Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liput oopperaan saa minun mieheni.
Voiko tylsempää lahjaa olla? Aineettomat lahjat tai pandan suklaarasiat voi minun puolesta jättää sinne kauppaan tai pääkoppaan
Entä jos saaja on ooppera ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Leijona on laatu kello,, itsellä ollut oma ranteessa jo kymmenen vuotta
Me ostetaan toisillemme lahjakortit kivaan ravintolaan. Ei kerry turhaa tavaraa kummallekaan, ja on ihana käydä yhdessä ulkona syömässä ainakin se pari kertaa vuoden mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Me ostetaan toisillemme lahjakortit kivaan ravintolaan. Ei kerry turhaa tavaraa kummallekaan, ja on ihana käydä yhdessä ulkona syömässä ainakin se pari kertaa vuoden mittaan.
McDonaldsia ei lasketa ravintolaksi. Sorry to break it.
Lahjakortti kylpylään. Pääsee rentoutumaan ja sinusta sekä lapsista hetkeksi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti kylpylään. Pääsee rentoutumaan ja sinusta sekä lapsista hetkeksi eroon.
Vaikuttaa kivalta. Itse olin mieheni kanssa Naantalin kylpylässä tuossa äskettäin.
Parranajokoneen, vaatteita ja lempisuklaata
Stetsonin laatupipo, hanskat, karkkia, kirjoja, sukat ja tyylikäs pyjama
Vierailija kirjoitti:
Itse kudotut lapaset, t-paidan, keikkaliput ramonesin keikalle
Wow!!! 😁
Ens vuonna Beatles tai Led Zeppelin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändipaidat on meillä vakio ja tulee aina ahkeraan käyttöön. Kaikkea tarpeellista vaatetta ja hygieniatuotteita ostellaan muutenkin tarvittaessa.
Mua kyllä jaksa ihmetyttää ihmiset, mitkä ei tunne kumppaniaan sen verran että tietäisivät mistä toinen ilostuu.Bändipaidoista tunnistaa aina missä on wt:n kokoontumisajot menossa.
Voi jestas, tältä palstalta löytyy kyllä Suomen kyrsiintyneimmät ihmiset :D
Jotain itsetehtyä kotikutoisen näköistä esim. napatanssiesitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändipaidat on meillä vakio ja tulee aina ahkeraan käyttöön. Kaikkea tarpeellista vaatetta ja hygieniatuotteita ostellaan muutenkin tarvittaessa.
Mua kyllä jaksa ihmetyttää ihmiset, mitkä ei tunne kumppaniaan sen verran että tietäisivät mistä toinen ilostuu.Bändipaidoista tunnistaa aina missä on wt:n kokoontumisajot menossa.
Wt:llä taisi mennä tunteisiin t. regards espoolainen
Uusi vessanpöntön kansi ja vasara
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortit voi minun puolesta tunkea sinne persuuseen. On nimittäin aika tylsiä lahjoja näin miesnäkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika musiikissa?
Sukat, suklaata, älykello, huppari, kissanruokaa jne
Vierailija kirjoitti:
Sukat, suklaata, älykello, huppari, kissanruokaa jne
Joo, se on hyvä ostaa miehille tuota... Kissanruokaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika musiikissa?
Musiikissa ei ole vikaa kunhan se on klassista. Bändipaidat puolestaan on huonoja bändejä varten ja Mozart ei myy bändipaitoja.
En