Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Miehenä toivon seksiä ja viinaa
Viime vuonna ostin miehelleni uuden punaisen Volvon ja itse sain lahjaksi suunnilleen samanhintaisen kellon. Oltiin molemmat oikein tyytyväisiä. Nyt pitäis keksiä jotain sopivasti mukaanotettavaa, koska ollaan joulu matkoilla .
Ostin koruja: ranneketju, kaulakoru ja rannekello
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukat, suklaata, älykello, huppari, kissanruokaa jne
Joo, se on hyvä ostaa miehille tuota... Kissanruokaa 🤔
Kyllä kissamies arvostaa.
Kissamies arvostaa myös kissan asuja
Mulle kelpaa joka joulu villasukat, yöasu, pipo yms talvivarusteet. Yleensäkin vaatteet.
Näin miehenä minulle ainakin paras olisi aikaa puolison kanssa esim matka kylpylään, keikalle tai vaikka risteilylle. Ja jos tämä sisältäisi vielä puolison keksimää ohjelmaa niin aina parempi, koska koen, että vuokseni on nähty vaivaa. Eikä sen tarvitse olla täydellistä.
God of war, Ps5, Rabanne 1 million, sukat, boxerit ja lempi suklaata
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miehestäsi muun kuin sukupuolen?
Trendikkäästi pääsit sukupuolikeskusteluun. Ah miten älykästä.
Jos mies ei halua puolisoaan mukaan matkalle, saa hommata matkansa itse. Muutenkaan en ala lahjomaan enää kun se ei kuitenkaan ole vastavuoroista.
Meillä ostetaan vain vähän ja tarpeeseen, mun 3 toivetta on tänä vuonna:
1) Panssarivaunu, olisi kiva ajella mökillä
2) Sukellusvene, vähän erilaiselle kalareissulle
3) Kuuraketti, pitkäaikainen toive
-Jos edes 2 noista saisi tänä vuonna niin olisin aika tyytyväinen, 1stä tulis kyllä aika mökömökö Joulu
-Olen siis Mies
naiselle satisfieri tai dildo, miehelle tekopimppi?
Oliko liikaa.?
Älkee poistako heti :(
Tämän vuoden halutuin lahja miehillä on Fleshlight. Suosittelen ja varmasti tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Uusi kello olis kyllä jees lahja.
Sain juuri tuollaisen kellon viiskymppislahjaksi. Siellä se on kaapinperällä lojunut laatikossaan käyttämättömänä jo viidettä vuotta. Ei vois vähempää kiinnostaa rannekellot, kun kellonajan näkee nykyään jokapaikasta ja tietenkin kännykästä. Vuosikymmenet aikoinaan ranteessani kelloa roudasin ja kun ensimmäisen kännykkäni ostin, niin heitin välittömästi rannekellolla vesilintua, eikä ole sen jälkeen ranteessani minkään sortin tiimalasia killunut.
Eli kun miehillenne rannekelloja aiotte hankkia, niin ottakaa nyt ihmeessä ensin selvää, että haluaako hän sellaista käyttää, meissä miehissä kun on paljon kaltaisiani, joille kello on pelkästään ajannäytön väline ja rannekello ylimääräinen paino ranteessa.
M54
Mikä on golits-housut? En ole ikinä kuullutkaan moista termiä!!!