jo on poerse kun sormitunnistus ei toimikaan puhelimessa nyt ja en pääse pankkiin!?
sormi kipeenä ja turvonnut ja se ei vaan tunnista sitä puhelimessa ja rallatiraa, puhelin ei pääse pankkiin sen takia koska ei voi tunnistaa sormea
jo olette paskan keksineet idiootit!
Kommentit (12)
Paperinen tunnuslukulista ja tekstiviestivahvistukset?
Kannattaa laittaa useamman kuin yhden sormen tunnistus sinne puhelimeen, mulla on molemmat peukalot ja etusormet.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda tunnistustavaksi tunnulukusovellus tai pin-koodi, pankista riippuen. Ihan siinä etusivulla pystyy valitsemaan kirjautumistavan jokaisessa pankissa.
ymmärsit väärin!
PUHELIN ei aukea kun sormi on KIPEÄ!
Siks mulla on vanhanaikaiset avaamiskeinot puhelimissa!
AINA voi käyttää sitä pinniä. IHAN kaikkissa pankkisovelluksissa. Sormenjälkitunnistus ei ole koskaan ainoa optio.
Aloittajalla on sormi suussa teknologian mahdin edessä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vaihda tunnistustavaksi tunnulukusovellus tai pin-koodi, pankista riippuen. Ihan siinä etusivulla pystyy valitsemaan kirjautumistavan jokaisessa pankissa.
Ainakin mun laite pakotti laittamaan koodin sormitunnustamisen lisäksi.
Puhelimeen pääsee sisälle myös pin-koodilla. Puhelimeni tietyin välein vaatii tämän pin-koodin vaikka käytän sormenjälkeä.
M60
Arvaan, että ap on diginatiivi ja me neuvojat boomereita..
Käytä sormi pepussa niin turvotus laskee. Muista kuitenkin ptyhkiä sormesi ennen kuin länttäät sen puhelimen lasille.
Vaihda salasanaksi EdgarAllanPoers3.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda salasanaksi EdgarAllanPoers3.
Hah! Hauska, kiitos hyvistä nauruista! Ap tuskin kuitenkaan ymmärtää..