Ohhoh. Toi Pitkämäen Terohan on aika namu.
Enpä ole ennen kiinnittänyt huomiota. Mitä mieltä muut?
Kommentit (27)
mut hän oli itse sen nimensä siihen julisteeseen kirjoittanut ja täytyy olla tosi tyhmä, jos ei erota amnestyn kampanjajulistetta nimmarilapuista. Lisäksi, se miten hän esitti sen asian (Iltalehdessä: Pöyristyttävää!) oli mielestäni täysin asiatonta. Lisäksi, mitä ihmettä se nyt olisi haitannut? Ei tekisi Terollekaan pahitteeksi keskittyä maailman tapahtumiin hieman.
siitä mihin nimi oli tulossa! Hyväksyt siis valehtelun!
mut hän oli itse sen nimensä siihen julisteeseen kirjoittanut ja täytyy olla tosi tyhmä, jos ei erota amnestyn kampanjajulistetta nimmarilapuista. Lisäksi, se miten hän esitti sen asian (Iltalehdessä: Pöyristyttävää!) oli mielestäni täysin asiatonta. Lisäksi, mitä ihmettä se nyt olisi haitannut? Ei tekisi Terollekaan pahitteeksi keskittyä maailman tapahtumiin hieman.
Tero Järvenpää taas on TÄYDELLINEN!! Kertakaikkisen komea, ja mikä ihana tukka, NAM:)!!!
Panisin..;)
Pitkämäki on sellainen koulupoika, norjalainen taas vähän kiiltokuvatyyppiä ja järvenpää pikkuisen liian pehmeä mun makuun.
On tosi mukavaa kuunnella hänen haastattelujaan, kaveri osaa käyttäytyä eikä ole moukkamainen. Siitä Amnesty -asiasta: oli todella törkeää kerätä urheilijoilta nimiä johonkin epämääräiseen julisteeseen urheilijoiden ollessa ruokalan ruokajonossa. Julisteessa ei puhuttu Tiibetistä mitään, juliste vaan liitettiin nimikirjoituksineen varsinaiseen adressiin.
Pitkämäeltä pronssimitali oli hyvä suoritus ottaen huomioon kevään loukkaantumisen ja suuret vaikeudet heittotekniikan kanssa.
Ah. Ihana kroppa. Ihanat silmät. Ihana hymy. On samaa ikäluokkaa minun kanssani.
Se hopealle heittänyt oli kans aika suloisen näköinen. Ihana pilke silmäkulmassa, kun hymyili. Varsinkin sen parhaimman heiton jälkeen. Sellainen pikkupoikamainen innostus.