Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Älykello - älkää nyt ihan oikeesti.
siis isosti ei - väärin se menee kuitenkin.
Lahjoita vuohi afrikkaan miehesi nimissä
Ostin puhelimen. Lisäksi vielä jotain pientä, paita yms.
Vierailija kirjoitti:
Ostin puhelimen. Lisäksi vielä jotain pientä, paita yms.
Ostin myös miehelleni iPhone 12 Pro Maxin
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä tälleen ihan tavallisena anonyyminä vauva-palstan käyttäjänä sanoa että onpahan hieno kauppa tuo Kärkkäinen ja lisäksi siellä on Euroopan parhain valikoima ja reiluimmat hinnat! Juuri tuossa pari sekuntia sitten pistin 450 € tilauksen menemään ja siinä hankin mm. miehelle uuden vasaran (koska miehen paikkahan tosiaan on ydinperheen remonttiukkona :)), kuudelle lapselleni Mein Kampfit ja Pyhät Raamatut, paraslaatuisia kiinalaisia leikkiautoja ja soodatabletteja! Lahja-anopille lisäksi kaikista hyvintä laatua oleva perseensuristin, Hummu-mummulle ostin virkkuuohjekirjan ja Ylermi-pappalle kätevän polttomoottorikäyttöisen hyppykepin! Ja olipahan taas hyvää ja asiantuntevaa palvelua Kärkkäisen verkkokaupassa asioidessani! En ole varmaan ikinä kohdannut yhtä kohteliaita verkkomyyjiä kuin Kärkkäisen tavaratalon verkkokaupassa on! Myös paras valikoima erilaisia tuotteita hyvään hintaan!
Kärkkäinen 5/5 :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö muuta?
Mitä kosmetiikkaa te ostatte miehille?
Ostin miehelleni ravihevosen ja uudet kaiuttimet
Vierailija kirjoitti:
Jockstrapit
Hyi olkoon :D
Vierailija kirjoitti:
Me ostetaan aina jouluisin lahjoja isohko määrä ja tiedän että mieheni käyttää myös minuun suuren summan rahaa joten vastavuoroisuuden mukaan ostan myös. Aion ostaa hänelle: peliläppärin, uuden tuoksun, rannekellon, hupparin, sukat, boxerit, suklaarasian, hiirimaton ja viinipullon. Lasten lahjoihin uppoaa vielä enemmän rahaa.
Nykyinen kumppani toi ensimmäiseltä yhdessä olomme aikaiselta työmatkaltaan lahjan, hinta oli nelinumeroinen, eikä ensimmäinen numero ollut ykkönen. Ei asiasta ihan riitaa sukeutunut, mutta lahjaa en ottanut vastaan ja sovimme vastavuoroisuuden nimissä euromääräisen katon.
Vierailija kirjoitti:
Bändipaidat on meillä vakio ja tulee aina ahkeraan käyttöön. Kaikkea tarpeellista vaatetta ja hygieniatuotteita ostellaan muutenkin tarvittaessa.
Mua kyllä jaksa ihmetyttää ihmiset, mitkä ei tunne kumppaniaan sen verran että tietäisivät mistä toinen ilostuu.
Bändipaidoista tunnistaa aina missä on wt:n kokoontumisajot menossa.
Vierailija kirjoitti:
Liput oopperaan saa minun mieheni.
Voiko tylsempää lahjaa olla? Aineettomat lahjat tai pandan suklaarasiat voi minun puolesta jättää sinne kauppaan tai pääkoppaan
Vierailija kirjoitti:
ei ollenkaan huono lahja.
?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa uuden läppärin (2600e), kaulaketju ja ranneketju oxidoitua hopeaa (680e),
autoglymin lahjapakkaus (150e), custom reinot (100e).
No mutta, kylläpä sun mies saa.
Uusi puhelin, kuulokkeet, suklaarasia, lempi karkkeja, tohvelit, kirjoja ja tuoksun.
Vierailija kirjoitti:
10,000 palan palapeli
No tuossa menee aikaa tehdä
Itse kudotut lapaset, t-paidan, keikkaliput ramonesin keikalle
Ulkomaisen musiikkilehden, museokortin ja parempaa suklaata.
(En ymmärrä tuota lahjattomuutta: jokainen ihan varmasti ilahtuu muistamisesta. Olen ajatellut sinua, haluan ilahduttaa sinua. Ymmärrän, ettei haluta antaa tavaraa, mutta onhan lahjakortti, lippu urheilu-tapahtumaan, keikalle, tai lahjoitus hyväntekeväisyyteen. Itsetehty lahjakortti: teen sinulle jalkahoidon/niskahieronnan/aamiaisen sänkyyn jne)