Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Älykellon ja lemppari suklaatiaan.
Kudon miehelle tuubihuivin ja sukat, karkkia ostan!
Mä saan hältä lahjaks reissun Tallinan joulutorille ja KGB museoon😁
Mitä mä haluaisin ostaa on mm porakone ja kärjet, alusvaatteita, kalsarit, saippuaa, deodoranttia ja ruokatarvikkeita.
Mihin se on tyytyväinen: kalja ja pelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa lahjaksi RFID-lompakon, collegen, kirjoja, älykellon ja pelihiiren
Mistä kirjoista miehet tykkäävät? Onko tietoutta?
Minun mieheni (50+) tykkää Remeksestä, Harri Nykäsestä, Reijo Mäestä ja suomalaisten eri kirjailijoiden sotaromaaneista. Kirja on ihanan helppo, mutta arvattava, lahja. Itsekin mietin kuumeisesti, että mitä keksisi. Viime jouluna ostin lihashuoltovasaran, yhden fyysisen kirjan ja toisen äänikirjana, Western-paidan (Jari Mäeltä) ja tein villasukat.
Pukkikynttilöitä ja pörrösukkia <3
Miesten kosmetiikkaa, kirjallisuutta, suklaata ja älykello
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Hyvältä vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Flesu ja luikkaria sopii myös parisuhdetta piristämään kammarissa.
Ehkä peräkammarin pojille
Vierailija kirjoitti:
Villasukat, pyjama, ihonhoitotuotteita, hajuveden, kirjoja, raaputusarpoja ja suklaata.
Ostan myös aina suklaata ja kirjoja
Ostan miehelleni lahjaksi merinovillakerraston, retkeilyvarusteista kertovan kirjan, sukkia ja suklaata.
Omalle miehelle olen ostanut aiempina vuosina mm. Elämyslahjana tuulitunneli lennon, lahjakortin työkaluihin, vaatteita, suklaata, kirjan Nyt mietin jotain erähenkistä kirjaa, esim Lars Monsen tai perinnerakentamiseen liittyvää ja lahjakortti tai matka jonnekin.
Ostin lahjakortin Giganttiin, josta saa käydä mieluisat tietokonetarvikkeet yms ostamassa. Vielä varmaan siihen päälle ostan haluamansa kengät, joille ei ole ihan akuuttitarve.
Tää miehen lahja on mulle ainainen murheenkryyni. Oon monena vuonna miehelle sanonut, ettei ostettais toisillemme joulu- ja synttärilahjoja, koska kumpikaan ei oikeasti tarvii mitään. Ja jos tarvii, ni sitä mukaa ostetaan. Tuntuu tyhmältä odottaa jouluun jonkun jutun kanssa josta toinen suunilleen sanoo että siitä kaupasta tuosta hyllystä tämmönen juttu on se jonka tarviin. No eikö ole sama hakea se, eikä niin että toinen käärii sen paperiin ja odotetaan joulua. Mitään "yllätyslahjoja" on tosi vaikea keksiä, hän haaveilee pihasaunasta ja kesämökistä, ei oikein onnistu toteuttaa. Kellot, partakoneet, reinot ym on jo kaikki, paitoja ja boxereita korit täynnä, suklaalle on allerginen, alkoa ei onneksi käytä, pelejä ei pelaa, työkalut löytyy jo, samoin suihkusaippuat ja tuoksut, urheiluvälineetkin on jo.. En haluis ostaa mitään turhaa ja talontäytettä, mutta en silti osaa olla hankkimattakaan lahjaa, koska hän kuitenkin aina hankkii mulle, vaikka oon monesti sanonu et toivon ettei mullekaan ostettas mitään. Hänelle ne lahjan ostot on jotenki tärkeitä ja hän sit tuo jotain vaikka en oikeasti tarvii mitään. Oon nyt miettiny hänelle esim pakohuoneeseen lahjakorttia, tykkään ettei lahja ois mitään tavaraa kaiken entisen tavaran jatkeeks. Ollaan vaan niiiin eri linjoilla näissä lahja-ajatuksissa.
Aikuiset eivät tarvitse lahjoja.
Ylimääräiset rahat kannattaa suunnata maailman köyhimmille lapsille.
Ymmärrättehän, että ketju on perustettu vain tuon tinyurl-linkin takana olevan tuotteen mainostamiseksi? Ei kannattaisi nostella tätä kommenteilla (vaikka teen sen nyt itsekin mutta en enää tämän enempää). Eli ilmoitettu asiattomaksi.
Sama summa sitten hyväntekeväisyyteen, kuin lahjoihin ihmisille, joilla on jo kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset eivät tarvitse lahjoja.
Ylimääräiset rahat kannattaa suunnata maailman köyhimmille lapsille.
Miten niin kannattaa tukea väestönräjähdystä?
Suihkusaippua ja shampoo setti, kasvovoide, joku hyvä partavesi ja pari laadukasta kasvopyyhettä.