Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
941/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä pariutuminen onnistuu, jos vapaa-aika menee opiskellessa ja kuntosalilla?

Opiskelukaverit ei kiinnosta, enkä halua härkkiä treenaamiseen keskittyviä henkilöitä.

Työpaikallakin on lähes yksinomaan samaa sukupuolta edustavia.

Ravintolat ja baarit eivät todellakaan kiinnosta sen paremmin kuin deittisovelluksetkaan.

Vierailija
942/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun harkitsen parisuhdetta, luen viisi minuuttia mammojen viestejä. Ja halu meni pois.

Hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun harkitsen parisuhdetta, luen viisi minuuttia mammojen viestejä. Ja halu meni pois.

Tavoite saavutettu!

Vierailija
944/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi käy meille miehille nuo parisuhteet

Naiset ovat tehneet ryöstämisestä laillista.

T M37

Vierailija
945/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä naisia on niin vähän vapaana. Ei sen ihmeellisempi syy.

Vierailija
946/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Olen yrittänyt pariutua teini-iästä saakka siinä onnistumatta.

-m 33v

Vierailija
947/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä pariutuminen onnistuu, jos vapaa-aika menee opiskellessa ja kuntosalilla?

Opiskelukaverit ei kiinnosta, enkä halua härkkiä treenaamiseen keskittyviä henkilöitä.

Työpaikallakin on lähes yksinomaan samaa sukupuolta edustavia.

Ravintolat ja baarit eivät todellakaan kiinnosta sen paremmin kuin deittisovelluksetkaan.

Pitää vain kadulla tehdä suoria ehdotuksia, kunnes onnistuu. Aika monet pakit joutuu itsetunto tosin kestämään.

Vierailija
948/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismies = keskimääräinen suomalainen mies. Käy töissä, osaa jonkinlaiset käytöstavat ja edes pikkuisen sosiaalisuutta. Osaa käydä kaupassa ja suihkussa, osallistuu hiukan kotitöihin. Kohtelee muita ihmisiä, lapsia ja eläimiä hyvin. On yleensä parisuhteessa.

Turha täällä kenenkään inistä, ettei tavismies kelpaa, sillä tavismiehillä on yleensä nainen.

"Osallistuu hieman kotitöihin" ei ole tavis, se on kusipää. Nykynaiset ei ryhdy enää äidiksi miehelle.

Joutuuhan nainen yksin asuessaan siivoamaan oman asuntonsa. Ei nainen kovin paljon enemmän joudu siivoamaan vaikka mies on mukana kuvioissa. Onko kysymys vain valtapelistä?

Loisimisesta on kyse, jos mies on kuin lapsi jota pitää hoitaa kuin lasta, saa unohtaa seksielämän. Kun lapsi ei ole seksuaalisesti kiinnostava.

Kysymys on vain naisen sairaasta valtapelistä kun kynän ja vihkon kanssa kirjataan ylös, että kaikki menee parisuhteessa pilkun tarkasti tasan 50/50.

Aivan, miehistä omien etuoikeuksien poistuminen tuntuu sorrolta Ja tästä ssyystä 50-50 tasa-arvoa vastustetaan. Naiset taas eivät halua elää enää kynnysmattona ja piikana omassa kodissaan. tässä syy, miksi ihmiset ei pariudu.

Naiset laskevat kotityöt 50-50 vain silloin, kun se heille sopii.

Nainen ei laske esimerkiksi kodin remontointia, kunnostusta, polttopuuhuoltoa, jne. edes kotityöksi.

Joo, tiedän, kennostoasukkien ei tarvitse niitä tehdä, mutta tässä maassa edelleenkin puolet väestöstä asuu omassa talossaan, joten nämäkin työt on pakko tehdä. Lisäksi kesämökkejä on joka toisella.

Reilusti toista miljoonaa suomalaista asuu yksin. Jokaisen näistä luulisi osaavan hoitaa sekä raskaat että kevyemmät työt kotonaan. Minä asun naisena omassa omakotitalossani ja hoidan kaiken siihen liittyvän. Meitä on todella paljon. Hoidin oman osani ulkotöistä ja enemmänkin ennen eroanikin. Miestä ei tosin kiinnostanut hoitaa osaansa kummastakaan.

Hienoa että hoidit. Isoa osaa naisista ei omakotitalon kunnossapitotöissä juuri näy.

Asumismuotona omakotitalo tietysti kiinnostaa, kunhan joku huoltaa, remontoi, lämmittää ja hoitaa pihankin siinä ympärillä - ilmaiseksi. 

Sitten voi valittaa, kuinka se pirun äijä ei ollut taaskaan nimikoimassa niitä tarhavaatteita, kehtasi harrastaa* koko päivän.

*Harrastus = halkosavotta, pensasaidan leikkuu, nurmikon niitto, remontointi, huolto, maalaus... kaikki nämä ovat "harrastuksia" esimerkiksi oman vaimoni mielestä.

Pistäkää se talo myyntiin ja muuttakaa kerrostaloon. Jos vaimo ei suostu, muuta yksin.

Olisin jo tosiaan muuttanut, mutta talon papereissa on myös eukon nimi, ja paperit ovat pankin hallussa vielä toistaiseksi. Välillä tekisi mieli tehdä niin, että tekisin puolet vaimon kotitöistä ja vaatisin vaimon maksamaan näistä "harrastuksista" (polttopuiden teko, pihan hoito, nurmikon niitto, remontointi, huolto ym) käyvän hinnan. Tai edes 10€/tunti. Silläkin rahalla saisin käydä vaikka h**rissa, saisinpa edes joskus kokea s**siä normaalipainoisen naisen kanssa.

Olet hirveä. Todellakin säälin vaimoasi. Miksi sinä sinnittelet tuossa suhteessa, jos se sinua niin "korpeaa"? Vaimon mahdollistaman mukavan elämän vuoksiko?

Vierailija
949/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko väsynyttä!

Vierailija
950/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pariutuisin?

Vierailija
951/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä ihmisiä on harvassa. Tämä on oma syyni, onneksi niitäkin toisinaan löytyy. :)

Hyvän voi kukin määrittää kuin määrittää.

Bättrefolkki tulee esim. Aasiasta ja Afrikasta ja muista kurjista seuduista esim. nyt Ukrainasta.

Joudumme syrjityiksi ja myös riistetyiksi ja katomme etenee nopeutuen ja on jo perumaton.  

Vierailija
952/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vehkeet likaantuu.

Näin on. Seksi on parisuhteen oleellinen osa usein. Näin naisena en tykkää siitä, että yhdynnän jälkeen spermaa valuu housuihin pitkän aikaa, iltapano ja koko seuraavan päivän tätä valuntaa. Sperma myös helposti tuoksuu pahalle, varsinkin kun on jonkin aikaa ollut housuissa.

Vierailija
953/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa

Vierailija
954/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toisella äijällä on tatuoinnit, pitkä tukka, alkoholiongelma tai sitten ovat akkamaisia.

Vierailija
955/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismies = keskimääräinen suomalainen mies. Käy töissä, osaa jonkinlaiset käytöstavat ja edes pikkuisen sosiaalisuutta. Osaa käydä kaupassa ja suihkussa, osallistuu hiukan kotitöihin. Kohtelee muita ihmisiä, lapsia ja eläimiä hyvin. On yleensä parisuhteessa.

Turha täällä kenenkään inistä, ettei tavismies kelpaa, sillä tavismiehillä on yleensä nainen.

"Osallistuu hieman kotitöihin" ei ole tavis, se on kusipää. Nykynaiset ei ryhdy enää äidiksi miehelle.

Joutuuhan nainen yksin asuessaan siivoamaan oman asuntonsa. Ei nainen kovin paljon enemmän joudu siivoamaan vaikka mies on mukana kuvioissa. Onko kysymys vain valtapelistä?

Loisimisesta on kyse, jos mies on kuin lapsi jota pitää hoitaa kuin lasta, saa unohtaa seksielämän. Kun lapsi ei ole seksuaalisesti kiinnostava.

Kysymys on vain naisen sairaasta valtapelistä kun kynän ja vihkon kanssa kirjataan ylös, että kaikki menee parisuhteessa pilkun tarkasti tasan 50/50.

Aivan, miehistä omien etuoikeuksien poistuminen tuntuu sorrolta Ja tästä ssyystä 50-50 tasa-arvoa vastustetaan. Naiset taas eivät halua elää enää kynnysmattona ja piikana omassa kodissaan. tässä syy, miksi ihmiset ei pariudu.

Naiset laskevat kotityöt 50-50 vain silloin, kun se heille sopii.

Nainen ei laske esimerkiksi kodin remontointia, kunnostusta, polttopuuhuoltoa, jne. edes kotityöksi.

Joo, tiedän, kennostoasukkien ei tarvitse niitä tehdä, mutta tässä maassa edelleenkin puolet väestöstä asuu omassa talossaan, joten nämäkin työt on pakko tehdä. Lisäksi kesämökkejä on joka toisella.

Reilusti toista miljoonaa suomalaista asuu yksin. Jokaisen näistä luulisi osaavan hoitaa sekä raskaat että kevyemmät työt kotonaan. Minä asun naisena omassa omakotitalossani ja hoidan kaiken siihen liittyvän. Meitä on todella paljon. Hoidin oman osani ulkotöistä ja enemmänkin ennen eroanikin. Miestä ei tosin kiinnostanut hoitaa osaansa kummastakaan.

Hienoa että hoidit. Isoa osaa naisista ei omakotitalon kunnossapitotöissä juuri näy.

Asumismuotona omakotitalo tietysti kiinnostaa, kunhan joku huoltaa, remontoi, lämmittää ja hoitaa pihankin siinä ympärillä - ilmaiseksi. 

Sitten voi valittaa, kuinka se pirun äijä ei ollut taaskaan nimikoimassa niitä tarhavaatteita, kehtasi harrastaa* koko päivän.

*Harrastus = halkosavotta, pensasaidan leikkuu, nurmikon niitto, remontointi, huolto, maalaus... kaikki nämä ovat "harrastuksia" esimerkiksi oman vaimoni mielestä.

Pistäkää se talo myyntiin ja muuttakaa kerrostaloon. Jos vaimo ei suostu, muuta yksin.

Olisin jo tosiaan muuttanut, mutta talon papereissa on myös eukon nimi, ja paperit ovat pankin hallussa vielä toistaiseksi. Välillä tekisi mieli tehdä niin, että tekisin puolet vaimon kotitöistä ja vaatisin vaimon maksamaan näistä "harrastuksista" (polttopuiden teko, pihan hoito, nurmikon niitto, remontointi, huolto ym) käyvän hinnan. Tai edes 10€/tunti. Silläkin rahalla saisin käydä vaikka h**rissa, saisinpa edes joskus kokea s**siä normaalipainoisen naisen kanssa.

Olet hirveä. Todellakin säälin vaimoasi. Miksi sinä sinnittelet tuossa suhteessa, jos se sinua niin "korpeaa"? Vaimon mahdollistaman mukavan elämän vuoksiko?

Mukava elämä meillä on vain vaimolla.

Se on ryöstänyt rahani, aikani ja osittain jopa terveyteni.

Olen mahdollistanut vaimolle sen haluaman elämän, mutta itse olen joutunut aina vain venymään. Irti en pääse kuin velkavankeuteen. Ehkä sekin olisi parempi vaihtoehto. Olisi edes itse kunnioituksesta jotakin jäljellä. Tosin aika monta vuotta täytyisi kotia suojaosalla. Tuota taloa ei kukaan varmasti osta näillä energian hinnoilla.

Vierailija
956/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkuna onnellisempi kuin asuessani naisen kanssa yhdessä. Ja niin kauan kuin naisille on Ok, että tapaillaan kun se sopii molemmille, en keksi yhtään järkevää syytä muuttaa yhteen. En todellakaan yhtään järkevää syytä.

Parisuhde on varmin tapa pilata suhde.

Samassa asunnossa asuttaessa saa seksiä heti kun alkaa panettaa.

Toivottavasti tämä oli sarkasmia, eikä harhaista kuvitelmaa. Oikeasti ei saa

ite oon saanu jo 20 v mutta on sattunu tuuri että nainen haluaa enemmän eikä

ei oo laho päästään.

Vierailija
957/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa parisuhde painottuu enemmän kokemuksiin kuin arkeen eli pari voi vaihtua ja/tai nähdään kun huvittaa. Siksi useampi vaihtoehto, jos yhtä ei satu huvittamaan samaan aikaan. Voi jopa olla erikseen seksiparit, seurusteluparit ja perheparit. Lapset eivät tarvitse vanhempien jatkuvaa läsnäoloa. Pitkin historiaa toista vanhempaa tai kumpaakin sijaistaa joku muu. Joillakin on vain vahvempi perhevietti, mutta ei välttämättä omaa lasta jostain syystä. Epätasapainoa pitäisi jakaa siis tasapainoisempaa suuntaan ja hyväksyä pitkä perinteet jaetusta lastenhoidosta eikä uuvuttaa ihmisiä pärjäämään omillaan. Se ei ole luonnollista ja yksi syy, miksi yhä useampi ei halua lapsia tai edes parisuhdetta.

Minä ainakin haluaisin, että nykyisistä parisuhdemalleista luovuttaisiin totaalisesti. 

Olen pitkässä avioliitossa, johon olen kypsynyt totaalisesti ainakin tunnetasolla. Päivittäinen arkielämä toki sujuu, koska sitä on ehditty harjoitella jo riittävän monta vuotta. 

Ajattelin jossakin vaiheessa, että en koskaan enää voisi tuntea rakkautta, mutta sitten työyhteisöön tuli niin upea nainen, että tunteeni tulivat kuoren alta yhtä vahvoina kuin viimeksi ollessani lukiolaispoika viime vuosituhannen lopulla. Tuo nainen oli - ja on - vain aivan täydellinen. Omanikäiseni, kahden lapsen äiti, asuu vieläpä melko lähellä. Myös hän oli kiinnostunut minusta, ja on omalla tahollaan varattu.

Tämä ei elämäntilanteistamme johtuen johtanut mihinkään muuhun kuin täyttämättömään kaipuuseen, ja siihen, että menetin viimeisetkin romanttisen rakkauden ja halun rippeet vaimooni. Joo, rakastan häntä, mutta samalla tavalla, kuin siskoani. Nyt tuo toinen Nainen on ollut mielessäni koko tämän vuoden, ja en voi muuta kuin kiroilla sitä, miksi ihmiset joutuvat sitoutumaan yhteen ihmiseen niin totaalisesti. Joskus ajattelen, miten upeaa olisi, jos me molemmat olisimme tahoillamme avoimessa suhteessa, voisimme jakaa kipunoivat hetket yhdessä, ja palata koteihimme elämään turvallista arkea puolison kanssa.

Kuvailitpa hyvin viidenkympinvillityksen!

Vierailija
958/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi syy ainakin on se, ettei nykyään ole pakko olla suhteessa ellei halua. Naisilla on omat asunnot, työt, rahat ja päätäntävalta omasta elämästään. Eikä ole enää mitään normia jonka mukaan on pakko elää. Me ollaan nähty miten meidän äidit palvelee isiä ja elää onnetonta elämää eikä haluta samaa itselle. Siksi ollaan mielummin yksin kuin tyydytään huonoon. Ollaan keskusteltu tästä kavereiden kanssa, ja yhtä poikkeusta lukuunottamatta meitä kaikkia säälitti meidän äidit.

Kaikkia ei edes kiinnosta parisuhteet. Itsekin olen jonkin sortin aseksuaali ja todella introvertti. Parisuhteet kiinnostaa minua yhtä paljon kuin jääkiekko, eli ei yhtään. Joskus sata vuotta sitten minutkin olisi varmaan pakotettu naimisiin, hyi että. Minun kaltaisiani on varmasti muitakin. Onneksi ajat muuttuu.

N24

Vierailija
959/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt on tylsiä ja ne haisee pahalle.

Vierailija
960/2819 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelunavaus.  Jos hyväksyn tuon premissin, että ihmiset eivät pariudu, mikä ei minusta ole ihan tuulesta tempaistu olettama, niin mistä luulisin sen johtuvan?  Tässä omaa teoriaani näin 37-vuotiaan sinkkumiehen näkökulmasta, joka on lopettanut "naisten jahtaamisen" ennenkuin oikein aloittikaan.  Iässäni alkaa helposti tulemaan muitakin ongelmia kuin parisuhteettomuus, kuten terveydellisiä ongelmia ja ylipainoa.  Olen havainnoinut näitä myös muiden kuin itseni kohdalla.

Minä luulen että yksi iso syy on rakkaudellisuuden puuttuminen elämästäni ja julkisuudesta.  Ei tule äkkiä mieleen kuin filosofi Esa Saarinen, joka uskaltaa (miehenä) puhua rakkaudestaan Pipsa-vaimoonsa julkisuudessa melko sensuroimattomasti.  Minä, ja ehkäpä jotkut muutkin miehet, olen unohtanut hienovaraisen flirttailun tekniikat ja ihastukseni ilmaisemisen hienovaraisesti minua kiinnostaviin naisiin.  Osaan kyllä "pyytää treffeille/kahville" ym. suoraan päin naamaa, mutta olen huomannut että se ei ole oikein viisasta.  Pitäisi käyttää hienovaraisempia tekniikoita, flirttailua ja sen sellaista, kiinnostuksen "lukemiseen" ennenkuin koittaa kamikazena kysyä suoraan ja tulla hyvin todennäköisesti torjutuksi.  Luulen, että tilanne saattaa säikäyttää naisen ja olla yhtä pelottava kuin se on itselleni.  Tämä on sosiaalisten taitojen degeneroitumista kohdallani.  Kiitän tästä paitsi työttömyyttä, syrjäytymistä niin myös internetiä ja yksilöä korostavaa kulttuuriamme.  Se, että olisin kiinnostunut naisesta, joka myös olisi kiinnostunut edes hiukan minusta tuntuu ihan mahdottomalta sattumalta, jota ei ole elämässäni kertaakaan sattunut, vaikka en täysin pullossa olekaan elänyt koko elämääni.

Nykyään ei ole oikein paikkoja, joihin kaltaiseni voisi mennä sosialisoimaan luontaisasti saati sitten "harjoittelemaan" flirttailua - jääkiekkopelit areenoilla tai urheilu tulevat ehkä ensimmäisenä mieleen mihin ikäiseni voisi mennä huutamaan muiden mukana.  Mutta urheilu taas ei kiinnosta nörttiluonnettani.  Ystäväni, jopa sisarukseni, alkavat olla jo niin menestyneitä, että heiltä ei riitä aikaa minunkaltaiselleni syrjäytyneelle.  On perhettä ja muita velvollisuuksia ym.

Yksinäisyys ei paina minua, mutta kannan kyllä huolta siitä, mihin yhteiskuntamme on menossa, jos muilla on yhtä vaikeaa parisuhdemarkkinoilla kuin minulla.  Yhteiskunnan yleinen stabiilisuus huolettaa.  Ihmiset polarisoituvat puolueittain (naiset vihervasemmalla ja miehet oikealla) ja työpaikoilla/opiskelussa polarisaation olen huomannut jo ajat sitten.  Minusta tämä ei ole hyvää kehitystä, vaikka mies/nais-polarisaation tuomien ongelmien tarkempi luonne jäänee tulevaisuuteen.

-37v mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi