Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olemme sopineet ettei lahjoja ostella.
Panostetaan hyvään ruokaan mieluummin.Pienet lapset aattelee, että isä on ollut tuhma. Isommille lapsillekaan ei tee hyvää nähdä, että joku perheestä ei saa mitään.
Olemme lapseton pariskunta, kukaan ei siis pahoita mieltään lahjattomuudesta.
Siis eikö miehet käytä shampoota, dödöjä, ihonhoitotuotteita muuten kuin jouluna vai miksi niitä säästellään joululahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Sellofaaniin käärittynä ihana pyyhe ja ihonhoitotuotteita. Älä unohda tuoksukynttilöitä ja pientä kuoharipulloa.
Olisivat siinä paketissa vielä ensi vuonnakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa ainakin tuoksun jota en ole vielä päättänyt ja seksilelun :D Oliskohan tää 1 Million https://tinyurl.com/2p8de3x9 teidän mielestä hyvä tuoksu miehelle?
Miksi ostaisit seksikkään tuoksun miehellesi. Eikö sinua pelota se, että muut naiset kiinnittävät häneen enemmän huomiota?
Tällainen on jo postissa matkalla
https://www.tori.fi/pohjanmaa/Hieno_ISO_Kaulaketju_18K_55_cm_BLACK_FRID…
Samanlaiset pyjamat molemmille, miesten kosmetiikkaa, historian kirja, älykello, konvehtirasia, käsipainot (20 kg, joudun varmaan pyytämään naapurin kauppaan kantoavuksi 😅) ja kuulokkeet.
Mä olen nyt ostanut pari kirjaa (ns. "ammattikirjallisuutta"), pari t-paitaa, monitoimilaturin ja avaimenperämallisen videopeli-emulaattorin. Tarkoitus olisi vielä ostaa jotain herkkuja, merinovillaneule ja joku retropelijuttu.
Nämä ketjut ovat aina hauskoja mutta toisaalta myös säälittäviä. Ei trollien ja provojen takia, vaan siksi että vielä vuonna 2022 niin monien naisien lahjaideat miehilleen ovat niin naurettavan naismaisia. Sitten kun joku nainen kyselee että mitä kannattaisi miehelle ostaa, niin kohta on siskot suosittelemassa jotain perkeleen hedelmäkoreja, suklaakonvehteja, jalkakylpyjä tai yhteistä hotelliviikonloppua oman eukon kanssa, saatesanoilla kun se minunkin mies niin tykkäsi. 😂
No totta kai se ukkosi teeskenteli olevansa aivan haltioissaan, vain umpihullu mies ei tekisi niin jos puoliso on ostanut lahjan. Eihän nyt kukaan omaan jalkaansa vapaaehtoisesti ammu. Sama kuin kysyisit että rakas, olenko sinusta lihava.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa ainakin tuoksun jota en ole vielä päättänyt ja seksilelun :D Oliskohan tää 1 Million https://tinyurl.com/2p8de3x9 teidän mielestä hyvä tuoksu miehelle?
Oletko nyt ihan varma juuri tuosta tuoksusta?
Karl Fazer suklaalevy, mursutohvelit, Apple Macbook Pro, rannekello, kirjallisuutta ja tuoksu. T. Turkisnainen Kauniaisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa lahjaksi RFID-lompakon, collegen, kirjoja, älykellon ja pelihiiren
Mistä kirjoista miehet tykkäävät? Onko tietoutta?
Sieltä vaan valkkaamaan: https://vuodenmies.com/100-kirjaa-jotka-tulee-lukea-ennen-kuolemaa/
Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni haluaisi ulkosaunan,mulla vaan ei raha riitä. Ei tykkää halvoista lahjoista. Ei juo alkoholia,ei lue kirjoja,ei käytä rannekelloja yms.
Miksi alapeukut?
Ystävät hyvät rauhoittukaa vai mita phaa mina olen teille tehnyt
Mieheni tykkäsi kovasti Aarnin kellosta, kun se on erikoinen. Paljon on saanut siitä kehuja. Viime vuonna ostin kolmet The Other Danish Guyn kalsarit ja nyt ei muita halua käyttää.
minä ostin golits-housut miehelleni hän tykkää ihan yksinkertaisista asioista
Vierailija kirjoitti:
minä ostin golits-housut miehelleni hän tykkää ihan yksinkertaisista asioista
itse nahkahousut
Mun mieheni saa lahjaksi suklaata, pyjaman, sukkia ja pitkät kalsarit. Tylsää mutta tarpeellista. :D Mies tykkää elekrtoniikasta enkä minä osaa sellaista ostaa niin ostaa itse itselleen varsinaisen joululahjan ja minä sitten vaan kaikkea tuollaista pientä. :)
Maalasin miehelleni taulun lahjaksi hänen mieleisestään matkakohteestaan. Lahja tulee olemaan yllätys. ja paketoin mukaan myös itse neulemani kaulahuivin ja kirjeen. :)
Pipo ja hanskat riittäis mulle.
Liput oopperaan saa minun mieheni.