Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
1581/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on ihan hauska lukea, erityisesti rivien välistä. Siinä ne syyt lukee miksi jotkut on ikisinkkuja, nyt ja jatkossa. Tahtoen tai tahtomattaan.

Ihan rehellisesti. Kuka tervejärkinen ja terveellä itsetunnolla oleva ottaisi riesakseen jonkun katkeroituneen ja itsekeskeisen jankkaajan? Minä en ainakaan.

Itse olen ollut aika katkeroitunut jankkaaja ja silti parisuhteessa. Ei ollut suuri menestys, mutta silti jouduin parisuhteeseen.

Joo, ei luonteen vaikeus estä parisuhdetta. Tarvitaan vain joku, joka kestää tätä vaikeaa luonnetta. Muistetaan vaikka se, että suuri osa suomalaisista on turvattomasti kiintyneitä. Sellaiset ihmiset eivät edes tunne oloaan kotoisaksi tasapainoisen helpon ihmisen kanssa.

Vierailija
1582/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka valitatte ettette ota riesaksenne jankkaajaa tai mitä lie muuta roikkujaa. Lienee peiliin kattomisen paikka jos ette saa kivaa kumppania joka tekis elämästä parempaa

Meillä on jo kumppanit, samoin lähes kaikilla tuntemillamme ihmisillä. Ja niillä joilla ei ole, on yleensä sellainen luonne että kauas näkyy, että miksi ketään ei löydy. Jostakin syystä nämä incelit ei tajua, että enemmistö täällä on vanhempia ja perheellisiä naisia. Tosin incelit on varmaan toiseksi suurin ryhmä täällä, ikävä kyllä.

Sitä suuremmalla syyllä luulisi löytyvän myötätuntoa, varsinkin jos on nuoria poikalapsia, koska on mahdollista, että omasta lapsesta tulee "inceli". Jännä ettei suurin osa AV-mammoista tajua tätä ironiaa...mutta ei kun kaikillahan oli se urheilullinen ja supliikki naisten kanssa hyvin toimeentuleva poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on nykyään ihan kohtuuttoman suuret vaatimukset.

- Pitää saada menestyksekäs ja kuuluisa ura

- Pitää saada lapsia

- Pitää saada vielä menestyneempi komea mies joka hoitaa kodin ja lapset 50/50

- Pitää saada kallis koti hyvältä alueelta

jne.

Ihmekös tuota kun sopivia mieskandidaatteja ei tunnu löytyvän.

Vierailija
1584/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

metoo ja feminismi

Molemmat ovat seurausta miesten huonoista teoista. Eli syyttäkää ihan miehiä vaan. Tämä on täysin teidän aikaansaannostanne.

En valitettavasti ole vastuussa kenenkään muun ihmisen, miehen enkä naisen, teoista.

Koetko sinä kollektiivista vastuuta koko naissukupuolen teoista?

Niin me naiset kannamme vastuun.

Ja te miehet olette isona joukkoma syypää moneen asiaan myös siihen että naisten täytyy pelätä teitå.

Se ei muutu sillä että yksi ei tee niin.

Jos naiset kantavat vastuun, niin eikö silloin myös se kasvattajan vastuu ole aika merkittävä, joka näitä pelottavia miehiä kasvattaa kerta toisensa ja sukupolvi toisensa perään?

Mitäpä luulet mistä ne pojat ottavat miehen mallin? Kyllä, siitä kelvottomasta isästä.

Tuo miehen malli on ihan pötypuhetta. Se ei ulkoista pojan kasvatusvastuuta sen kummemmin äidiltä isälle, kuin tytön kasvatusvastuuta isältä äidille. Kyllä siinä on vanhempi/vanhemmat, jotka kasvattavat näitä poikia ja tyttöjä ihan yhdessä tai erikseen. Usein nämä sekopäät ovat kasvaneet vain ja ainostaan äitinsä kanssa, jos sitäkään.

Mutta niilläkin on isä, joilla on kasvatusvastuu. Ei vaan näy ukkoja sitä vastuuta kantamassa.

Loppuviimeksi vika on kuitenkin naisessa, joka on sen paskan miehen lukuisten ehdokkaiden joukosta valinnut. 

Hyviä miehiä ei kaikille riitä. Ja ei, et ole hyvä mies, etkä hyvä roolimalli kenellekään. Sen voi luotettavasti päätellä jo noin lyhyestä tekstistä.

Pitäisikö uskoa, että nainen pystyy tulkitsemaan parin lauseen tekstistä saman, minkä useat naiset sitten kuitenkin huomaavat vasta 5 vuoden avioliiton ja parin lapsen ulostamisen jälkeen? Jokainen nainen kuvittelee olevansa keittiöpsykologi jollain uskomattomalla luonteenpaljastustutkalla (jopa tekstistä), mutta aina se ei tunnu toimivan. Harmillista.

Ei ne ukot nyt sentään heti alkuun puhu tuollaisia. Ja kun ei ole hyviä miehiä riittävästi valittavaksi, osa valitsee sitten vähiten huonon, joka on kuitenkin aika huono. Mies joka hylkää lapsensa on aina huono, ihan sama millainen sen äiti on.

Miesten paskuuteenhan on ratkaisu - olkaa yksin, voimaantukaa keskenänne ja huolehtikaa ne lapsenne oikeasti yksin, ilman valtion tukea.

Niin tämähän se on suomimiehen haave jota todella moni isä toteuttaakin elämässään eli jättää naisen yksin hoitamaan, kasvattamaan ja elättämään ne miehen kanssa yhteiset lapset. Sitten miehellä on otsaa sanoa että nainen saa valtion tukea kun se on oikeasti mies itse. Muut ihmiset elättävät kun mies ei hoida hänelle itselleen kuuluvaa asiaa.

Vierailija
1585/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Pitää saada lapsia

jne.

Niin naisen realistiset tavoitteet on miehen mielestä liikaa eli siis ihan normaali elämä.

Vierailija
1586/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Pitää saada lapsia

jne.

Niin naisen realistiset tavoitteet on miehen mielestä liikaa eli siis ihan normaali elämä.

No ei kai ne naisten tavoitteet haittaa mitään, jos sellaisia miehiä löytyy jokaiselle halukkaalle? Ei kai ne vaatimukset ole ongelma, jos suurin osa suomalaisista miehistä kykenee kuitenkin vastaamaan niihin vaatimuksiin.

Vierailija
1587/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole saanut sellaista naista joka miellyttäisi ja viehättäisi. Samat arvot on oltava mm. liikunnan harrastamisen ja opiskelun sekä kunnianhimon kanssa. Mitään elätettävää kotipiikaa en huoli. Mieluummin sitten yksin elämä kuin vastenmielisessä kulissiliitossa.

Nykyään suhtaudun naissukupuoleen välinpitämättömästi. En minä heidän kanssaan juuri missään juttele tai jos juttelen, ovat he vanhoja mummoja. Työpaikalla on keski-ikä aika korkea ja itse olen nuorimpien joukossa. Vanhemmat naiset kyllä juttelevat mutta minulle he ovat lähinnä äitiroolissa olevia. Edellisessä paikassa oli naisia enemmän, mutta ei siellä kukaan kahvihuoneessa lämpimikseen jutellut, itsekin join kahvini työpöydän ääressä.

M36

Vierailija
1588/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tämä on hyvä kysymys. Itse olen vajaa 30-vuotias nainen, ja juuri laskeskelin että tänä vuonna olen tapaillut viittä eri miestä joista jokainen juttu on kariutunut loppujenlopuksi miehen sitoutumiskammoon tai siihen ettei vaan etsi mitään vakavampaa sitten loppujenlopuksi. Nykyään on kaikkia deittailuappeja ja sosiaaliset mediat joista saa sen mielikuvan että aina on varmasti jotain parempaa odottamassa jossain nurkan takana, ja tästä syystä on jotenkin tosi vaikeaa sitten sitoutua ja panostaa siihen yhteen, luulisin.. Tokihan se ei ole itsestäänselvää että löytäisi nopeasti henkilön jonka kanssa kemiat kohtaa ja jonka kanssa haluaisi tulevaisuutta rakentaa. Mutta olen huomioinut sen, että nykyään tosi usein se semmonen epämääräinen sitoutumiskammon selittely alkaa jo varhain (vaikka kuitenkin on myös jo ehditty mainita, että yhdenillanjuttua ei halua) ja sitten siinä ollaan vähän oudossa tilanteessa kun ei tiedä miten päin olisi. Kuitenkin sitten halutaan jatkaa sitä tapailua, ja nähdään muutenkin kuin sänkypuuhissa, kunnes se juttu ehkä kuolee sitten siihen et sitä ei voida ottaa ns. seuraavalle tasolle. 

Kuten alussa mainitsitkin, niin olet vähän vajaa, et siis käy täysillä. Kyllä miehet haluavat oikean parisuhteen, mutta vain sellaisen kanssa johon syntyy tunteita. Sinuun niitä ei vain ole syntynyt.

No sehän on sanomattakin selvää, että niitä tunteita ei ole syntynyt, kai tässä muuten parisuhteessa jo olisi :D Pointtina vaan lähinnä se, että ehkä jos itsellä on jo alusta asti semmoinen asenne että pelkää sitoutumista tai ei halua mitään vakavaa, niin vaikea siinä on varmaan mitään tunteita alkaa tehtailla ja asiaan suhtautuu kevytmielisemmin. Toki varmasti näissäkin tapauksissa on mahdollista että vaikka ensin on ollut sillä kannalla ettei mitään vakavaa halua, niin sitten sitä huomaakin että se toinen on semmoinen jonka kanssa haluaa rakentaa tulevaisuutta ja mieli muuttuu. Varmasti on myös olemassa miehiä jotka parisuhteen haluavat ja uskaltavat sen alusta asti myöntää, tuskinpa vaan kuitenkaan mies joka parisuhdetta etsii laukoo ensimmäisten tapaamisten joukossa et minähän sitten olen sitoutumiskammoinen tms. Nykyään vaan on yleisempää varmasti kuin ennen, että medioitten yms takia halutaan aina tarkastella vaihtoehtoja ja niiden olemassaolosta tiedetään. 

Vierailija
1589/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät oikein koskaan ole olleet kiinnostuneita minusta. Olen perus tylsä eikä sitä rahaakaan ole niin paljon.

Vierailija
1590/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommaa sellainen.

Vierailija
1591/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka valitatte ettette ota riesaksenne jankkaajaa tai mitä lie muuta roikkujaa. Lienee peiliin kattomisen paikka jos ette saa kivaa kumppania joka tekis elämästä parempaa

Meillä on jo kumppanit, samoin lähes kaikilla tuntemillamme ihmisillä. Ja niillä joilla ei ole, on yleensä sellainen luonne että kauas näkyy, että miksi ketään ei löydy. Jostakin syystä nämä incelit ei tajua, että enemmistö täällä on vanhempia ja perheellisiä naisia. Tosin incelit on varmaan toiseksi suurin ryhmä täällä, ikävä kyllä.

Sitä suuremmalla syyllä luulisi löytyvän myötätuntoa, varsinkin jos on nuoria poikalapsia, koska on mahdollista, että omasta lapsesta tulee "inceli". Jännä ettei suurin osa AV-mammoista tajua tätä ironiaa...mutta ei kun kaikillahan oli se urheilullinen ja supliikki naisten kanssa hyvin toimeentuleva poika.

Sehän tässä onkin jännää, että kumpikaan teinipojistani ei ole mikään yli-ihminen, mutta niin vain molemmille on löytynyt seuraa tytöistä. Sitä suuremmalla syyllä laittaa ihmettelemään, millaista porukkaa siellä ruudun toisella puolella oikein möllöttää.

Vierailija
1592/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä onkin jännää, että kumpikaan teinipojistani ei ole mikään yli-ihminen, mutta niin vain molemmille on löytynyt seuraa tytöistä. Sitä suuremmalla syyllä laittaa ihmettelemään, millaista porukkaa siellä ruudun toisella puolella oikein möllöttää.

Itse: yamk-inssi, kunta-alalla asiantuntijatyössä, 4300 e/k, harrastan aktiivisesti liikuntaa ja elän terveellisesri. Rakennan parhaillaan omakotitaloa yksi. Mutta katsos kun ikäisilleni tai nuoremmille naisille, joilla on samat arvot, ei perustylsä mies kelpaa. Niin ja pituuttakin vaaditaan, itse olen 175 cm eli auttamatta liian lyhyt. Ja meitä yksin eläviä uramiehiä on paljonkin.

M36

Vierailija
1593/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse: yamk-inssi, kunta-alalla asiantuntijatyössä, 4300 e/k, harrastan aktiivisesti liikuntaa ja elän terveellisesri. Rakennan parhaillaan omakotitaloa yksi. Mutta katsos kun ikäisilleni tai nuoremmille naisille, joilla on samat arvot, ei perustylsä mies kelpaa. Niin ja pituuttakin vaaditaan, itse olen 175 cm eli auttamatta liian lyhyt. Ja meitä yksin eläviä uramiehiä on paljonkin.

M36

Tarina ei kertonut näitä tärkeimpiä seikkoja: 1) onko sinulla hiukset päässä ja mielellään tummat sellaiset? 2) Erottuvatko lihaksesi selkeästi noin 8-12 rasvaprosentin alta? 3 ) Onko vaatetuksesi yksinkertainen, mutta tyylikäs? 4) Ovatko hampaasi suorat ja suhteellisen valkoiset?

Vierailija
1594/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no tämä on hyvä kysymys. Itse olen vajaa 30-vuotias nainen, ja juuri laskeskelin että tänä vuonna olen tapaillut viittä eri miestä joista jokainen juttu on kariutunut loppujenlopuksi miehen sitoutumiskammoon tai siihen ettei vaan etsi mitään vakavampaa sitten loppujenlopuksi. Nykyään on kaikkia deittailuappeja ja sosiaaliset mediat joista saa sen mielikuvan että aina on varmasti jotain parempaa odottamassa jossain nurkan takana, ja tästä syystä on jotenkin tosi vaikeaa sitten sitoutua ja panostaa siihen yhteen, luulisin.. Tokihan se ei ole itsestäänselvää että löytäisi nopeasti henkilön jonka kanssa kemiat kohtaa ja jonka kanssa haluaisi tulevaisuutta rakentaa. Mutta olen huomioinut sen, että nykyään tosi usein se semmonen epämääräinen sitoutumiskammon selittely alkaa jo varhain (vaikka kuitenkin on myös jo ehditty mainita, että yhdenillanjuttua ei halua) ja sitten siinä ollaan vähän oudossa tilanteessa kun ei tiedä miten päin olisi. Kuitenkin sitten halutaan jatkaa sitä tapailua, ja nähdään muutenkin kuin sänkypuuhissa, kunnes se juttu ehkä kuolee sitten siihen et sitä ei voida ottaa ns. seuraavalle tasolle. 

Onko sinulle sanottu kaikissa tapauksissa että johtuu sitoutumiskammosta vai haluatko perinteisesti uskotella näin kun pidät itseäsi täydellisenä ettei voi edes ajatella että johtuisi sinusta ja jos on sanottu niin oletko ihan varma että johtuu siittä eikä sinusta tai sinun käyttäytymisestä?

Vierailija
1595/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kauhean söpö kun leima kirves viuhuu kun haukutaan ja syyllistetään muita jotka ei tee niin kuin itse haluaa

Vierailija
1596/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras rokotus parisuhdetta vastaan on vauvapalsta. Antaa hyvän kuvan miten vastenmielistä suhteessa eläminen on.

Ei kiitos.

Tämä palsta antaa hyvän kuvan suomalaisista naisista niin vahvistuu ajatus että yksin on paljon mukavempaa ja helpompaa ja karsiutuu kaikki himot pariutumiseen ja seksiin

Vierailija
1597/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Tarina ei kertonut näitä tärkeimpiä seikkoja: 1) onko sinulla hiukset päässä ja mielellään tummat sellaiset? 2) Erottuvatko lihaksesi selkeästi noin 8-12 rasvaprosentin alta? 3 ) Onko vaatetuksesi yksinkertainen, mutta tyylikäs? 4) Ovatko hampaasi suorat ja suhteellisen valkoiset?

Sinun tapauksesi on aivan selvä. Kuka hyvänsä näkee yhdellä vilkaisulla, missä on vika. Lainaamastasi en ole vieläkään saanut selvää, millainen ihminen hän on (paitsi liikunnallinen kunta-alan tylsä inssi), vaikka on kirjoitellut ahkerasti tänne. Tuokin on varmaan kyllä tieto. Jopa ne teinipojat osaavat ilmaista, keitä ja millaisia ovat. On jotain tarttumapintaa.

Vierailija
1598/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Sinun tapauksesi on aivan selvä. Kuka hyvänsä näkee yhdellä vilkaisulla, missä on vika. Lainaamastasi en ole vieläkään saanut selvää, millainen ihminen hän on (paitsi liikunnallinen kunta-alan tylsä inssi), vaikka on kirjoitellut ahkerasti tänne. Tuokin on varmaan kyllä tieto. Jopa ne teinipojat osaavat ilmaista, keitä ja millaisia ovat. On jotain tarttumapintaa.

Minun tapauksellani ei ole väliä, vaan yritin vain saada selvää, miksi tuon kunta-alan inssin ei ole HELPPOA saada naista. Annoin selkeät lääkkeet, millä naisen saaminen muodostuu naurettavan helpoksi.

Vierailija
1599/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Pitää saada lapsia

jne.

Kolme noista nainen voi saada ihan ilman miestäkin.

Vierailija
1600/2819 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei tarvitse toisiaan enää mihinkään. Parisuhde voi käydä työstä, miksi stressata moisesta. Kaikilla (no siis melkein) on nykyisin työtä ja osaavat esim. kokata sen verran että pysyy elossa/tilata ruokaa, s*ksiä voi harrastaa yksin tai vaikka irtosuhteissa, yhtk ei painosta enää parisuhteeseen ja lapsiin kuten aiempina vuosikymmeninä. Jne.

Itselläni on (ihana) mies, silti olen miettiny joskus, että miksi ollaan yhdessä. Oma arvioni on, että hän tuo elämääni enemmän kuin siitä vie, eli voiton puolella.

"Seksiä voi harrastaa vaikka irtosuhteissa" Jos miehet yleisesti voisivat todeta noin, niin meillä ei tosiaankaan olisi enää pariutumassa kukaan...

Ja kuitenkin suurin osa niistä helposti irtosuhteita saavista huippumiehistä pariutuu.

Pariutuu jossain vaiheessa. Mutta helposti menee 10-15 vuotta sinkkuudesta nauttimiseen.

Kun seksiä saa hyvin helposti, niin oikeasti miettii mihin sitä parisuhdetta tarvitsee.

Parisuhteen ja naisen puutteesta valittaa ne miehet, jotka eivät saa seksiä tai edes parisuhdetta. Ne miehet joilla on valinnanvaraa nauttivat täysillä sinkkuudesta ja alkavat seurustelemaan vasta kun tämä vaihe on saatua kunnolla koettua. Siihen asti tarjolla naisille on tarjolla vain seksiä.

No aika harva oikeasti saa sinkkuna vähällä vaivalla yhtä paljon ja yhtä laadukasta seksiä kuin parisuhteessa. Varsinkin parisuhteen alkuaikoina seksiä on helposti 3-6 kertaa viikossa kun vain kääntää sitä kylkeä sängyssä ja kurottaa kädellä sinne toiselle puolelle. Se kovinkin irtoseksin metsästäjä saa tehdä aika paljon töitä että pääsee samaan määrään. Puhumattakaan että saisi seksiä ihmiseltä joka tietää joo valmiiksi mieltymyksesi ja mitä kannattaa tehdä.

Mutta siihen parisuhdepakettiin kuuluu myös iso määrä haittoja, jotka joutuu kestämään.

Mitä nämä haitat ovat?

Ei voi tehdä aina mitä haluaa, kuluu rahaa enemmän, joutuu kuuntelemaan naisen nalkutusta, nainen pakottaa tekemään enemmän kotitöitä kuin jaksaisi tehdä...

Sitten pitää vain valita, onko niin tärkeää saada seksiä, että pystyy sietämään suhdetta. Pakollistahan ei suhteessa olo ole, vaan täysin vapaaehtoista.

Sen takia naisen pitää olla nuori, kaunis ja mukavaluonteinen, jotta parisuhteen hyödyt ylittää haitat.

Ikävää, että sellaiset naiset eivät halua vanhaa, rumaa ja ilkeää miestä.