Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Borat, pikkuhousut ja muumimuki
Vierailija kirjoitti:
Tekopillu
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan varmaan taas kahdet sukat ja nekin saavat lapset valita. Eli käytännössä en saa puolisoltani joululahjaksi yhtään mitään. Näin on ainakin 2 viimeistä joulua jo ollut. En oikein tiedä miksi itse panostan edelleen satoja euroja. M41
Täysin samat ajatukset. Itse näen vaivaa ja käytän aikaa + 2500EUR lahjoihin. Saan luultavasti myös sukat, kuten sinäkin :D Miksi teen tätä vuodesta toiseen
Saako tuolla summalla jo sentään hyvää seksiä aattoiltana? Satasilla ei saa. T: Sukansaaja nro 1.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Uusi kello olis kyllä aika timangi lahja
imppasin junnuna esim 9h paivassa imppasin ja oon ihan ok
Täällä nähtävästi taas useampi varakas jotka ostavat kalliita lahjoja toisilleen.
Paitsi että yksikään tuskin pitää paikkaansa.
Varakkailla on varas ostella mitä mieli tekee ilman että on joulu. Eivät odota aattoon että ostavat tietokoneet tai autot tai viimeisimmät iPhonet.
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperia
Onpa hauska lahja
Pääsylippu pikkujouluihin, sisältää yöloman kotoa.
Jotain persoonallista minulta itseltäni, ei vauvapalstalta saatua ideaa.