Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei ole enää pakko pariutua, eivät ole enää riippuvaisia miesten rahoista. Miehet eivät ole vielä tajunneet tätä, luulevat edelleen että naiset vaan jostain ojennetaan heille ilman että tarvitsee yrittää olla mukava tai naisten mielestä kiinnostava. Tai eivät vaan ole opetelleet sitä, mitä noin keskimäärin tarvitaan jotta nainen kiinnostuisi. Rassataan autoja ja pelaillaan tietokonepelejä,tehdään miesten juttuja ja ihmetellään kun naisia ei kiinnosta.
Pari sukupolvea sitten naisten oli pakko ottaa joku, joten about kaikille ukoille löytyi nainen. Eivät miehet ole vielä sisäistäneet,että näin ei enää ole. Naiset ei tarvitse miehiä samalla tavalla kuin ennen. Just oli juttua miten jo prosentti syntyneistä lapsista on itsellisen naisten lapsia. Siellä oli siis 5000 naista, jotka mieluummin eivät ota miestä vaan ovat yksin.
Tässähän ei olisi mitään ongelmaa ellei miehiä verotuksella pakotettaisi kustantamaan tätä voimaantumisprojektia.
Seksiorja ja kotipiika vastineeksi veroista on liikaa vaadittu. Sitä paitsi naisetkin maksavat veroja. Jollei mies ole houkutteleva kumppaniehdokas, jää hän yksin. Kuten luonnossakin.
Siinä ei ole ollut mitään luonnollista, että kulttuurin välityksillä naisia on sorrettu tuhansia vuosia, alistettu koti- ja seksiorjaksi, pidetty omaisuutena, kielletty omistamasta tai perimästä mitään, kielletty käymässä töissä, evätty äänioikeus, alistettu täysin omistajan mielivallan alle, kotikuri ja rai skaus avioliitossa oli sallittua ihan viime vuosiin asti.
Eli luonnonvalinnan pitää koskea vain miehiä samalla kun kyseiset miehet joutuvat veroista maksamaan yksin jääneiden naisten luonnonvalinnan ohitus projektit, eli hedelmöityshoidot. Tämä on siis tasa-arvoa.
Olette hirviöitä.
Terveen naisen raskaaksi saattaminen ei maksa paljoa, kun ainoa puute on siittiöt. Siihen voi onnistua yksi kerta klinikalla. Kun hedelmöityshoitoon menee pariskunta, on heillä ongelmia raskaaksi tulemisessa ja se voi vaatia raskaat hoidot. Kustannukset on silloin ihan eri luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain tuntuu väärältä maksaa liikaa veroja, niin niiden määrään voi ihan itse vaikuttaa. Ja jos tuntuu, että itse ei saa mitään tukia, niin senkin saa helposti muutettua.
Ja pointtia kierretään ja kierretään postaten asian vierestä yrittäen hämätä keskustelua syrjään epäoikeudenmukaisuudesta, niin feminististä.
Häpeä.
En häpeä. Kun omassa elämässä on ongelma, jonka voi poistaa omilla toimilla, niin siten kannattaa tehdä, jos haluaa ongelman pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain tuntuu väärältä maksaa liikaa veroja, niin niiden määrään voi ihan itse vaikuttaa. Ja jos tuntuu, että itse ei saa mitään tukia, niin senkin saa helposti muutettua.
Ja pointtia kierretään ja kierretään postaten asian vierestä yrittäen hämätä keskustelua syrjään epäoikeudenmukaisuudesta, niin feminististä.
Häpeä.
En häpeä. Kun omassa elämässä on ongelma, jonka voi poistaa omilla toimilla, niin siten kannattaa tehdä, jos haluaa ongelman pois.
Hienoa että olet kanssani samaa mieltä että feministit pitää ampua!
Jos se sinun ongelmat poistaa, niin siitä vaan. Sillä voi tosin olla sinulle seuraamuksia, mutta niinhän kaikilla teoilla on.
Pariutuuhan ihmiset, mutta samaa sukupuolta olevan kanssa. Nykyajan syke somessa ja mediassa HS:stä lähtien toitottaa jatkuvasti vain samansukupuolisten suhteita, ja asiasta tehdään iso numero ja coolia. Tavallisesta perhe-elämästä, parisuhteesta ja lapsista jaksetaan vinkua joka paikassa ja se halutaan kokea tavattoman raskaana. Somessa toitotetaan lasten kanssa elämisen vaikeutta ja sitä että mies/vaimo on paha ja vaikea ja vaikka mitä.
Paikallaan on arvokeskustelu ja jokaisella henkilökohtainen miettiminen siitä, mitä elämän pitäisi olla ja mitä siltä haluaa. Ei ruikuttaminen elämän vaikeudesta tuota muuta kuin mt-ongelmia, mitä tälläkin palstalla jaaristellaan loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä.
Hienoa että olet kanssani samaa mieltä että feministit pitää ampua!
https://poliisi.fi/nettivinkki-kiitos
Minulla on nollatoleranssi uhkauksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei ole enää pakko pariutua, eivät ole enää riippuvaisia miesten rahoista. Miehet eivät ole vielä tajunneet tätä, luulevat edelleen että naiset vaan jostain ojennetaan heille ilman että tarvitsee yrittää olla mukava tai naisten mielestä kiinnostava. Tai eivät vaan ole opetelleet sitä, mitä noin keskimäärin tarvitaan jotta nainen kiinnostuisi. Rassataan autoja ja pelaillaan tietokonepelejä,tehdään miesten juttuja ja ihmetellään kun naisia ei kiinnosta.
Pari sukupolvea sitten naisten oli pakko ottaa joku, joten about kaikille ukoille löytyi nainen. Eivät miehet ole vielä sisäistäneet,että näin ei enää ole. Naiset ei tarvitse miehiä samalla tavalla kuin ennen. Just oli juttua miten jo prosentti syntyneistä lapsista on itsellisen naisten lapsia. Siellä oli siis 5000 naista, jotka mieluummin eivät ota miestä vaan ovat yksin.
Tässähän ei olisi mitään ongelmaa ellei miehiä verotuksella pakotettaisi kustantamaan tätä voimaantumisprojektia.
Seksiorja ja kotipiika vastineeksi veroista on liikaa vaadittu. Sitä paitsi naisetkin maksavat veroja. Jollei mies ole houkutteleva kumppaniehdokas, jää hän yksin. Kuten luonnossakin.
Siinä ei ole ollut mitään luonnollista, että kulttuurin välityksillä naisia on sorrettu tuhansia vuosia, alistettu koti- ja seksiorjaksi, pidetty omaisuutena, kielletty omistamasta tai perimästä mitään, kielletty käymässä töissä, evätty äänioikeus, alistettu täysin omistajan mielivallan alle, kotikuri ja rai skaus avioliitossa oli sallittua ihan viime vuosiin asti.
Eli luonnonvalinnan pitää koskea vain miehiä samalla kun kyseiset miehet joutuvat veroista maksamaan yksin jääneiden naisten luonnonvalinnan ohitus projektit, eli hedelmöityshoidot. Tämä on siis tasa-arvoa.
Olette hirviöitä.
Höpsis. Nainen sen lapsen synnyttää ja kasvattaa, ja tekee sen työn ilman miestä. Baaripanonkin kanssa voi tehdä lapsen, mutta klinikalla sen teko on eettisempää. Ainoa mikä on muuttunut, ettei lapsen saadakseen naisen tarvitse hyysätä mieslasta, ottaa tältä pataan ja palvella 24/7.
Isän rooli on silti helpompi kuin äidin, mutta kulttuuri on muuttunu; siinä missä ennen suosittiin raiskausta lisääntymisstrategiana, sorrettiin naisia lain avulla ja isojen ikäerojen avioliittoja pidettiin normina, kuunnellaan nyt enemmän sitä, mitä naiset haluavat (eivätkä naiset ole koskaan halunneet vanhan ja ilkeän miehen piiaksi, nyrkkisäkiksi ja panopuuksi pakolla synnyttämään lapsia, jos vaihtoehtoja on ollut).
Olen ollut erään sortin suhteessa kohta 22 vuotta alun perin pelkän hyvän ystävän kanssa. Asutaan samassa kerrostalossa eri rapuissa ja tavataan pari kertaa viikossa harrastusten, ruoan ja seksin merkeissä. Mitään sitoumuksia ei ole, mutta kumpikaan ei ole toistaiseksi vaivautunut etsimään seksiseuraa tai edes uusia (yhtä) läheisiä kavereita muualta osin varmaan siksi, että ollaan molemmat ns. introverttinörttejä. Kummallakin lisäksi hyvät tulot, matkustellaan jonkin verran, yleensä yksin mutta jokusen kerran kaksinkin.
En tiedä, mikä voisi olla tämän parempaa. Tunnetasolla suhde muistuttaa edelleen ensisijaisesti läheistä ystävyyttä. Oma tupa, oma lupa, vapaus mennä ja tulla ja katsoa välillä muitakin sillä silmällä ilman mustasukkaisuuskohtauksia + vieläpä mahdollisuus keskustella "bongauksistaan" tämän parhaan ystävänsä kanssa taitaa olla melkoista luksusta. Maailmankatsomuksemme on hyvin samankaltainen, eroavaisuuksia on vain vähän. En kuitenkaan osaisi kuvitella asuvani hänen kanssaan, suhteen virallistamisesta puhumattakaan, ja hän on kanssani täsmälleen samaa mieltä. Lapsia ei kumpikaan kaipaa.
Jos jompikumpi meistä kuitenkin sattuisi kumppanin vielä löytämään, uskon, että pitäisimme yhteyttä myös sen jälkeen, vain seksi jäisi kuviosta luonnollisestikin pois. Toisaalta jos elämämme jatkuisi tällaisena, kummallakin olisi sitten joku, joka pitäisi ikääntymisen myötä toisesta juuri sopivasti huolta. Myös varallisuutta tulee molemmilla olemaan ikääntyessä kenties "normi"paria enemmän.
Eli näinkin voi elää hyvää elämää; aina ei tarvitse mennä perinteisen kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollei nainen ole houkutteleva kumppaniehdokas tai ei fyysisesti kykene hedelmöittymään, hänen tulee jäädä ilman lapsia. Kuten luonnossakin.
Jälkimmäinen kommentti ei koske alle eläkeikäisiä suomalaisia miehiä, joten mikä on sen relevanssi tässä?
Ihmiset ei nykyään pariudu, ettei parisuhde aina kariudu, ja ihmiset synkissä vesissä riudu...voi viudu.
Ne pariutuu kelle se sopii. Minä alan olla siinä iässä,että olen mukavuudenhaluinen. Lapset aikuisia ja oma vapaus. En tähän halua ukkoa.
Vaikea pariutua kun ei löudä ketään. Deittiappien kautta miehet kyllä viestittää, muttei löydy heiltä aikaa tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata tähän kuin omasta puolestani. Mulle oikeastaan ainoa mahdollisuus tavata kumppani on joku tinderin kaltainen deittisovellus, ja hetken sitä kokeilleena totesin, että ei ole ollenkaan mun juttu. Näennäisesti hyvä matchejä sieltä saa, mutta ei niillä tee mitään jos se ihminen on todellisuudessa jotain ihan muuta. Koko sovellus täynnä tavalla tai toisella negatiivisia yllätyksiä.
Välillä joku tulee kyselemään treffeille livenä, mutta tyypillisesti nämä miehet ovat täysin eri paria kanssani. En voisi kiinnostua missään olosuhteissa.
Lyhyesti siis, pariutuminen on osoittanut minulle mahdottomaksi, joten näillä mennään.
Mullakin miehenä ainut realistinen mahdollisuus pariutua on eri nettideittisovellukset, mutta miehenä niissä erottuminen ja treffeille pääsy on tuskan takana. Treffeille pääsee harvemmin kuin kerran kuukaudessa vaikka yrittäisi kaikkensa. Ja vaikka treffeillä pääsisi niin lopputuloksena "ei kemiaa", "ei kipinää" naisen puolelta.
Livenä treffeille kysyminen vaatisi todella selvät merkit naiselta, että hän voisi olla kiinnostunut.
Itse taas miesten profiileja selatessani ajattelin, että miehen nimenomaan olisi todella helppo erottua sieltä joukosta edukseen, mikäli niin haluaisi. Ja keskustelussa on vielä helpompi erottua, siellä kun on älyttömän vähän keskustelutaitoista porukkaa. Ainakaan itseäni ei kiinnosta mikään yksipuolinen viestittely, jossa tuntuu kuin olisin haastattelijan roolissa, eikä minun asiani kiinnosta miestä paskan vertaa.
-edellinen
Tämä!! Jämämiehet voivat aivan hyvin olla perussiistejä, työssäkäyviä ja jopa ihan hyvätuloisia ja hyvännäköisiä MUTTA jos ei ole kykyä keskustella tai jos on muuten vain aivan helvetin tylsä ja arkinen tyyppi niin hyvillä puolilla ei ole paljon merkitystä. Tylsän ihmisen seurassa elämä valuu hukkaan.
Taidat olla itse se tylsä osapuoli joka odottaa toisen tekevän kaiken panostamatta itse suhteeseen lain. Tuskin olet se osapuoli joka keksii jokaiselle päivälle kaikkea "jännää", koska syytät vain miehiä. Ei voisi olla tylsää jos kerta olet se joka keksii kaikkea "ei tylsää" tekemistä joka päivälle ja hetkelle.
Omasta kokemuksesta kaltaisesi ihmiset jotka on jatkuvasti vaatimassa reissuja ja tekemistä, ei osaa olla lojaali, tai edes ehdottaa toiselle asioita joita haluaisi tehdä. Menevät ihmiset pettää eniten eivätkä osaa nauttia kodin rauhasta. Koti on heille tylsä paikka missä oleminen on hädintuskin siedettävää. Tämänkaltaiset ihmiset ei osaa nauttia mistään vakaasta(työstä/asumisesta/suhteesta), ja vaihtaa huonejärjestystä, asuntoa ja kumppania tasaisin väliajoin.
Vaihtelu on heille elämäntapa, sukista partnereihin, ei osata vain olla rauhassa ja nauttia.
Itse arvostan naisia jotka osaa kertoa mitä haluaa, eivätkä odota toisen lukevan ajatuksia tehden kaiken sadun tavoin. Kumppanissa tärkeämpiä ominaisuuksia on avoimuus ja myönteisyys kokeilla uusia asioita toisen kanssa. Se taas vaatii toiselta osapuolelta asioiden kertomista mistä tykkää. Tuo tuntuu olevan mahdoton vaatimus, useimmille naisille.
Yksikään ei ole osannut kertoa omista mielihaluista suhteen osalta. Hyvä että osaavat sanoa edes lempi ruuan tai värin, äärimmäisen harvoin mitä odottavat suhteelta sen jatkumiseksi. Suhde kyllä lopetetaan mollaamalla toinen perusteetta maailman huonoimmaksi ihmiseksi vaikka itse ei olisi tehnyt suhteen eteen juuri mitään.
Mistä naiset ovat saaneet päähänsä että miesten päivä on vain kerran vuodessa, ja miesten kuuluu palvoa naista kaikki loput? Yleensä se yksi päiväkin on liikaa vaadittu. Parisuhde on kahden kauppa. Täytyy löytää se jonka virheet haittaa vähiten. Se joka lähtee hakemaan täydellistä, täytyy tyytyä peiliin.
Näin 22 vuoden avioliiton jälkeen ymmärrän kyllä miksi ...joka sukupolvi on viisaampi
Mä en jaksa etsiä ja tuskinpa samanhenkistä löytyisikään. Viihdyn kotona. Tykkään liikkua luonnossa. Päihteitä en käytä. Käyn töissä jne..
Miehen pitäisi kestää sellaista tavallista arkea ja olla päihteetön sekä väkivallaton jne. Ei sellaisja miehiä ole.
Tämä nykyinen ilmapiiri jota luodaan miesten ja naisten välille täällä nyky Suomessa ei innosta enää minkäänlaiseen pariutumiseen.
Muutenkin on alkanut näyttämään siltä että se rakas kännykkä ja some kiinnostaa paljon enempi kuin se mahdollinen kumppani.
Katselin jo aivan liian monta vuotta sohvalla makoilevaa ja kännykkää räpläävää naista.
Siitä yleensä huomasin että se nainen oli vielä ylipäätään edes elossa kun sormet liikkui siinä kännykän näytöllä.
Aktiivisuus ylipäätään mihinkään oli just tuolla tasolla. Ja jos suusta tuli jotain ääntä pihalle, niin se oli yleensä jotain valitusta jostain asiasta.
Ja näiden määrä lisääntyy nyt hälyyttävällä tahdilla. Enkä ole ainoa kuka on havainnut tuon saman asian.
Joten, parempi on olla vaan ihan poikamiehenä ja pitäköön tunkkinsa. Nyt oon ollut pari vuotta ihan sinkkuna ja enpä ole huomannut että tarvitsisin minkäänlaista kumppania enää yhtään mihinkään.
Pariuduin viikko sitten ja tuossa se mies uneen vaipuu vieressäni juuri nyt.
Kuka helkkari haluaa vaivoikseen itsekästä tai jopa vaarallista kumppania? Ihmisissä on myös niin ilkeitä, mieleltään sairaita ja julmia yksilöitä, jottei tulisi mieleenkään enää pariutua, tai jatkaa tätä ihmiskuntaa.
Koska harva nainen haluaa asua maaseudulla. Itse tarvitsen omaa tilaa ympärille. Oma asuinalue on 30 min ajomatkan päästä keskisuuresta kaupungista. Täällä saa olla rauhassa, on tilaa harrastaa ja löytyisi tallitilat esim. hevoselle. Joku heppatyttö olisi innoissaan tästä paikasta. Itse en ikäpäivänä muuttaisi betonihelvettiin.
Kuitenkin on ruokakauppaa yms. sitten taas 10 minuutin ajomatkan päässä.
M37
Häpeä.