Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Vierailija
2601/2819 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenkäykokemuspolun kirjoitti:

Ne pariutuu kelle se sopii. Minä alan olla siinä iässä,että olen mukavuudenhaluinen. Lapset aikuisia ja oma vapaus. En tähän halua ukkoa.

Joo ei missään tapauksessa. Jompikumpi on sitä paitsi hirveässä vaarassa tulla nakitetuksi omaishoitajaksi. Yleensä mies sairastuu aiemmin ja jos on vielä naista vanhempi niin se on melko varmaakin. Ts. jos osoite sama ja vielä avioliitto, on omaishoitajuus varma nakki esim. aivohalvauksen tai dementian yllättäessä. Varokaa hyvät ihmiset ajoissa!!

Vierailija
2602/2819 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on aina päänsärky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/2819 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pariutuva mies päätyy useimmiten elatusmaksujenmaksajaksi, kun nainen kyllästyy

Eli maksamaan osan omien lastensa elatuksesta. Eli sanot, että mies usein päätyy saamaan lapsia, no voipi olla, mutta se, että mies jotenkin yrittää pitää omaa jälkikasvuaan elossa on kyllä ihan positiivista.

Vierailija
2604/2819 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2030 tulee naisista 50% olemaan ilman miestä. Osa miehistä hakevat perinteitä kunnioittavia naisia ulkomailta ja loput miehistä eivät edes välitä naisista. Syynä feminismin ja kiukun nousun miehiä kohtaan.

Vuonna 2030 tulee 50% naisista järkiinsä. Osa miehistä hakevat perinteistä piikaa, siivoojaa ja patjaa ja loput miehistä ei palkallaan tai naamallaan onnistu saamaan edes ulkomaalaista. Syynä naisten työllisyys ja itsenäistyminen sekä toksisen miehen tunnusmerkkien tiedostaminen. Lisäksi ei ole enää pakko hankkia lapsia tai miestä. 70% seuranhakupalvelujen käyttäjistä on miehiä eli naiset eivät sinne halua edes mennä, koska tarvetta ei ole.

Naisten yksinäisyys tulee lisääntymään se on fakta. Naiset eivät ole tulevaisuudessa perhekeskeisiä, jota monet miehet haluavat. Syntyvyys on jo roimassa laskussa länsimaissa. Naiset kilpailevat niistä ylimmästä 10% miehistä, joita kaikki naiset haluavat. Se on fakta, että ne eivät riitä kaikille. Sitten huomataan vanhempana, ettei kelvattukaan muutakuin patjaksi.

Vierailija
2605/2819 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on aika usein keskustelua menojen jakamisesta parisuhteessa. Vähempituloinen nähdään lähinnä lokkina, vapaamatkustajana tai muuta, jos ei suostu aina ja kaikissa tilanteissa 50/50 tulojakoon. Missä ihmeen välissä tällainen muoti/trendi oikein on syntynyt? Epäilen vahvasti tämän palstan kaltaisia "totuudentorvia" jossa aina uudelleen ja uudelleen aloitetaan keskustelu tästä samasta asiasta ja vähitellen tällainen totuus selviää yhä enemmälle määrälle ihmisiä.

Pitäisi olla bimbo, joka tienaa omalla hanurilla tai sen keikuttelusta tai olla muuten jo uraputkessa pitkällä, jotta voisi yltää johonkin ihme tuloihin, joka kelpaa toiselle osapuolelle.

Jotkut menneiden vuosikymmenien ajattelutavat ovat edelleen käyttökelpoisia. Esim. sitoutuminen toiseen ihmiseen vihkivalalla ja pitämällä se vala. Toisen vierellä ollaan myötä- ja vastoinkäymisissä. Koskaan ei voi tietää milloin se oma elämä pysähtyy johonkin halvaannuttavaa sairauteen ja silloin ei ole rahalla väliä, vaan sillä että vierellä on ihminen joka ei jätä.

Kyllä me elämme lopunaikoja, kellotaulun viimeistä sekuntia.

Vierailija
2606/2819 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2030 tulee naisista 50% olemaan ilman miestä. Osa miehistä hakevat perinteitä kunnioittavia naisia ulkomailta ja loput miehistä eivät edes välitä naisista. Syynä feminismin ja kiukun nousun miehiä kohtaan.

Chanel ja Vuitton veskoja vastaan kuka tahansa suostuu leikkimään kotirouvaa. Ja hei jätkät.. kattokaa vähän vosujenne perään. Aasiasta olevia naisia pyörii Tiktokissa kertomassa hakevansa miesvihastaan huolimatta rahoittajaa. Pystytkö elämään selän takana puukottavan vaimon rinnalla?

Vierailija
2607/2819 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monet viihtyy sinkkuelämässään niin hyvin, että sitä ei olla valmiita vaihtamaan huonoon eikä keskinkertaiseen suhteeseen. Siitä vastimukset. Yksin olemaan tottuneet voi myös olla hyvin kehnoja tekemään kompromisseja ja siltä pohjaltahan ei oikein suhde onnistu.

Totta. Viimeisin jätti vaikka oli vuoden toitottanut kuinka "Olet täydellinen olet minulle!". Viikko ennen jättämistä alkoi haukkumaan "Säki oot tommonen, laiha! Eihän sulla oo ees autoa!"

Ilmeisesti lihakset ja auto puuttui, muuten olin täydellinen, mutta vaihtoon meni. Kävin tuolloin treenaamassa 3-5krt/vk ja autoa ei ollut koska en tarvitse. Rahaa on ostaa vaikka useampi auto, mutta hän ei sitä tiennyt. Onneksi pääsi eroon narsisti gold diggeristä.

Hänellä ollut pettäviä lihaskumppuja, ja patjana käyttäneitä bodareita jälkeeni. Kierto palkintona olo on varmaan mahtavaa, täydellisen jälkeen.

Vierailija
2608/2819 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä täysin naisten valinnanvapaudesta johtuu. On taloudellisesti mahdollista hakea sitä unelmien prinssiä, ja lopulta tullaan tiineeksi pahimmalle valepukille. Oma valinta, mutta älkää vierittäkö sitä aviotonta lasta muiden elätettäväksi, vaan kantakaa vastuu itse.

Vierailija
2609/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin hyötymistarkoitus eli hypergamia korostuu entisestään, kun "naisilla on omat rahansa". Toisaalta sitten naiset käyvätkin veristä taistelua miehistä, myös ja etenkin toisiaan vastaan. Tämän vuoksi meillä on mm designer vaginat ja peräaukon valkaisut. :D

Ja kyllä,  minulla on kultainen penis-syndrooma.

Vierailija
2610/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavismiehenä yrittänyt löytää parisuhdetta jo vuosikaudet.

Tuntuu, että en riitä naisille, koska heiltä tulee aina kipinä puuttuu -pakit.

Tämä ihmetyttää kun toisaalta saa aina lukea, että naiset "törmäävät" ns.pánomiehiin.

Miksi itsellä ei ole vientiä vaikka en ole pánomíes

Oletko sokea, jos et näe asiaa? Panomiehet ovat niitä joissa on kipinää.

Vierailija
2611/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on 40 vuotta ollut yksin niin sitä on tottunut oloihinsa. Olen kiltti, huomaavainen, empaattinen ja ihan ok toimeen tuleva. Mutta ei oo vaan ikinä naiset olleet kiinnostuneita vaikka ihan hyvä tyyppi olen. En kiusaa ketään, en vttuile, en aiheuta konflikteja ja elän kristillisten periaatteiden mukaan sekä lähimmäisen rakkaus tärkeimpänä elämässä. En tosin ole mikään iskuri mies, joten johtuisiko siitä sitten?

Monet miehet on opettanut suomalaiset naiset sellaisille tavoille, että miehen pitäisi olla aktiivinen seuranhaussa. Ja itse en ole ikinä ollut sen tyyppinen, että menisin ketään iskemään ja itseäni nolaamaan. Siitä syystä varmaan humalassa monet ovat riiaus reissuillaan. Helpompi kestää mahdolliset pakit ja huumori luistaa paremmin, ainakin omasta mielestä...

Vierailija
2612/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat epänaisellisia ja rumia, itsekkäitä ja materialistisia, omaksuneet outoja ideologioita, vouhkaavat jostain ilmastonmuutoksesta ja transuista ja heistä puuttuu kaikki perheenäitiyteen tarvittavat ominaisuudet kuten hellyys ja huolehtivaisuus, hyvät talous- ja ruuanlaittotaidot. Tämän lisäksi heidän moraalinen kehityksensä on jäänyt teini-ikäisen tasolle, eli ovat omahyväisiä, itsekeskeisiä, nautinnonhaluisia, kaihtavat auktoriteetteja, kapinoivat (itse pitävät sitä "tiedostavuutena") jne. On vaikea kuvitella perhevihamielisempää ja itsekkäämpää otusta kuin suomalainen nainen. Ei heidän elämäänsä mahdu ketään.

Vierailija
2613/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat epänaisellisia ja rumia, itsekkäitä ja materialistisia, omaksuneet outoja ideologioita, vouhkaavat jostain ilmastonmuutoksesta ja transuista ja heistä puuttuu kaikki perheenäitiyteen tarvittavat ominaisuudet kuten hellyys ja huolehtivaisuus, hyvät talous- ja ruuanlaittotaidot. Tämän lisäksi heidän moraalinen kehityksensä on jäänyt teini-ikäisen tasolle, eli ovat omahyväisiä, itsekeskeisiä, nautinnonhaluisia, kaihtavat auktoriteetteja, kapinoivat (itse pitävät sitä "tiedostavuutena") jne. On vaikea kuvitella perhevihamielisempää ja itsekkäämpää otusta kuin suomalainen nainen. Ei heidän elämäänsä mahdu ketään.

Varmaan jotkut on tuollaisia, mutta eivät kaikki. Sitä on vielä ihan hyviä versoja uskovaisten keskuudessa ja on itellä luottamusta siihen, että lempeitä ja äidillisiä naisia riittää. Tuo ns itsenäisten naisten itsekeskeisyys on varmaan melko huono juttu, mutta minkäs me sille voidaan. Itse kuitenkin olen ottanut tärkeimpien asioiden joukkoon itseni kehittämisen ja nimenomaan paremmaksi ihmiseksi. Kyllähän tässä hyvää kehitystä on ollutkin.

Vierailija
2614/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua leskeksi jäätyäni (nyt 41 v.) uudelle kierrokselle enää, sillä miehet ovat ihan por on pilaamia. Yrittävät tunkea kakkareikään.

En antaisi edes autoani lainaan miehelle joka koittaa bensapumpulla työntää polttoainepistoolin autoni pakoputkeen.

Hyi, hel. etti.

Vierailija
2615/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet olettavat minun kustantavan kaiken ruoan, matkat jne kun tulevat luokseni. Elätän jo lapsiani joten on harmi kun mies ei tuo edes maitoa tai leipäpakettia mukanaan.

Istuu sohvalleni, avaa läppärin ja odottaa ruokapöytään kutsua. Sitten yöllä könyää sänkyyn ja haluaa tökkiä per. eeseen.

Minä lähden klo 4.50 ajamaan töihin, hän jää nukkumaan.

Sama rulianssi illalla kun tulen kotiin.

Lapsetkin ihmettelee sohvan valtaajaa.

Ei ole enää oikeita miehiä.

Vierailija
2616/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on absurdi, kuin kysyä "miksi meitä ei enää ole".

Pariudumme jatkuvasti, toiset useammin kuin toiset, näillä varusteilla pariutuminen nopeutuu https://tinyurl.com/46t7ssua

Vierailija
2617/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksinen feminiisisyys on aiheuttanut mediankin vallanneen Misandria-kierteen.

Miesviha estää pariutumisen

Vierailija
2618/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet olettavat minun kustantavan kaiken ruoan, matkat jne kun tulevat luokseni. Elätän jo lapsiani joten on harmi kun mies ei tuo edes maitoa tai leipäpakettia mukanaan.

Istuu sohvalleni, avaa läppärin ja odottaa ruokapöytään kutsua. Sitten yöllä könyää sänkyyn ja haluaa tökkiä per. eeseen.

Riippuu miehestä. Miehetkin ovat yksilöitä. Ei kaikki ole perverssejä ja p ornon katselijoita. Jotkut miehet ovat myös huomaavaisia ja tuo omat eväät mukanaan. Myöskään kaikki eivät viitsi olla muilke haitaksi tai häiriöksi, koska kunnioittavat ja välittävät ihmisistä...kannattaa ajatella....

Vierailija
2619/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Miehetkin ovat yksilöitä. Ei kaikki ole perverssejä ja p ornon katselijoita. Jotkut miehet ovat myös huomaavaisia ja tuo omat eväät mukanaan. Myöskään kaikki eivät viitsi olla muilke haitaksi tai häiriöksi, koska kunnioittavat ja välittävät ihmisistä...kannattaa ajatella....

Suurin osa naisista yliyleistää yhden toiminnan kaikkiin

Vierailija
2620/2819 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksinen feminiisisyys on aiheuttanut mediankin vallanneen Misandria-kierteen.

Miesviha estää pariutumisen

Juuri näin