Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä minulle ainakin paras olisi aikaa puolison kanssa esim matka kylpylään, keikalle tai vaikka risteilylle. Ja jos tämä sisältäisi vielä puolison keksimää ohjelmaa niin aina parempi, koska koen, että vuokseni on nähty vaivaa. Eikä sen tarvitse olla täydellistä.
Ai?
Ehdotin miehelleni risteilyä ja kylpylää kun niitä nyt oli tarjouksessa, vähän jotain erilaista sisällä istumisen sijaan.
Vastaus oli "no mitä hlvettiä, pitäisiköhän sun alkaa etsimään sopivampaa kumppania"
Kiva lukea että toiset miehet saa lahjoja, itse jos haluan syntymäpäivänä kakkua on se itse leivottava ja sama oli jo lapsena. Olen syntynyt huonoksi ja nuorena kuulin sen myös äitini suusta vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Anustappi tupla xl
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Uusi kello olis kyllä jees lahja.
Sain juuri tuollaisen kellon viiskymppislahjaksi. Siellä se on kaapinperällä lojunut laatikossaan käyttämättömänä jo viidettä vuotta. Ei vois vähempää kiinnostaa rannekellot, kun kellonajan näkee nykyään jokapaikasta ja tietenkin kännykästä. Vuosikymmenet aikoinaan ranteessani kelloa roudasin ja kun ensimmäisen kännykkäni ostin, niin heitin välittömästi rannekellolla vesilintua, eikä ole sen jälkeen ranteessani minkään sortin tiimalasia killunut.
Eli kun miehillenne rannekelloja aiotte hankkia, niin ottakaa nyt ihmeessä ensin selvää, että haluaako hän sellaista käyttää, meissä miehissä kun on paljon kaltaisiani, joille kello on pelkästään ajannäytön väline ja rannekello ylimääräinen paino ranteessa.
M54
Se osasto, jonka mielestä lenkkarit ja verkkarit on hyvää pukeutumista häistä hautajaisiin, ei kelloja tarvitsekaan. Mahtavatko osata kellotaulua lukeakaan. Niille riittää joku muovinen sykemittarilelu oikein hyvin. Tyylikäs väki ymmärtää, että kello on tärkeä ja mainio asuste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10,000 palan palapeli
😂pysyypähän mulkkuhetken pois pahanteosta.
Miksi miehesi on mulkku?
Lahjakortti jalkahoitoon. MIehet eivät helposti muuten mene, mutta lahjakortilla menevät. Hyväksi se on heillekin. Olen ostanut miehelleni ja isälleni. Molemmat tykänneet.
Vierailija kirjoitti:
Avioeron ajattelin antaa. Antaisinko lahjakortin muodossa vai tulostanko hakemuksen ja täytän sen omalta osaltani valmiiksi?
Varmasti odotettu lahja!
Vierailija kirjoitti:
Minä saan varmaan taas kahdet sukat ja nekin saavat lapset valita. Eli käytännössä en saa puolisoltani joululahjaksi yhtään mitään. Näin on ainakin 2 viimeistä joulua jo ollut. En oikein tiedä miksi itse panostan edelleen satoja euroja. M41
Täysin samat ajatukset. Itse näen vaivaa ja käytän aikaa + 2500EUR lahjoihin. Saan luultavasti myös sukat, kuten sinäkin :D Miksi teen tätä vuodesta toiseen
Elektroniikkakaupan lahjakortti, TM:n vuosikerta, karkkia ja sukat.
illallinen pihviravintolaan, pullo kunnon mallasviskiä tai konjakkia ja suihinotto
Suklaata/herkkuja, boksereita, huppari kuvalla mistä tykkää, seksilelu, vinyyli, korttipeliin lisää kortteja
Ehkä jotain pientä vielä
Thaihieronta with Happy end tai joku hemaiseva milf kotikäynnille.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin ensimmäistä kertaa 20 vuoteen miehelle kirjan. Osta vuokraa vaurastu on opuksen nimi.
Hyvä kirja, mutta saatat olla just sen 20 vuotta myöhässä :)
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Jenna Jameson-model.
Vierailija kirjoitti:
10,000 palan palapeli
Pysyypähän idiootti poissa pahan teosta
Vierailija kirjoitti:
Sieltä vaan valkkaamaan: https://vuodenmies.com/100-kirjaa-jotka-tulee-lukea-ennen-kuolemaa/
Kiitos kirja vinkkilistasta. Eiköhän sadan kirjan joukosta löydy joku hyvä miehelle.
Uudet joulusukat