Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkaa lähteä, ellen tee haluttomuudelleni mitään

Vierailija
21.11.2022 |

Onko kukaan koskaan saanut halujaan palautumaan?

Olen kyllä tiennyt, ettei mies ole tilanteeseen tyytyväinen, mutta miten voi vaan päättää haluta kun jo ajatus tuntuu luotaantyöntävältä? Liittoa takana 10 vuotta. Haluttomuus"sotkussa" on mukana myös minun mielialalääkkeeni, joka on ahdistuneisuushäiriöön ja on kai osasyy haluttomuuteen. Ennen oikean lääkityksen löytymistä kokeiltiin muitakin enkä haluaisi vaihtaa sitä.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluakin on erilaista, reaktiivista ja spontaania. Spontaania se yleensä on itselläni vain ovulaation aikaan ja muulloin reaktiivista. Mies ei vain osannut omassa suhteessani herättää sitä halua ja piti minua haluttomana. Itsekin ajattelin itsessäni olevan jotain vikana.

Vierailija
62/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun parisuhde ei enää toimi, niin erotaan. Olkaa hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriö... Mieluumminko koet avioeron kuin olet syömättä mömmöjäsi? Sitten saatkin vetää niitä kaksin käsin, ettet kokisi ahdistusta ja surua. Olen nainen, mutta kyllä lähtisin. Kuka haluaa jakaa elämänsä jonkun 100% vätyksen kanssa?

Vierailija
64/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan sinun yrittää olla vähän enemmän nainen miehellesi? En usko, että olet hänet saanut jalat ristissä ja alkuaikoina ollut koko ajan haluton ja myös ymmärtämätön miehen läheisyydenhaluja kohtaan. Mies haluaa läheisyyttä ja ei olisi sinultakaan kovin iso juttu paijata miestä vaikka kerran viikossa ja ottaa suihin, jos et alapäähän anna mennä. Siinä menisi ehkä vartti viikosta ajastasi, niin saisit miehesi hymyilemään, onko se siis liikaa vaadittu sinulta, vaimolta?

Ihan sama onko tämä trollukka vai ei, mutta en ymmärrä silti sitä, että kaikenlainen seksi lopetetaan ja sitten valitetaan, kun mies on tylsä ja haluaisi olla vaimonsa lähellä.

N47

Viisas nainen ja erittäin yksinkertainen ohje. En ymmärrä ihmisiä jotka ryhtyvät parisuhteeseen, mutta priorisoivat sen kumppanin tyydytyksen muita asioita alemmas. Sehän on täydellinen parisuhteen tappaja, kun osoittaa totaalista välinpitämättömyyttä toisen tarpeita kohtaan. Nykyään se suihinottokin on kai naista halventavaa ja mies on vastustaja. No jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan.

Onko se nyt sit miehellekään kivaa kun tietää että toinen on mukana vastentahtoisesti vaan koska on pakko?

Ja jos nainenkin otetaan seksissä huomioon ja hänenkin nautintoa pidetään tärkeänä niin ei sillä ole tarvetta pihdata.

Vai kuinka moni nainen on sanonut että "kyllä mä seksissä joka kerta saan, muttakun ei vaan huvita".

Jos seksi on vaan miehen tarpeiden tyydyttämistä ja naista pidetään vaan rnkkualustana niin kyllä siinä himokkaammaltakin naiselta alkaa halut laskemaan.

Mä ainakin tiedän, että voin vaan hypätä kumppanin naaman päälle ja se kyllä nuolee mielellään mutta on ollut niitäkin kumppaneita ketä ei kiinnosta kun se oma osa ja saaminen. Miksi mä yksipuolisesti semmosta haluaisin palvella?

Tää nainen syö jotain mielialalääkitystä, millä on aikalailla aina vaikutusta nautintokykyyn ja haluihin.

Suomessa niitä syö suunnilleen joka kymmenes mies ja nainen. Miehilläkin on haluttomuutta. Tuskin se siitä johtuu aina, että nainen ei osaa miestä tyydyttää. Paitsi tietenkin jo mies vetää jotain ssri-lääkkeitä tekee se nauttimisesta vähintään hyvin vaikeaa.

Niin vinkkisi on, että miehen pitää saada nainen nauttimaan? Kieltää menemästä apteekkiin? :D

Vierailija
65/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan sinun yrittää olla vähän enemmän nainen miehellesi? En usko, että olet hänet saanut jalat ristissä ja alkuaikoina ollut koko ajan haluton ja myös ymmärtämätön miehen läheisyydenhaluja kohtaan. Mies haluaa läheisyyttä ja ei olisi sinultakaan kovin iso juttu paijata miestä vaikka kerran viikossa ja ottaa suihin, jos et alapäähän anna mennä. Siinä menisi ehkä vartti viikosta ajastasi, niin saisit miehesi hymyilemään, onko se siis liikaa vaadittu sinulta, vaimolta?

Ihan sama onko tämä trollukka vai ei, mutta en ymmärrä silti sitä, että kaikenlainen seksi lopetetaan ja sitten valitetaan, kun mies on tylsä ja haluaisi olla vaimonsa lähellä.

N47

Viisas nainen ja erittäin yksinkertainen ohje. En ymmärrä ihmisiä jotka ryhtyvät parisuhteeseen, mutta priorisoivat sen kumppanin tyydytyksen muita asioita alemmas. Sehän on täydellinen parisuhteen tappaja, kun osoittaa totaalista välinpitämättömyyttä toisen tarpeita kohtaan. Nykyään se suihinottokin on kai naista halventavaa ja mies on vastustaja. No jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan.

Vaatimus harrastaa seksiä jos se ahdistaa toista muka ei sivuuta toisen tarpeita? Siis ei väliä vaikka ahdistaa? Kunhan antaa seksiä? Mietihän hetki.

Vierailija
66/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää koettaa olla väkisin yhdessä? Aloitatta kumpikin elämän omalta kohdalta ja omin mieltymyksin.

Vierailija
67/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistuneisuushäiriö... Mieluumminko koet avioeron kuin olet syömättä mömmöjäsi? Sitten saatkin vetää niitä kaksin käsin, ettet kokisi ahdistusta ja surua. Olen nainen, mutta kyllä lähtisin. Kuka haluaa jakaa elämänsä jonkun 100% vätyksen kanssa?

Useimmille ihmisille oma terveys on toivottavasti parisuhdetta ja avioliittoa tärkeämpi. 

Vierailija
68/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko usein käy niinkin, että jossain vaiheessa eron jälkeen huomaakin että mitään lääkkeitä ei olisi ikinä tarvinnut alkaa edes syömään ilman kyseistä suhdetta.

Vierailija
69/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se mies on tehnyt auttaaksesi sua haluamaan?

Siis muuta kuin uhkaillut.

Vierailija
70/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi vain päättää haluta, mutta ei kenenkään tarvitse olla tahtomattaan seksittömässä suhteessa. Oletko miettinyt, että mies voi olla sinulle täysin väärä kumppani, vaikka muilta osin asiat olisivat on?

Vierailija
71/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SNRI-lääke, joka on siis ahdistuneisuushäiriöön, josta olen kärsinyt oikeastaan teini-iästä asti. Nyt olen siis vähän päälle kolmikymppinen. Kukaan ei sytytä, ei oma mies eivät muutkaan. En oikein osaa sanoa alkoiko tämä jo ennen lääkitystä, koska voin silloin muuten aika huonosti. 

ap

Mites elämä ja elämäntavat muuten? Harrastatko liikuntaa, käytötkö miten paljon alkoholia, tupakoitko, sosiaaliset suhteet yms?

Itse kokeilisin varmaan seksuaaliterapiaa. Minusta seksi on hyvin tärkeää parisuhteessa, tekeehän se eron muihin suhteisiin.

Vierailija
72/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta lääkkeet tai anna miehelle vapautta käydä purkautumassa muualla. Itsekin huomasin, että mielialalääkkeet on myrkkyä seksille ja lopetin ne kokonaan. Päätin ahdistukset ja masennusfiilikset kestää ja hoitaa liikunnalla. Lopulta selvisin yli ilman lääkkeitä.

Vierailija
73/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei suhteessa ole seksiä niin suhteella ei ole miehelle mitään annettavaa. Naiset kun hyvin harvoin tuo mitään muuta pöytään kuin seksin

Vierailija
74/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saman miehen kanssa. Ällötti niin julmetusti. Mies vönyi päivät pitkät sohvalla ja mä hoidin kaiken. Ero tuli. Uuden miesystävän kanssa peitto heiluu.

Sama täällä 10v yhdessä, yhteiset lapset jne.

Halut oli kadoksissa vuosia, masennuin jota en itse tunnistanut, tyydyin siihen elämään.

Miehen läheisyys ällötti, ja siitähän hän kiukkuili. Kun vihdoin viimein erottiin, löysin taas itseni, elämän haluni ja nykyisen miehen kanssa se peitto heiluu ja paljon.

Vierailija
75/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se taitaa usealla mennä.

Itsekin pitkään tuskailin haluttoman ja nalkuttavan akan kanssa.

Kun vaihdoin kymmenen vuotta nuorempaan sorjaan neitoon, niin johan alkoi sänky taas natisemaan ja tuli taas pitkään kadoksissa ollut ilo takaisin elämään!

Ei halutonta naista pidä puolta vuotta pidempään katsella, ei se meno siitä muutu. Vaihtoon vaan!

Vierailija
76/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään pahoin, että mies on yksi syy, miksi ap voi pahoin. On mahdollista, että vointisi kohenee ap, jos eroat, etkä sitten enää edes tarvitse mielialalääkkeitä. Lyön melkeinpä vetoa, että näin käy.

Jopas on skeidaa ja tietenkin ahkerasti yläpeukutettu. Voi jeesus.

Vierailija
77/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs se mies on tehnyt auttaaksesi sua haluamaan?

Siis muuta kuin uhkaillut.

Anteeksi, repesin😂

Vierailija
78/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh...tätä ketjua lukiessa en ihmettele miksi miehet pettävät.

Ap:n äijä on sanonut, jos et tee haluttomuudellesi mitään lähden. Hän on antanut vaihtoehdon. Miksi ap ei siis tekisi, jos hän tekee (lopputuloksesta huolimatta), mies jää.

Vierailija
79/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jaksan hämmästyä tätä pihtaavien naisten ja heitä puolustelevien määrää täällä foorumilla.

Aina ei haluta, mutta jos miestä haluttaa ja kehtaa jopa asiasta kertoa puolisolleen, niin jätä se sika tuntuu olevan lähes ainoa vaihtoehto. Ei se, että koitettaisiin herätellä niitä omia haluja, annettaisiin miehelle vaikka käsihoito jos seksi tai edes suikkari ei kiinnosta, saati että mentäisiin vaikka seksuaaliterapiaan tms.

- Nainen itsekin

Vierailija
80/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä haluttomuutta tutkailtu terveydenhuollon tms. kanssa yhdessä pson kanssa tai muuten? Ois aika selvittää asiaa. Ymmärrän myös miehen puolen, mutta eikö se kuitenkin ole yhteinen asia suhteessa se halu/haluttomuus.