Kertoisitteko läheisillenne sairaudesta?
Kyseessä hyvälaatuinen kasvain, joka on kuitenkin poistettava aivoista. Kertoisitteko tästä läheisillenne, jos olisitte yksinelävä lapseton.
Kommentit (20)
Kyllä kertoisin. Voi käydä huonosti.
Somessahan nämä pitää nykyään jakaa.
Etkö kykene vastaanottamaan myötätuntoa ja muiden rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Sulla ja ap:llä ei ole siellä ketään jota kiinnostaisi.
Jos olisit läheiseni tai ystäväni, haluaisin tietää. On paljon parempi jakaa se toisen kanssa toinen toistaan tukien kuin sinnitellä yksinään, sääliä itseään ja jälkeenpäin leikkiä urheaa marttyyria, joka ihan yksin selvisi.
Saati jos et selviä, ne kyllä ihmettelee ja suree, mikset kertonut. MIkset niin paljon luottanut että olisit kertonut.
Eihän ne sua vihaa vaan rakastaa, ette vain ehkä kykene sitä toisillenne osoittamaan. Välttelevä kiintymyssuhde on pahuksen yleinen Suomessa ja aivan pyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhettähän eikä ystäviä voi olla jos asuu yksin? Aplla voi olla kumppani silti. Urpå
Riippuu vähän kokonaisvaltaisemmin tilanteesta. Olenko leikkauksen takia miten pitkään vaikeammin tavoitettava? Voiko minut kotiuttaa yksin? Tarvinko mahdollisesti apua jonkin aikaa leikkauksen jälkeen?
Jos voisin jatkaa (lähes) normaalisti voi olla, että kertoisin yhdelle luotettavalle henkilölle (jos tulee komplikaatioita tai avun tarvetta), jos isompi vaikutus elämään, niin lähipiirille kertoisin.
Kertoisin. Mähän saatan tarvita niiden apua monessa kohdassa, vähintäänkin jonkun hakemaan mut sairaalasta pois.
En mä edes ilmoita lähintä omaista missään terveystiedoissani, koska horiskovaiheen vanhempien en todellakaan halua mihinkään ilmaantuvan omaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhettähän eikä ystäviä voi olla jos asuu yksin? Aplla voi olla kumppani silti. Urpå
Hän otsikoi näin: kertoisitteko läheisillenne....
Onko oletettavaa, että hänellä olisi kumppani, jos ei moista asiaa viitsisi tälle kertoa?
Vierailija kirjoitti:
En mä edes ilmoita lähintä omaista missään terveystiedoissani, koska horiskovaiheen vanhempien en todellakaan halua mihinkään ilmaantuvan omaisena.
Mä laitoin niihin tietoihin myös seurustelukumppanin ja eri paikkakunnilla asuvat aikuiset lapset.
Ne, joille minulla, mahdollisella kriittiseen tilaan joutumisellani tai kuolemallani on väliä.
Itseltäni leikatiin hyvän laatuinen pieni kasvain ,jostain pään ja kaulan välistä .Muutama vuosi sitten.Kerroin asia miespuoliselle henkilölle,.Joka haki minut sama päivä sairaalasta kotia.Kuin autoi minua arjessa,sihen asti un pärjäsin kaupat ymm yksin.Sairalassa ilmoitin vain kuoleman tapaus saa kontakti ottaa 2 aikuisen lapseeni riiti heille. Miksi tressaisin matkan takana asuvia aikuisia lapsia ja jo lähes muisti sairaita sisaruksiani asiassa?
Kiitos vastanneille. Kerroin juuri poikaystävälleni ja siskolleni. En tiedä kerronko muille..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö kykene vastaanottamaan myötätuntoa ja muiden rakkautta?
Kaikkien reaktiot eivät välttämättä ole positiivisia ja kannustavia. Jotkut suhtautuvat tuollaisia uutisiin huomion kerjäämisenä. Ilkeät kommentit eivät ole harvinaisia. Enää en kertoisi. Nimim. Saastaa niskaansa saanut
En