Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle joululahjaksi?

Vierailija
21.11.2022 |

Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)

Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.

Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)

Kommentit (1151)

Vierailija
81/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippua ja shampoo setti, kasvovoide, joku hyvä partavesi ja pari laadukasta kasvopyyhettä.

Vierailija
82/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykellon ja lemppari suklaatiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudon miehelle tuubihuivin ja sukat, karkkia ostan!

Mä saan hältä lahjaks reissun Tallinan joulutorille ja KGB museoon😁

Vierailija
84/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä haluaisin ostaa on mm porakone ja kärjet, alusvaatteita, kalsarit, saippuaa, deodoranttia ja ruokatarvikkeita.

Mihin se on tyytyväinen: kalja ja pelit.

Vierailija
85/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykello tai Google Home HUB!

Vierailija
86/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa lahjaksi RFID-lompakon, collegen, kirjoja, älykellon ja pelihiiren

Mistä kirjoista miehet tykkäävät? Onko tietoutta?

Minun mieheni (50+) tykkää Remeksestä, Harri Nykäsestä, Reijo Mäestä ja suomalaisten eri kirjailijoiden sotaromaaneista. Kirja on ihanan helppo, mutta arvattava, lahja. Itsekin mietin kuumeisesti, että mitä keksisi. Viime jouluna ostin lihashuoltovasaran, yhden fyysisen kirjan ja toisen äänikirjana, Western-paidan (Jari Mäeltä) ja tein villasukat.

Vierailija
87/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkikynttilöitä ja pörrösukkia <3

Vierailija
88/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kosmetiikkaa, kirjallisuutta, suklaata ja älykello

Vierailija
89/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.

Hyvältä vaikuttaa

Vierailija
90/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flesu ja luikkaria sopii myös parisuhdetta piristämään kammarissa.

Ehkä peräkammarin pojille

Vierailija
91/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanteet ja renkaat autoon.

Vierailija
92/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat, pyjama, ihonhoitotuotteita, hajuveden, kirjoja, raaputusarpoja ja suklaata.

Ostan myös aina suklaata ja kirjoja

Vierailija
93/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miehelleni lahjaksi merinovillakerraston, retkeilyvarusteista kertovan kirjan, sukkia ja suklaata.

Vierailija
94/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miehelle olen ostanut aiempina vuosina mm. Elämyslahjana tuulitunneli lennon, lahjakortin työkaluihin, vaatteita, suklaata, kirjan Nyt mietin jotain erähenkistä kirjaa, esim Lars Monsen tai perinnerakentamiseen liittyvää ja lahjakortti tai matka jonnekin.

Vierailija
95/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lahjakortin Giganttiin, josta saa käydä mieluisat tietokonetarvikkeet yms ostamassa. Vielä varmaan siihen päälle ostan haluamansa kengät, joille ei ole ihan akuuttitarve.

Vierailija
96/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää miehen lahja on mulle ainainen murheenkryyni. Oon monena vuonna miehelle sanonut, ettei ostettais toisillemme joulu- ja synttärilahjoja, koska kumpikaan ei oikeasti tarvii mitään. Ja jos tarvii, ni sitä mukaa ostetaan. Tuntuu tyhmältä odottaa jouluun jonkun jutun kanssa josta toinen suunilleen sanoo että siitä kaupasta tuosta hyllystä tämmönen juttu on se jonka tarviin. No eikö ole sama hakea se, eikä niin että toinen käärii sen paperiin ja odotetaan joulua. Mitään "yllätyslahjoja" on tosi vaikea keksiä, hän haaveilee pihasaunasta ja kesämökistä, ei oikein onnistu toteuttaa. Kellot, partakoneet, reinot ym on jo kaikki, paitoja ja boxereita korit täynnä, suklaalle on allerginen, alkoa ei onneksi käytä, pelejä ei pelaa, työkalut löytyy jo, samoin suihkusaippuat ja tuoksut, urheiluvälineetkin on jo.. En haluis ostaa mitään turhaa ja talontäytettä, mutta en silti osaa olla hankkimattakaan lahjaa, koska hän kuitenkin aina hankkii mulle, vaikka oon monesti sanonu et toivon ettei mullekaan ostettas mitään. Hänelle ne lahjan ostot on jotenki tärkeitä ja hän sit tuo jotain vaikka en oikeasti tarvii mitään. Oon nyt miettiny hänelle esim pakohuoneeseen lahjakorttia, tykkään ettei lahja ois mitään tavaraa kaiken entisen tavaran jatkeeks. Ollaan vaan niiiin eri linjoilla näissä lahja-ajatuksissa.

Vierailija
97/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset eivät tarvitse lahjoja.

Ylimääräiset rahat kannattaa suunnata maailman köyhimmille lapsille.

Vierailija
98/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättehän, että ketju on perustettu vain tuon tinyurl-linkin takana olevan tuotteen mainostamiseksi? Ei kannattaisi nostella tätä kommenteilla (vaikka teen sen nyt itsekin mutta en enää tämän enempää). Eli ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
99/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama summa sitten hyväntekeväisyyteen, kuin lahjoihin ihmisille, joilla on jo kaikkea.

Vierailija
100/1151 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset eivät tarvitse lahjoja.

Ylimääräiset rahat kannattaa suunnata maailman köyhimmille lapsille.

Miten niin kannattaa tukea väestönräjähdystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi