Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen naisten vika. Femi ni s mi mädätys on sotkenut naisten arvomaailman.
On naisten onni, että niin on käynyt. Se perinteisen naisen osa on ollut aina karu. Ensin täysi työpäivä palkkatöissä, toinen samanlainen kotona, lapset yksin huollettavana ja mies kiukuttelemassa vieressä, kun mies ei saa mielestään tarpeeksi huomiota.
Periaatteessa kuvasit sen mitä feminismi on saavuttanut, eli oikeuden naisille käydä töissä ja osallistua perheen elatukseen. Valitettavasti miehet eivät ole halunneet luopua joutilaasta ajastaan vaan haluavat rusinat pullasta eli entisen joutilaan aikansa + jonkun muun hoitamaan kaiken sen elatuksen joka ennen oli heidän vastuulla. Moni mies tällä palstalla joka halveksii feminismiä olisi valmis tekemään 16 tuntista päivää elättääkseen vaimonsa ja perheensä kunhan ei tarvitse kotona osallistua mitenkään perheensä elämään.
Mitä iloa miehelle on perheestä, kun hän ei ehdi eikä edes halua viettää aikaa vaimon ja lasten kanssa? Mitä iloa lapsille ja naiselle on tuollaisesta miehestä? Lapset eivät tunne isäänsä, siinä on vain joku tyyppi, joka joskus käy kylässä. Puolisot vieraantuvat toisistaan ja ero tulee viimeistään siinä vaiheessa, kun lapset muuttavat pois kotoa. Minä en näe tuossa kuviossa mitään hyvää kenenkään kannalta.
En ole tuo jolta kysyit, mutta voin vastata omasta puolestani. Olen rikas ja näkyvässä asemassa yhteiskunnassa. Osallistun usein tilaisuuksiin, joissa oletuksena on, että vierelläni on edustava nainen. Myös lapset ovat näissä piireissä jossain määrin myös statussymboli, ts. lapsettomia (miehiä) pidetään helposti jotenkin epäluotettavina. En tosiaan ehdi viettää kauheasti aikaa perheeni kanssa, mutta kyllä he ovat minulle tärkeitä siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ihmiset pariutuvat edelleen. Eroavat myös edelleen. Ei tässä asiassa ole mikään muuttunut.
eroaminen on ainakin muuttunut. yh mammoja on veronmaksajien elätettävänä satojatuhansia nykyään
Naisissa sinkkuja on enemmän hyvätuloisissa. Heidän ei rahan takia tarvi pysyä huonoissa suhteissa, oli lapsia tai ei. Johtajanaisissa on paljon sinkkuja, joilla on lapset jo tehtynä. Maksavat varmasti enemmän veroja kuin joku syrjäytynyt palstamies.
Syy tähän on, että toisin kuin miehet, naiset eivät yleensä ota vähemmän tienaava kumppanikseen. Naiset ovat rahan perässä, ja miehen rahat ovat naisen rahoja. Naisen rahat eivät ole miehen rahoja.
Miesten ei kannata pariutua itseään pienituloisemman naisen kanssa. Ei ne naiset väkisin miehiä raahaa naimisiin.
No juuri tämä! Olen aina sanonut, että miesten tulisi olla paljon valikoivampia naisten suhteen. Ei kannata naida alaspäin vaan miettiä mikä tekee elämästä oikeasti parempaa.
Aika monen miehen elämästä tekee parempaa säännöllinen seksi. Siihen kelpaa vähän köyhempikin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ihmiset pariutuvat edelleen. Eroavat myös edelleen. Ei tässä asiassa ole mikään muuttunut.
eroaminen on ainakin muuttunut. yh mammoja on veronmaksajien elätettävänä satojatuhansia nykyään
Naisissa sinkkuja on enemmän hyvätuloisissa. Heidän ei rahan takia tarvi pysyä huonoissa suhteissa, oli lapsia tai ei. Johtajanaisissa on paljon sinkkuja, joilla on lapset jo tehtynä. Maksavat varmasti enemmän veroja kuin joku syrjäytynyt palstamies.
Syy tähän on, että toisin kuin miehet, naiset eivät yleensä ota vähemmän tienaava kumppanikseen. Naiset ovat rahan perässä, ja miehen rahat ovat naisen rahoja. Naisen rahat eivät ole miehen rahoja.
Miesten ei kannata pariutua itseään pienituloisemman naisen kanssa. Ei ne naiset väkisin miehiä raahaa naimisiin.
No juuri tämä! Olen aina sanonut, että miesten tulisi olla paljon valikoivampia naisten suhteen. Ei kannata naida alaspäin vaan miettiä mikä tekee elämästä oikeasti parempaa.
Aika monen miehen elämästä tekee parempaa säännöllinen seksi. Siihen kelpaa vähän köyhempikin nainen.
Toki. Siihen seksin ostamiseenhan te ylpeästi rahaa ihan laitattekin, mutta lastenne elatusmaksuista jaksatte kitistä. Vässykät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuon kanssa, joka puhuu siitä miten on tullut katsottua miten äidit palvelevat isiä. Itsellä ihan sama juttu. Äiti aina jousti kaikessa, ei saanut itselleen ostaa mitään, oli jotenkin alempiarvoinen. Pyrki myös minulle opettamaan tälläisen asenteen, koska aina veljeäni palvottiin ja minun piti aina kaikessa joustaa ja tyytyä.
Minä en tuollaiseen suhteeseen halua, saatikka hankkia lapsia ja sitten opettaa tyttölapsille, että he ovat jotenkin vähempiarvoisia koska ovat tyttöjä.
Sama. Tosin äitini minulle aina teroitti, että sinä olet fiksu ja teet elämälläsi ihan mitä haluat. Mutta niinhän hänkin oli, mutta uhrautui täysin miehensä ja lastensa eteen. Itse en ole sellaisesta kiinnostunut. Molemmilla parisuhteen osapuolilla tulee olla yhtäläinen mahdollisuus omaan miwlekääseen vapaa-aikaan, työelämään, harrastuksiin, matkustamiseen, hankintoihin, päätösvaltaan jne.
Olen ihan samaa mieltä, että suhteet pitää olla samanarvoisia ja molemmilla sananvalta asioihin. Mutta se ei ole mun mielestä ristiriidassa sen kanssa, että äiti omistautuu perheelle ja lapsille. Mun mielestä sellainen muumimammamainen vahva, välittävä ja omistautuva äitihahmous on tosi turvallinen kasvuympäristö lapsille. Sanottiinhan joskus, että jokaisen suurmiehen takana on nainen. Suomessa on perinteisesti arvostettu perheenäitejä.
Parisuhde tutkitusti heikentää naisen elämänlaatua ja lyhentää elinikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuon kanssa, joka puhuu siitä miten on tullut katsottua miten äidit palvelevat isiä. Itsellä ihan sama juttu. Äiti aina jousti kaikessa, ei saanut itselleen ostaa mitään, oli jotenkin alempiarvoinen. Pyrki myös minulle opettamaan tälläisen asenteen, koska aina veljeäni palvottiin ja minun piti aina kaikessa joustaa ja tyytyä.
Minä en tuollaiseen suhteeseen halua, saatikka hankkia lapsia ja sitten opettaa tyttölapsille, että he ovat jotenkin vähempiarvoisia koska ovat tyttöjä.
Sama. Tosin äitini minulle aina teroitti, että sinä olet fiksu ja teet elämälläsi ihan mitä haluat. Mutta niinhän hänkin oli, mutta uhrautui täysin miehensä ja lastensa eteen. Itse en ole sellaisesta kiinnostunut. Molemmilla parisuhteen osapuolilla tulee olla yhtäläinen mahdollisuus omaan miwlekääseen vapaa-aikaan, työelämään, harrastuksiin, matkustamiseen, hankintoihin, päätösvaltaan jne.
Olen ihan samaa mieltä, että suhteet pitää olla samanarvoisia ja molemmilla sananvalta asioihin. Mutta se ei ole mun mielestä ristiriidassa sen kanssa, että äiti omistautuu perheelle ja lapsille. Mun mielestä sellainen muumimammamainen vahva, välittävä ja omistautuva äitihahmous on tosi turvallinen kasvuympäristö lapsille. Sanottiinhan joskus, että jokaisen suurmiehen takana on nainen. Suomessa on perinteisesti arvostettu perheenäitejä.
Vi*u* ole arvostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuule kiinnosta olla kenenkään suurmiehen takana. Mitä hemmettiä nyt oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Älkää sitten hyvät naiset jatkuvasti haikailko siihen parisuhteeseen, kun se tutkitusti heikentää elämänlaatua ja elinikää. Miksi ihmeessä tarvitsee ja täytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää sitten hyvät naiset jatkuvasti haikailko siihen parisuhteeseen, kun se tutkitusti heikentää elämänlaatua ja elinikää. Miksi ihmeessä tarvitsee ja täytyy?
Lue ketjua niin huomaat, että ei ne haikalekaan. Yksin tässä saa koko elämänsä olla kun en homoseksuaaliksikaan osaa muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Siihen seksin ostamiseenhan te ylpeästi rahaa ihan laitattekin, mutta lastenne elatusmaksuista jaksatte kitistä. Vässykät.
Selvästi ihana nainen viestin taustalla <3 Vaimomatskua <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi ihana nainen viestin taustalla <3 Vaimomatskua <3
Ilmeisesti, kun naimisissa olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ketjua niin huomaat, että ei ne haikalekaan. Yksin tässä saa koko elämänsä olla kun en homoseksuaaliksikaan osaa muuttua.
Eikä se homuskaan mitään hyvää parisuhdetta takaa. Homotkin on aika nirsoja mitä pariutumiseen tulee ja markkinoilla on paljon parisuhdekelvottomia. Irtoseksiä kyllä löytyy helposti, jos se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin miestä, jolla on samanlaiset elämäntavat. Just katsoin sarjaa Paksut pariskunnat. Seura tekee kaltaisekseen. En siis halua passiivista, sotkuista, päihteiden suurkuluttaja mässäilijää. Mä harrastan liikuntaa päivittäin, syön terveellisesti, tykkään luonnosta jne. Olen myös sosiaalinen ja mukava. Luulisi, että seuraa löytyisi ja kyllähän sitä löytyy. Mutta haluan kaltaiseni enkä mitään vastakohtaa.
Tinderiä olen kokeillut, mutta siellä on vaan seksiä tyrkyllä. Ei ne tuhannet tykkäykset paljon lämmitä kun ne tulevat vääränlaisilta miehiltä, jotka eivät ole vaivautuneet edes lukemaan mun profiilia ja haluavat seksiä heti!
Valitettavasti toivomiasi komeita miehiä on hyvin vähän, eikä sinulle todennäköisesti riitä huippu-urheilijaa, joka tykkää luonnosta, on sosiaalinen, mukava ja vielä luotettava juuri sinulle. Miksi tuollainen ei olisi ollut parisuhteessa jo nuoresta saakka?
Naiset ne jaksaa varsinkin nuorena "suorittaa" ihan käsittämättömiä määriä. Mistäköhän se johtuu ja onko vain suomalainen piirre? Äläkä unohda koulutusta. Sen lisäksi että täytyy olla huippu-urheilija niin täytyy lisäksi olla koulutettu (mieluusti akateemisesti) ja olla kiinnostunut kirjoista ja perhosista. Jälkimmäisiin ehkä pystyisin, mutta urheilullisuus jäi joskus 10 vuotta sitten... Minäkin pahoin pelkään, että urheilulliset 40v, akateemiset ja mielenterveydeltään täydelliset sinkkumiehet eivät todellakaan ole yhtä yleisiä kuin voikukat luonnossa.
-37v mies
Olen liikunnallinen. Urheilusta en maininnut mitään. Ja kyllä, olen maisteri. Aika peruskauraa tämmöinen setti naisten keskuudessa pk-seudulla. Miehen ei tarvitse olla maisteri kunhan hänellä ei ole ongelmia mun koulutustason kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitä kuvailit ei kyllä ratkea millään avoimen suhteen logiikalla. Olet menettänyt syyn olla oman vaimosi ja perheesi kanssa ja himoitset jotain aivan muuta. Ole mies ja eroa. Nyt vain satutat päivä päivältä vaimosi ja lapsia sen takia ettei sulla ole selkärankaa ja todennäköisesti vielä pelkäät että et kelpaa tälle uudellekkaan ja jäät tyhjän päälle. Yksin kylmään ja pimeään ilman ilmaista ruokahuoltoa, lämmintä kotia ja kaikkea muuta kodinhoitopalvelua. Eikö niin?
Kerrotko vielä millä lailla satuttaa lapsia, jos haaveilee toisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen naisten vika. Femi ni s mi mädätys on sotkenut naisten arvomaailman.
On naisten onni, että niin on käynyt. Se perinteisen naisen osa on ollut aina karu. Ensin täysi työpäivä palkkatöissä, toinen samanlainen kotona, lapset yksin huollettavana ja mies kiukuttelemassa vieressä, kun mies ei saa mielestään tarpeeksi huomiota.
Periaatteessa kuvasit sen mitä feminismi on saavuttanut, eli oikeuden naisille käydä töissä ja osallistua perheen elatukseen. Valitettavasti miehet eivät ole halunneet luopua joutilaasta ajastaan vaan haluavat rusinat pullasta eli entisen joutilaan aikansa + jonkun muun hoitamaan kaiken sen elatuksen joka ennen oli heidän vastuulla. Moni mies tällä palstalla joka halveksii feminismiä olisi valmis tekemään 16 tuntista päivää elättääkseen vaimonsa ja perheensä kunhan ei tarvitse kotona osallistua mitenkään perheensä elämään.
Mitä iloa miehelle on perheestä, kun hän ei ehdi eikä edes halua viettää aikaa vaimon ja lasten kanssa? Mitä iloa lapsille ja naiselle on tuollaisesta miehestä? Lapset eivät tunne isäänsä, siinä on vain joku tyyppi, joka joskus käy kylässä. Puolisot vieraantuvat toisistaan ja ero tulee viimeistään siinä vaiheessa, kun lapset muuttavat pois kotoa. Minä en näe tuossa kuviossa mitään hyvää kenenkään kannalta.
En ole tuo jolta kysyit, mutta voin vastata omasta puolestani. Olen rikas ja näkyvässä asemassa yhteiskunnassa. Osallistun usein tilaisuuksiin, joissa oletuksena on, että vierelläni on edustava nainen. Myös lapset ovat näissä piireissä jossain määrin myös statussymboli, ts. lapsettomia (miehiä) pidetään helposti jotenkin epäluotettavina. En tosiaan ehdi viettää kauheasti aikaa perheeni kanssa, mutta kyllä he ovat minulle tärkeitä siitä huolimatta.
:-DDDD
Muistetaan, keiden kanssa täällä keskustellaan ;-)
Vierailija kirjoitti:
Teen mielummin käsitöitä kuin toimin ilmais siivoojana.
Voi niitä käsitöitä kahdestaankin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Monenkohan arjessa oikeasti kumpikaan asia missään roolissa?
Miksi te valitette tinderistä?
Itse ja kaverit tavannut siellä ihan kivoja ja normaaleita miehiä. Hesassa ja maalla.
Yrittäjää mennä treffeille oikeasti TUTUSTUMAAN uuteen ihmiseen, älkääkä tarkistamaan, että mitkä kohdat vaatimuksista täyttyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te valitette tinderistä?
Itse ja kaverit tavannut siellä ihan kivoja ja normaaleita miehiä. Hesassa ja maalla.
Yrittäjää mennä treffeille oikeasti TUTUSTUMAAN uuteen ihmiseen, älkääkä tarkistamaan, että mitkä kohdat vaatimuksista täyttyy.
Tätä asennetta todella toivoisi kaikille. Vielä, kun ihmiset uskaltaisivat olla omia itsejään Tinderissä eli kerrotaan rehellisesti niin sanoilla kuin kuvilla. Ainoat pettymykset on tullut, kun toinen on antanut itsestään eri kuvan kuin todellisuudessa on. Kannattaa muistaa, että Tinderissä match pitäisi tarkoittaa, että kummankin pitävän toisiaan mielenkiintoisina ja jollain tasolla puoleensavetävinä, joten ihan hyvällä itseluottamuksella voi mennä treffeille.
Teen mielummin käsitöitä kuin toimin ilmais siivoojana.