Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle joululahjaksi?

Vierailija
21.11.2022 |

Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)

Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.

Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)

Kommentit (1151)

Vierailija
61/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viskiä ja käsintehtyä parempaa suklaata. Herkkulahjat uppoavat hyvin täällä päässä.

Vierailija
62/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.

Aivan ihana lahja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housen alusvaatesetti; pitkähihainen aluspaita ja pitkälahkeiset alushousut. Lämpimät villasukat made in China. Lahjapakkauksessa Citymarketista tai Normalista jokin tuoksuva setti; Only for men tai Sensual Man tai Extreme Power Unlimited tuoksupakkaus. Mies on "tyytyväinen" halpaan mutta hyvään lahjaan jouluna. 

Vierailija
64/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mursutohvelit

Vierailija
65/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan ukolle 4 litraa Mobil 1 moottoriöljyä, kun sen anglia syö niin hvetisti öljyy.

Vierailija
66/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ensimmäistä kertaa 20 vuoteen miehelle kirjan. Osta vuokraa vaurastu on opuksen nimi.

Vierailija
67/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi sipulia.

Vierailija
68/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussi sipulia.

Miksi pussi sipulia eikä esim myskikurpitsa?

Vierailija
69/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa lahjaksi RFID-lompakon, collegen, kirjoja, älykellon ja pelihiiren

RFID lompakko on kätevä niin rikolliset ei voi varastaa rahoja pankkikortilta. Itsellä on sellainen.

Vierailija
70/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut ovat aina hauskoja mutta toisaalta myös säälittäviä. Ei trollien ja provojen takia, vaan siksi että vielä vuonna 2022 niin monien naisien lahjaideat miehilleen ovat niin naurettavan naismaisia. Sitten kun joku nainen kyselee että mitä kannattaisi miehelle ostaa, niin kohta on siskot suosittelemassa jotain perkeleen hedelmäkoreja, suklaakonvehteja, jalkakylpyjä tai yhteistä hotelliviikonloppua oman eukon kanssa, saatesanoilla kun se minunkin mies niin tykkäsi. 😂

No totta kai se ukkosi teeskenteli olevansa aivan haltioissaan, vain umpihullu mies ei tekisi niin jos puoliso on ostanut lahjan. Eihän nyt kukaan omaan jalkaansa vapaaehtoisesti ammu. Sama kuin kysyisit että rakas, olenko sinusta lihava.

Oliko sulla siis lahjaideoita?

Vierailija
71/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The North Face -repun toimistolle ja kalaan, design-termosmukin ja uuden pelinäppiksen.

Vierailija
72/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on jo postissa matkalla

https://www.tori.fi/pohjanmaa/Hieno_ISO_Kaulaketju_18K_55_cm_BLACK_FRID…

ihan sika hieno !!!

Vierailija
74/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut pelituolin tuon tylsän toimistotuolin tilalle. Mies tekee siis etätyötä niin on varmasti mielissään.

Vierailija
75/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni sai yhtenä vuonna harrasteauton lahjaksi (tosin itse osti sen mutta yhteisillä rahoilla).

Isäinpäivälahjaksi mies sai nyt ison Makitan pulttipyssyn.

Joululahjaksi mies on tainnut saada yleensä sukkia, karkkia jne. Minä olen saanut kerran joululahjaksi moottorisahan (mitä toivoinkin) mutta yleensä karkkia,

Meillä ei kauheasti ostella lahjoja kun kumpikaan ei halua vaatteita, kirjoja, koriste-esineitä, koruja ym lahjaksi. Harrastukset on niin pitkälle vietyjä että on parempi itse valita minkä pulttipyssyn ym haluaa sen sijaan että toinen ostaisi jotain sinnepäin. Muutenkin ostetaan ennemmin tarpeeseen silloin kun on sopiva hetki.

Vai että harrasteauto käyttöauton lisäksi. Taidatte olla ns. vähän rikkaampia.

Vierailija
76/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni sai yhtenä vuonna harrasteauton lahjaksi (tosin itse osti sen mutta yhteisillä rahoilla).

Isäinpäivälahjaksi mies sai nyt ison Makitan pulttipyssyn.

Joululahjaksi mies on tainnut saada yleensä sukkia, karkkia jne. Minä olen saanut kerran joululahjaksi moottorisahan (mitä toivoinkin) mutta yleensä karkkia,

Meillä ei kauheasti ostella lahjoja kun kumpikaan ei halua vaatteita, kirjoja, koriste-esineitä, koruja ym lahjaksi. Harrastukset on niin pitkälle vietyjä että on parempi itse valita minkä pulttipyssyn ym haluaa sen sijaan että toinen ostaisi jotain sinnepäin. Muutenkin ostetaan ennemmin tarpeeseen silloin kun on sopiva hetki.

Vai että harrasteauto käyttöauton lisäksi. Taidatte olla ns. vähän rikkaampia.

No kaikkihan me palstalla ollaan tavallista rikkaampia. Uliksella on sitte ne tavallista isomelaisemmat.

Vierailija
77/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on ihan mahdoton ketju. Miehiä on niin monenlaisia. Toista kiinnostaa lätkä, toista autot tai moottoripyörät, kolmatta viinit, neljättä vaatteet, viidettä taide ja kulttuuri, kuudetta rakennustyöt ja nikkarointi, seittemättä tietokonepelit tainlautapelit jne.

Vierailija
78/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa ainakin tuoksun jota en ole vielä päättänyt ja seksilelun :D Oliskohan tää 1 Million https://tinyurl.com/2p8de3x9 teidän mielestä hyvä tuoksu miehelle?

Passar på unga män. Det är en stark doft.

Vierailija
79/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoiletteko kaikki nyt???? Pitääkö miehelle ostaa joululahjakin? :O Aikuisille lahjoja oikeastikko?

Vierailija
80/1151 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halua mitään turhaa eikä lahjoja oikeastaan ollenkaan ellei sitten ole jotain todella tarpeellista. Niinpä annan lahjakortin pro akkukorakoneen ostoon tai jonkun muun työkalun. Saa itse valita, koska haluaa hyvää laatua enkä itse ymmärrä tuon taivallista työkaluista. Hänellä hajosi akkuporakone äskettäin. Sitten annan suklaata, josta tykkää. Ja tietty hyvää jouluseuraa. Ei monia joululahjoja ostella. Nautitaan hyvää ruokaa ja tunnelmoidaan joulufiilistä. Joulun jälkeen lähdetään usein reissuun ja se on meille ihan paras lahja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi