Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kurahaaroista kärsii nykyään mt-ongelmista, ylipainosta, selluliitista, feminismistä, punavihreydestä ja muista vastaavista ongelmista, minkä takia ne ovat panokelvottomia.
Selluliitti on ihan normaali ilmiö, kun ihmisten kudokset vanhetessa löystyy. Kukaan, edes sinä, et pysy parikymppisen näköisenä loppuikääsi.
Mt-ongelmista kärsii miehet ihan yhtä paljon ja mt-ongelmien lisääntymiseen olisi syytä havahtua ihan yhteiskunnallisella tasollakin
En ymmärrä, mikä onelma feminismissä on. Tarkoitatko feminismissä kärsivän naisen olevan haluton olemaan pelkkä kodinhengetär ja haluavan elämältään muutakin, kuin kodin- ja lastenhoitoa? Mulle ja monelle muulle naiselle feminismi edelleenkin tarkoittaa yhteiskunnallisen tasa-arvon ja yhtäläisten oikeuksien ajamista ja ahtaiden sukupuolinormien ja asenteiden muuttamista, joten jos sulle feminismi on turn off, se saa sut automaattisesti vaikuttamaan sovinistilta. Jos sulla on joku muu ajatus feminismistä, eli yhdistät sen pelkästään ääriajatteluun, olisi se hyvä tarkentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata tähän kuin omasta puolestani. Mulle oikeastaan ainoa mahdollisuus tavata kumppani on joku tinderin kaltainen deittisovellus, ja hetken sitä kokeilleena totesin, että ei ole ollenkaan mun juttu. Näennäisesti hyvä matchejä sieltä saa, mutta ei niillä tee mitään jos se ihminen on todellisuudessa jotain ihan muuta. Koko sovellus täynnä tavalla tai toisella negatiivisia yllätyksiä.
Välillä joku tulee kyselemään treffeille livenä, mutta tyypillisesti nämä miehet ovat täysin eri paria kanssani. En voisi kiinnostua missään olosuhteissa.
Lyhyesti siis, pariutuminen on osoittanut minulle mahdottomaksi, joten näillä mennään.
Mullakin miehenä ainut realistinen mahdollisuus pariutua on eri nettideittisovellukset, mutta miehenä niissä erottuminen ja treffeille pääsy on tuskan takana. Treffeille pääsee harvemmin kuin kerran kuukaudessa vaikka yrittäisi kaikkensa. Ja vaikka treffeillä pääsisi niin lopputuloksena "ei kemiaa", "ei kipinää" naisen puolelta.
Livenä treffeille kysyminen vaatisi todella selvät merkit naiselta, että hän voisi olla kiinnostunut.
Treffipalstojen ongelma onkin, että ne on vaan katalogeja. Vähän sama, kun selaat vaatekuvastoa ja näet jonkun kivan vaatteen, tilaat sen ja se ei sovikkaan sun kropalle. Samalla olet sivuuttanut monta vaatetta, jotka ei katalogissa näytä kivalta, mutta olisi näyttäneet hyvältä tai ihan ok:lta sun päällä.
Ihmisestä saa paljon paremman kuvan, kun se kanssa keskustelee kasvotusten. Kenelläkään ei aika vaan riitä treffaamaan niitä kaikkia tyyppejä siellä palstalla, joten jonkinlaista esikarsintaa pitää tehdä ja se tehdään sen infon perusteella, mitä kukanenkin siihen profiiliin itsestään haluaa laittaa.
Mutta tämä on siis vaan minun näkemys ja kokemus. Muilla ihmisillä on omat kokemuksensa ja näkemyksensä ja ne on ihan yhtä oikeita.
Kyllä sitä aikaa riittää naisilla hyvin treffaamaan, kun laittaa palveluun 27-vuotiaan tummahiuksisen miesmallin kuvan.
Niin, sitä yhtä ihmistä. Mutta jos siellä palstalla on 2000 miestä, ei yhdellä naisella ole resursseja treffata niitä kaikkia, eikä meillä naisilla ole mitään kollektiivia, jossa ne 2000 miestä jaetaan keskenämme, että tsekkaa sinä nuo 3, minä katson nuo 3 ja Helena katsoo nuo 3 tuosta.
Vaikka niillä 2000 miehellä olis kaikilla 27-vuotiaan tummahiuksisen miesmallin kuvan, yksi nainen ei käy kaikkien kanssa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tavismiehenä yrittänyt löytää parisuhdetta jo vuosikaudet.
Tuntuu, että en riitä naisille, koska heiltä tulee aina kipinä puuttuu -pakit.
Tämä ihmetyttää kun toisaalta saa aina lukea, että naiset "törmäävät" ns.pánomiehiin.
Miksi itsellä ei ole vientiä vaikka en ole pánomíes
Ne "panomiehet", niillä on sitä jotain joka herättää juuri sitä kipinää niissä naisissa.
Nykyajan nainen haluaisi mielellän kaiken, eli toisaalta se jännän ja kipinöivän panomiehen sekä toisaalta jos haluaa vakiintua niin turvallisen ja luotettavan miehen.
Ongelmahan on se, että hyvin kohdalle osuva harva mies täyttää nuo naisen molemmat kriteerit. Harmaat hiiret ei pääse edes yrittämään naisen kanssa, ne panomiehet pääsee useammin ja niistä se nainen yrittää löytää sen joka olis myös se luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kurahaaroista kärsii nykyään mt-ongelmista, ylipainosta, selluliitista, feminismistä, punavihreydestä ja muista vastaavista ongelmista, minkä takia ne ovat panokelvottomia.
Selluliitti on ihan normaali ilmiö, kun ihmisten kudokset vanhetessa löystyy. Kukaan, edes sinä, et pysy parikymppisen näköisenä loppuikääsi.
Mt-ongelmista kärsii miehet ihan yhtä paljon ja mt-ongelmien lisääntymiseen olisi syytä havahtua ihan yhteiskunnallisella tasollakin
En ymmärrä, mikä onelma feminismissä on. Tarkoitatko feminismissä kärsivän naisen olevan haluton olemaan pelkkä kodinhengetär ja haluavan elämältään muutakin, kuin kodin- ja lastenhoitoa? Mulle ja monelle muulle naiselle feminismi edelleenkin tarkoittaa yhteiskunnallisen tasa-arvon ja yhtäläisten oikeuksien ajamista ja ahtaiden sukupuolinormien ja asenteiden muuttamista, joten jos sulle feminismi on turn off, se saa sut automaattisesti vaikuttamaan sovinistilta. Jos sulla on joku muu ajatus feminismistä, eli yhdistät sen pelkästään ääriajatteluun, olisi se hyvä tarkentaa.
Ei siinä ole monien miesten mielestä muuta ongelmaa kuin että feminismi estää heitä olemasta niin avoimesti rasistisia, homofobisia ja naisvihamielisiä. Tämä ajatus sitten puetaan siihen korrektimpaan muotoon että sanotaan että feministit haluavat tehdä kaikista miehistä munattomia neitejä.
Olen itse luita ja ytimiä myöten feministi. Mutta silti mieheni on hyvin vahvasti ja selkeästi mies. Tykkää nikkaroinnista, autoista ja, hui kauhistus, katsoo lätkää ja formuloita. Miten siis voin olla yhdessä moisen miehisyyden linnakkeen kanssa? No koska hän on noiden asioiden lisäksi hyvin avarakatseinen ja uusille asioille avoin. Hän on itse oma itsensä mutta antaa kaikkien muidenkin olla. Hän ei puhu muista rumasti tai halveksivasti vaan tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Ja jopa nauttii kun tapaa ihmisiä jotka ovat jotain muuta kuin hän itse on.
Minusta hän on nimenomaan mies isolla M:llä.
Koska nuorilla ei ole varaa lapseen. Fiksu nuori, joka haluaa opiskella ja elää nuoruuttaan ei tee lasta. Vasta 30-vuotiaana aletaan miettiin. Naiset ovat todella nirsoja ja miehet eivät ole enää miehiä, koska eletään feministisessä maailmassa. Kukaan ei viehäty ja vain adonikset panee.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tavallinen, mukava ja työssä käyvä mies, niin älä pilaa elämääsi näiden suomilosujen kanssa. Suuntaa katse ulkomaisiin deittipalveluihin ja löydä sieltä esim. joku siro aasialaisnainen.
No valitettavasti onnellinen liitto ulkomaalaisen naisen kanssa vaatiin ihan samoja sosiaalisia taitoja kuin kotimaisenkin. Tai se on itse asiassa usein vielä vaativampaa koska mukana ovat kaikki kulttuurierot ja kielimuurit.
Osalla miehistä tuntuu olevan se harha että liitto ulkomaalaisen naisen kanssa on jotenkin helppo koska siinä mies voi vain päättää kaikesta ja nainen telee mitä käsketään. Ehkä näin onkin osassa liitoista mutta ei sillä vielä mitään onnellista liittoa rakenneta. Aika moni näistä liitoista ajautuukin eroon koska se liitto perustuu valta- ja alustussuhteeseen, ei aitoon haluun olla yhdessä ja nauttia sen toisen seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole monien miesten mielestä muuta ongelmaa kuin että feminismi estää heitä olemasta niin avoimesti rasistisia, homofobisia ja naisvihamielisiä. Tämä ajatus sitten puetaan siihen korrektimpaan muotoon että sanotaan että feministit haluavat tehdä kaikista miehistä munattomia neitejä.
Olen itse luita ja ytimiä myöten feministi. Mutta silti mieheni on hyvin vahvasti ja selkeästi mies. Tykkää nikkaroinnista, autoista ja, hui kauhistus, katsoo lätkää ja formuloita. Miten siis voin olla yhdessä moisen miehisyyden linnakkeen kanssa? No koska hän on noiden asioiden lisäksi hyvin avarakatseinen ja uusille asioille avoin. Hän on itse oma itsensä mutta antaa kaikkien muidenkin olla. Hän ei puhu muista rumasti tai halveksivasti vaan tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Ja jopa nauttii kun tapaa ihmisiä jotka ovat jotain muuta kuin hän itse on.
Sama täällä. Olen feministi, mutta silti hyvin femiininen ja mieheni on hyvin maskuliininen. Feminismi ei tarkoita sitä että ei saisi olla naisellinen/miehekäs, vaan sitä että on oma itsensä antaen muidenkin olla oma itsensä. Sukupuoliroolien ei kuulu olla vankiloita. Ja vaikka minä tykkään hepenistä, laittautumisesta ja kevyestä hömppäviihteestä, on minulla myös töissä rautainen ammatti-identiteetti. Ja vaikka mieheni on hyvin maskuliininen, hän ei myöskään koskaan puhu epäkunnioittavasti ihmisistä jotka ovat erilaisia kuin hän. Ystäväpiirimme on hyvin monenkirjava. Voisi sanoa, että vaikka meidän suhteessa on aika kliseiset sukupuoliroolit, niin konservatiiveiksi meitä kumpaakaan ei voi millään muotoa kuvailla.
Olafsburger kirjoitti:
Koska nuorilla ei ole varaa lapseen. Fiksu nuori, joka haluaa opiskella ja elää nuoruuttaan ei tee lasta. Vasta 30-vuotiaana aletaan miettiin. Naiset ovat todella nirsoja ja miehet eivät ole enää miehiä, koska eletään feministisessä maailmassa. Kukaan ei viehäty ja vain adonikset panee.
Oikeammin koska nuoret kuvittelevat että heillä ei ole varaa lapseen. Nykypäivänä on annettu kuva että ainoa tilanne johon lapsi voidaan tehdä on se jossa on jo valmiina pysyvät työpaikat ja uudet omakotitalot.
Todellisuudessa varsinkaan pieni lapsi ei tule edes kalliiksi. Se vaatii vähän vaippoja, vaatteita ja ruokaa. Koskaan eivät lapseen menevät menot ole olleet niin pieniä meillä kuin silloin kun ne olivat alle kouluikäisiä. Teinit ovat todella kalliita mutta siinä vaiheessa se vanhempien taloudellinen tilanne on yleensä jo parantunut joten siitäkin selvitään.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ajaa puhtaasti naisten etuja ja monet, varsinkin äärifeministit, suorastaan vihaavat miehiä. Miksi kukaan mies haluaisi olla naisen kanssa, joka koko ajan kyttää ja kyseenalaistaa kaikkea hänen tekemisiään, ilmeitä ja sanomisiaan "misogynian" tai "toksisen maskuliinisuuden" varalta? Lisäksi en ymmärrä feminismin ja matriarkaalisen yhteiskunnan tarvetta nostaa kaikki naisellinen oleminen ja tekeminen hyveelliseksi ja tavoiteltavaksi. Naiset ovat keskimäärin juonittelevampia ja manipuloivampia kuin miehet. Naisvaltaisilla työpaikoilla voidaan pahoin, siellä on selkäänpuukotusta, kiusaamista ja juonittelua. Tyttöjen kiusaaminen jo alakoulussa on mustamaalaamista, poissulkemista ja selkään puukotusta, mutta ei, ei missään nimessä suoraan sanomista ja sitä kautta mahdollista asioiden selvittämistä. Tätä olen todistanut itse tytön isäpuolena. Feminismin ja matriarkaatin vuoksi näihin asioihin ei edes haluta puuttua, koska tyttöjä tai naisia ei vain saa esittää ikävässä valossa. Jopa itsensä myyminen ja pettäminen käännetään hyväksi asiaksi, kun kyseessä ovat naiset.
Suurin syy on se, että monilla on tarkat odotukset parisuhteelta ja kun ne eivät täyty, niin ero. Valitettavasti tämä on häviäjän strategia siksi, että se ei jätä tilaa niille asioille mitä ei odottanut. Elämä on yllätyksellisiä tilanteita, ja jos yllätyksellisyyden menettää, niin se ei ole enää elämää.
Olen ollut lukuisissa parisuhteissa, välissä vuosia sinkkuilua ja avioiduin vasta kun useimmat miehet ovat jo 2. avioliitossaan.
Yhdestä parisuhteestani minulla on jo täysi-ikäinen poika. Osasinko odottaa isyyttä? Olinko siihen valmis? En. Mutta se on hienointa mitä olen saanut.
Vaimollani on kaksi poikaa, jotka kutsuvat minua isäksi. Oma poikani on heille isoveli. Heidän biologinen isänsä ei ole kauhean kiinnostunut. Se on oikeasti hämmästyttävän hieno tunne kun pieni poika tulee kysymään isältä neuvoa.
Elämä on odottamaton rikkaus joka päivä. Älkää hukatko sitä suunnitelmaanne, joka ei toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ajaa puhtaasti naisten etuja ja monet, varsinkin äärifeministit, suorastaan vihaavat miehiä. Miksi kukaan mies haluaisi olla naisen kanssa, joka koko ajan kyttää ja kyseenalaistaa kaikkea hänen tekemisiään, ilmeitä ja sanomisiaan "misogynian" tai "toksisen maskuliinisuuden" varalta? Lisäksi en ymmärrä feminismin ja matriarkaalisen yhteiskunnan tarvetta nostaa kaikki naisellinen oleminen ja tekeminen hyveelliseksi ja tavoiteltavaksi. Naiset ovat keskimäärin juonittelevampia ja manipuloivampia kuin miehet. Naisvaltaisilla työpaikoilla voidaan pahoin, siellä on selkäänpuukotusta, kiusaamista ja juonittelua. Tyttöjen kiusaaminen jo alakoulussa on mustamaalaamista, poissulkemista ja selkään puukotusta, mutta ei, ei missään nimessä suoraan sanomista ja sitä kautta mahdollista asioiden selvittämistä. Tätä olen todistanut itse tytön isäpuolena. Feminismin ja matriarkaatin vuoksi näihin asioihin ei edes haluta puuttua, koska tyttöjä tai naisia ei vain saa esittää ikävässä valossa. Jopa itsensä myyminen ja pettäminen käännetään hyväksi asiaksi, kun kyseessä ovat naiset.
Oletko koskaan ajatellut että olisi mahdollista että feministit arvostelevat monia miehiä (eivät siis kaikkia) ihan hyvästä syystä? Eli että sitä mosigyniaa ja toksista maskuliinisuutta ihan oikeasti on aika paljon vielä maailmassa?
Ja kuten jo sanoin, minulla ei ole mitään ongelmaa niissä miehissä jotka elävät kuten haluavat mutta antavat muidenkin elää. Ja jotka eivät katso elämäntehtäväkseen muista puhumisen ikävillä ja loukkaavilla tavoilla. Enkä minä ole tulkitsemassa miesten jokaista ilmettä tai sanaa jos huomaan että heidän yleisasenteensa on avarakatseinen ja humaani. Jokainen on joskus vihainen, turhautunut ja sanoo asioita joita ei pitäisi. Se ei ole mikään suuri rikos. Mutta jos se on se ihmisen yleisasenne että on joku sota mihet vs. naiset niin selaista en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
[
Oletko koskaan ajatellut että olisi mahdollista että feministit arvostelevat monia miehiä (eivät siis kaikkia) ihan hyvästä syystä? Eli että sitä mosigyniaa ja toksista maskuliinisuutta ihan oikeasti on aika paljon vielä maailmassa?
Ja kuten jo sanoin, minulla ei ole mitään ongelmaa niissä miehissä jotka elävät kuten haluavat mutta antavat muidenkin elää. Ja jotka eivät katso elämäntehtäväkseen muista puhumisen ikävillä ja loukkaavilla tavoilla. Enkä minä ole tulkitsemassa miesten jokaista ilmettä tai sanaa jos huomaan että heidän yleisasenteensa on avarakatseinen ja humaani. Jokainen on joskus vihainen, turhautunut ja sanoo asioita joita ei pitäisi. Se ei ole mikään suuri rikos. Mutta jos se on se ihmisen yleisasenne että on joku sota mihet vs. naiset niin selaista en jaksa.
Maailmassa on naisille huonoja paikkoja, mutta se ei koske Suomea. Suomessa varsinkin nuori valkoinen nainen on monessa suhteessa etuoikeutettu, mutta silti he pitävät jatkuvasti kovinta mekkalaa. Ja miksi erityisesti naiset haluavat pelastaa maailman tuomalla esim. islamin takapajuisen kulttuurin Suomeen? Muslimit ovat todellisia misogynisteja, eivät suomalaiset, jotka ovat antaneet naisille äänioikeuden ensimmäisenä maailmassa. Viimeisen 30 vuoden aikana ainakin Suomen mediassa on ollut paljon enemmän esillä puhdasta miesvihaa kuin naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan sellaisen naisen kanssa halua olla. Mutta koska aika moni mies on silti yhdessä feministin kanssa niin on olemassa sellainen etäinen mahdollisuus että läheskään kaikki feministit eivät olekaan sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata tähän kuin omasta puolestani. Mulle oikeastaan ainoa mahdollisuus tavata kumppani on joku tinderin kaltainen deittisovellus, ja hetken sitä kokeilleena totesin, että ei ole ollenkaan mun juttu. Näennäisesti hyvä matchejä sieltä saa, mutta ei niillä tee mitään jos se ihminen on todellisuudessa jotain ihan muuta. Koko sovellus täynnä tavalla tai toisella negatiivisia yllätyksiä.
Välillä joku tulee kyselemään treffeille livenä, mutta tyypillisesti nämä miehet ovat täysin eri paria kanssani. En voisi kiinnostua missään olosuhteissa.
Lyhyesti siis, pariutuminen on osoittanut minulle mahdottomaksi, joten näillä mennään.
Mullakin miehenä ainut realistinen mahdollisuus pariutua on eri nettideittisovellukset, mutta miehenä niissä erottuminen ja treffeille pääsy on tuskan takana. Treffeille pääsee harvemmin kuin kerran kuukaudessa vaikka yrittäisi kaikkensa. Ja vaikka treffeillä pääsisi niin lopputuloksena "ei kemiaa", "ei kipinää" naisen puolelta.
Livenä treffeille kysyminen vaatisi todella selvät merkit naiselta, että hän voisi olla kiinnostunut.
Treffipalstojen ongelma onkin, että ne on vaan katalogeja. Vähän sama, kun selaat vaatekuvastoa ja näet jonkun kivan vaatteen, tilaat sen ja se ei sovikkaan sun kropalle. Samalla olet sivuuttanut monta vaatetta, jotka ei katalogissa näytä kivalta, mutta olisi näyttäneet hyvältä tai ihan ok:lta sun päällä.
Ihmisestä saa paljon paremman kuvan, kun se kanssa keskustelee kasvotusten. Kenelläkään ei aika vaan riitä treffaamaan niitä kaikkia tyyppejä siellä palstalla, joten jonkinlaista esikarsintaa pitää tehdä ja se tehdään sen infon perusteella, mitä kukanenkin siihen profiiliin itsestään haluaa laittaa.
Mutta tämä on siis vaan minun näkemys ja kokemus. Muilla ihmisillä on omat kokemuksensa ja näkemyksensä ja ne on ihan yhtä oikeita.
Kyllä sitä aikaa riittää naisilla hyvin treffaamaan, kun laittaa palveluun 27-vuotiaan tummahiuksisen miesmallin kuvan.
Ja luulet ettei joku blondi salikissa saa paljon vastauksia? Lapsellinen olet. Vaikka näyttäisit miltä, tuo lapsellisuus karkottaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Maailmassa on naisille huonoja paikkoja, mutta se ei koske Suomea. Suomessa varsinkin nuori valkoinen nainen on monessa suhteessa etuoikeutettu, mutta silti he pitävät jatkuvasti kovinta mekkalaa. Ja miksi erityisesti naiset haluavat pelastaa maailman tuomalla esim. islamin takapajuisen kulttuurin Suomeen? Muslimit ovat todellisia misogynisteja, eivät suomalaiset, jotka ovat antaneet naisille äänioikeuden ensimmäisenä maailmassa. Viimeisen 30 vuoden aikana ainakin Suomen mediassa on ollut paljon enemmän esillä puhdasta miesvihaa kuin naisvihaa.
Tietenkin moni maailman paikka on naisille ja tytöille paljon pahempi paikka kuin Suomi. Mutta ei se poista sitä että meilläkin on vielä korjattavaa. Ja on muuten miesten ja poikienkin oikeuksissa. Ei maailma ole valmis.
Enkä minä ole tuomassa islmanin kulttuuria Suomeen. Mutta sen tulemista Suomeen ei estetä olemalla itse mahdollsimman konservatiivi vaan nimenomaan olemalla vahvasti sen kaiken vapauden ja tasa-arvon puolella joka on meidän yhteiskuntamme ydin. Minusta on paradoksaalista että eniten muita konservatiivisia kulttureita vastustavat ne jotka ovat itse meillä niitä kaikkein konservatiivisimpia ja vastustavat vaikkapa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ihmiset pariutuvat edelleen. Eroavat myös edelleen. Ei tässä asiassa ole mikään muuttunut.
eroaminen on ainakin muuttunut. yh mammoja on veronmaksajien elätettävänä satojatuhansia nykyään
Suomessa naiset ovat töissä, ei se työpaikka erossa häviä minnekään. Miehet nyt muutenkaan elätä perhettään Suomessa, he maksavat vain oman puolikkaansa perheen menoista. Vaimo maksaa sen toisen puolen.
missä kuplassa sinä elät?
Ilmeisesti sellaisessa kuplassa, jossa ihmisillä on työpaikat ja omilla tuloilla eletään.
mahtaa olla kovin pieni kupla, jos siellä yh mammat eivät loisi elatusmaksuilla ja tuilla
Sä siis olet aikuisten oikeesti sitä mieltä, että sun ei tarvitse maksaa lastesi kustannuksista yhtään mitään? Kun ethän sä maksanut yhdessäolon aikanakaan?
Ja omasta mielestään toi varmaan vielä on hyvä mies. Terapiaa nämä incelit tarvitsevat.
Thaimassa on muuten kovia feministejä jotka kritisoivat patriarkaalista järjestelmää.
Moni nainen vain köyhyyden vuoksi suostuu eurooppalaisen puolisoksi, vaikka hän kohtelisi naista huonosti.
Länaimaihin tullessaan onneksi moni thaimaalainen sisko havaitsee, että saa ottaa avioeron halutessaan.
Alistussuhteelle perustuva avioliitto tuntuu olevan monen palstalaisen miehen toiveissa.
Tiedoksi miehille: kukaan nainen ei halua sitä missään maailman maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Tietenkin moni maailman paikka on naisille ja tytöille paljon pahempi paikka kuin Suomi. Mutta ei se poista sitä että meilläkin on vielä korjattavaa. Ja on muuten miesten ja poikienkin oikeuksissa. Ei maailma ole valmis.
Enkä minä ole tuomassa islmanin kulttuuria Suomeen. Mutta sen tulemista Suomeen ei estetä olemalla itse mahdollsimman konservatiivi vaan nimenomaan olemalla vahvasti sen kaiken vapauden ja tasa-arvon puolella joka on meidän yhteiskuntamme ydin. Minusta on paradoksaalista että eniten muita konservatiivisia kulttureita vastustavat ne jotka ovat itse meillä niitä kaikkein konservatiivisimpia ja vastustavat vaikkapa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.
Minusta paljon paradoksaalisempaa on se, että kristinuskoa äänekkäimmin vastustavat feministit haluavat tuoda muslimeja maahan ja antaa heille kaikki oikeudet harjoittaa vihan uskontoaan omissa kuplissaan. Samaan aikaan kaikki kristinuskoon viittaava yritetään kieltää esim. kouluissa, ettei vaan muslimit ja ateistit järkyty. Ja muistutuksena, suomalaisista edelleen 80% on kristittyjä (minä muuten en).
Arvoliberaalinen, moraalirappeutunut, kaiken salliva yhteiskunta ei tule toimimaan, se on jo nähtävissä tästä alusta, vaikka tätä aikaa on kestänyt vasta n. 15-20 vuotta. Syntyvyys länsimaissa on kaikkien aikojen minimissä ja väestönvaihto menossa, sukupuolet ja sukupolvet ovat toistensa kimpussa, eri poliittiset suuntaukset ovat äärimmäisen polarisoituneita ja jopa rokotteilla tai niiden ottamattomuudella saatiin ihmiset toistensa kimppuun. Oma ajattelu tuntuu olevan kiellettyä ja kaikki otetaan valmiiksi pureskeltuna totuutena jostain ylhäältä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on nykyään ihan kohtuuttoman suuret vaatimukset.
- Pitää saada menestyksekäs ja kuuluisa ura
- Pitää saada lapsia
- Pitää saada vielä menestyneempi komea mies joka hoitaa kodin ja lapset 50/50
- Pitää saada kallis koti hyvältä alueelta
jne.
Ihmekös tuota kun sopivia mieskandidaatteja ei tunnu löytyvän.
Miten niin nuo ovat kohtuuttomia vaatimuksia tuota mies-kohtaa lukuunottamatta? En ymmärrä sitäkään, miten naisen panostaminen omaan koulutukseen ja uraan on vaatimus miehille.
Sä siis olet aikuisten oikeesti sitä mieltä, että sun ei tarvitse maksaa lastesi kustannuksista yhtään mitään? Kun ethän sä maksanut yhdessäolon aikanakaan?