Lue keskustelun säännöt.
Jos poppari on pedofiili, niin kuuntelisitko hänen musiikkiaan?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rangaistus teoista ja musiikki musiikkina. En yleensäkään ole kiinnostunut muusikkojen seksuaalisesta suuntautumisesta. Tätä tietenkään ei voi omalla nimellä sanoa tai tulee runtua.
En kuuntele, tosin ihan jokaista juttua tuskin huomaa ja muistaa, kun niitä on valitettavan paljon.
Eikä tämä ole vaan periaatteellinen päätös, musa ei vaan enää kuulosta hyvältä, kun tietää minkälainen tyyppi sen on tehnyt.
No on kyllä menny halu aktiivisesti kuunnella R. Kellyn musiikkia.
ihmiset unohtaa, r kellyhän on tiedetty friikiksi jo vuosia ja hänen musiikkivideot hävisi youtubesta mutta näytti tulleen vuosi sitten takaisin
En kuuntelisi. Mutta Sillapäätä edelleen fanitetaan.