Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen

Vierailija
20.11.2022 |

Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.

En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.

Kommentit (649)

Vierailija
481/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buenas tardes kirjoitti:

Lopettakaa hyvät ihmiset (miehet ja naiset) se kännääminen! Pikkujoulut ovat kaikkein pahimmasta pe#seestä Kokemuksesta sanon, että hulluna humalassa minun tuli suollettua milloin mitäkin pa#kaa. Ei totuuden eikä järjen häivääkään! Mieheni oli hyvä ja pitkämielinen kun ei minua silloin jättänyt.

Nyt olen ollut yli 10 vuotta täysin raittiina ja elämä hymyilee. Lapsetkin ollaan saatu täysi-ikäisiksi.

Tällä hetkellä olemme lomareissulla Las Palmasissa. Jää rahaa matkoihin kun ei juo eikä polta. Kuntokin kohenee. Suosittelen lämpimästi kaikille!

P.S. On eri asia, jos ihminen sanoo ilkeästi ja loukkaavasti toiselle selvin päin. Silloin se tulee ottaa todesta ja kysyä tarkoitatko ihan tosissasi mitä sanot. Joskus suutuspäissään voi sanoa selvänäkin, mutta silloin on anteeksipyynnön paikka.

Humala ei ole mikään tekosyy sanoa mitä sattuu. Humalassa sanottu on yhtä paha kuin selvin päin.

Vierailija
482/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse nää muuta mahdollisuutta kuin eron. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa minua halveksutaan noin. Lusikat jakoon ja isän kanssa selvitykseen haluaako lapset vuoroviikoin vai onko viikonloppu iskä.

Tsemppiä.

Ellei aloitus ole PROVO, olen samaa mieltä henkilön kanssa, jolta lainasin kommentin.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin lasten kanssa pois ennen miehen kotiutumista ja antaisin miehen kokeilla, miltä tuntuu kun perhettä ei olekaan. Enkä vastaisi puhelimeen.

Vielä tehokkaampaa on odottaa että mies tulee kotiin ja lähteä sitten - yksin.

Mies voi kokeilla arkea lasten kanssa keskenään viikon-pari, ennen kuin vaimosta kuuluu. On aika nöyrää poikaa sen jälkeen.

Minä tekisin näin. Pitäisin myös huolen, että miehestä tulee eron jälkeen lähivanhempi ja lapset ovat minulla vain 1-2 vknloppua/kk. Siinä saisi sitten äijä yrittää ylläpitää suhdetta assari-Aliisaan, kun kersat riippuu pallona jalassa.

..

Helveksuttavaa ajatella noin, että lapset olisivat pallona jalassa.

Oksettavaa on se, että et haluaisi olla itse lasten kanssa, vaan käyttäisit heitä jonkunlaisena koston välineenä.

Vierailija
484/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku naisihminen avautuu ihmissuhteistaan. Yksipuolisesti. Miten täällä porukka sokeasti asettuu tämän Naisen puolelle, vaikka eivät Tiedä, millaiset asiat ovat johtaneet tilanteen tähän pisteeseen. ???

Oli tilanne mikä tahansa niin eihän tuollainen ilmoitus viestillä ole ok.Rehellinen keskustelu ja ero jos tilanne on tuo.

Nii, että väärin kerrottu? "Rehellinen keskustelu"? 💩

Vierailija
485/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku naisihminen avautuu ihmissuhteistaan. Yksipuolisesti. Miten täällä porukka sokeasti asettuu tämän Naisen puolelle, vaikka eivät Tiedä, millaiset asiat ovat johtaneet tilanteen tähän pisteeseen. ???

Aika usein se kuule menee niin, että se yleiskone siellä kotona ensin kauniisti ehdottaa miehelle ratkaisua johonkin ongelmaan tai kysyy kauniisti, josko me voitais vaikka jakaa näitä kotitöitä. Kun asia ei etene, ja edelleen se yksi keräilee toisen sukkia lattioilta ja hinkkaa jarruraitaa pytystä, samalla kun toinen kenties nakkaa takin päälleen ja painelee lähipubiin, alkaa tunnelma ehkä hieman kiristyä.

Lapsistakin huolehtii kenties vain toinen, kun miehellä on niin paljon "muuta tärkeämpää". Seksiä kuitenkin pitää saada, ja tietenkin silloin kun miehellä on just sellainen olo. Tätä vuosia, kun ei haluta perhettä hajottaa.

Tähän sitten lopuksi jotkut pikkujoulujatkot kivalla viestillä, jossa kerrotaan kuinka oksettava vaimon vartalo on, ja kai myös kuinka on säälittävä luuseri jne. Ja ei, kukaan ei ole ensihuumassa tällainen, vaan tähän voi mennä pitkäkin aika. On ihan ymmärrettävää mennä halpaan. Kaikki eivät onneksi kuitenkaan ole tällaisia kusipäitä.

Ihan hyvä vaan, jos joku sieppasi ukon tuolta illanvietosta, joutaa kiertoon. On sitten provo tai ei. Tämä siis vain yksi mahdollinen skenaario perhe-elämästä.

Olkoon tilanne mikä tahansa, miehen käytös on puistattavaa. Ihan oma vikansa, kun ei ole saanut suutaan aiemmin auki.

Sinähän nyt kokonaisen tarinan kerroit. Sehän tapahtui juurin noi.

Vierailija
486/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin mielelläni ja ilolla tuollaisesta puolisosta. Isot elatusmaksut vaatisin myös.

Lisäksi muistaisin kertoa mitkä kaikki kohdat hänen vartalossaan inhottivat tai olivat minimaalisia ja toimimattomia muihin verrattuna. Ja kuinka tylsää seksikin oli.

Jos hän on valmis alentamaan sun itsetuntoa, niin anna takaisin samalla mitalla.

Voimia koitokseen.

Vierailija
487/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä786 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein se kuule menee niin, että se yleiskone siellä kotona ensin kauniisti ehdottaa miehelle ratkaisua johonkin ongelmaan tai kysyy kauniisti, josko me voitais vaikka jakaa näitä kotitöitä. Kun asia ei etene, ja edelleen se yksi keräilee toisen sukkia lattioilta ja hinkkaa jarruraitaa pytystä, samalla kun toinen kenties nakkaa takin päälleen ja painelee lähipubiin, alkaa tunnelma ehkä hieman kiristyä.

Lapsistakin huolehtii kenties vain toinen, kun miehellä on niin paljon "muuta tärkeämpää". Seksiä kuitenkin pitää saada, ja tietenkin silloin kun miehellä on just sellainen olo. Tätä vuosia, kun ei haluta perhettä hajottaa.

Tähän sitten lopuksi jotkut pikkujoulujatkot kivalla viestillä, jossa kerrotaan kuinka oksettava vaimon vartalo on, ja kai myös kuinka on säälittävä luuseri jne. Ja ei, kukaan ei ole ensihuumassa tällainen, vaan tähän voi mennä pitkäkin aika. On ihan ymmärrettävää mennä halpaan. Kaikki eivät onneksi kuitenkaan ole tällaisia kusipäitä.

Ihan hyvä vaan, jos joku sieppasi ukon tuolta illanvietosta, joutaa kiertoon. On sitten provo tai ei. Tämä siis vain yksi mahdollinen skenaario perhe-elämästä.

Olkoon tilanne mikä tahansa, miehen käytös on puistattavaa. Ihan oma vikansa, kun ei ole saanut suutaan aiemmin auki.

Sinähän nyt kokonaisen tarinan kerroit. Sehän tapahtui juurin noi.

En minä mitään ap:n tarinaa kertonut, enkä väittänyt että tapahtui juuri noin. Kirjoitin, että yksi mahdollinen skenaario voisi mennä vaikka noin. En siis ymmärrä mitä kommentillasi oikein tarkoitat. Ja aika pitkää stooria ovat muutkin kirjoitelleet, antaneet ap:lle neuvoja jne.

Mielestäni voisi kritisoida noita "Mitäs menit rupsahtamaan ja lihomaan" -latteuksia, täysin aiheettomia, kun aloituksessa ei ollut mainintaa kummastakaan.

Vierailija
488/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse nää muuta mahdollisuutta kuin eron. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa minua halveksutaan noin. Lusikat jakoon ja isän kanssa selvitykseen haluaako lapset vuoroviikoin vai onko viikonloppu iskä.

Tsemppiä.

Ellei aloitus ole PROVO, olen samaa mieltä henkilön kanssa, jolta lainasin kommentin.

Tsemppiä!

On se.

Vierailija
489/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin mielelläni ja ilolla tuollaisesta puolisosta. Isot elatusmaksut vaatisin myös.

Lisäksi muistaisin kertoa mitkä kaikki kohdat hänen vartalossaan inhottivat tai olivat minimaalisia ja toimimattomia muihin verrattuna. Ja kuinka tylsää seksikin oli.

Jos hän on valmis alentamaan sun itsetuntoa, niin anna takaisin samalla mitalla.

Voimia koitokseen.

Tuo humalassa sökeltävä ja tekstaileva surkimus on itsessään jo niin onneton moukka, ettei ansaitse itseensä  uhrattua ajatustakaan ap:ltä enää, ei hyvää, ei pahaa. Asiat selviksi ja kantapäät vastakkain, niin ei tarvitse ukkoraasun enempää etoa. -Ja kyllä, on provo, ei tarvitse erikseen kenenkään enää sitä jankata-.

Vierailija
490/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin ja tein perheelle aamupalaa.

Vierailija
491/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ole merkillistä että miehillä ei välttämättä säily vartalo timminä, vaikka eivät synnyttäisi kertaakaan?

Vierailija
492/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä aloittaa mitään kostamisia draamoineen, ei lasten käyttämistä aseena, ei vieraannuttamista, eikä mitään muutakaan typerää. Eropaperit vaan vetämään ja mies ulkoruokintaan, kaikki lasten asiat lastenvalvojan kautta. Kun on niin pieniä lapsia siinä, niin asia koskee heitä myös mitä suurimmassa määrin. Mitä suurempi vahinko heille aiheutuu nyt, sitä varmemmin se tulee silmille joku päivä.

Vierailija
493/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa miehenä

>Nainen turvonnut

>Nainen ajattelee vain itseään

>Nainen muuttunut flegmaattiseksi

>Seksiä saa nykyään vongata ja intohimo404

>Olen tehnyt ruoat, pihatyöt ja arjenpyörittämisen noin 20v. Mökeilläkään en voi rentoutua, kun edes nuotion tekemisestä ei tule mitään ilman apuani.

Kiinnostais trad-vaifun kanssa perusarki, ilman vitullista 247 säätämistä

Vierailija
494/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa tilanteessa miehenä

>Nainen turvonnut

>Nainen ajattelee vain itseään

>Nainen muuttunut flegmaattiseksi

>Seksiä saa nykyään vongata ja intohimo404

>Olen tehnyt ruoat, pihatyöt ja arjenpyörittämisen noin 20v. Mökeilläkään en voi rentoutua, kun edes nuotion tekemisestä ei tule mitään ilman apuani.

Kiinnostais trad-vaifun kanssa perusarki, ilman vitullista 247 säätämistä

Mee takasin sinne ylilaudalle, veeti.

Vierailija
495/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä keksit tämmöisiä juttuja, AP?

Minkä takia te muut uskotte näitä juttuja?

Ihan vain sinun ja kaltaistesi jankkaajien takia keksitään. On tosi hauskaa, kun tulette välittömästi vinkumaan tätä samaa joka kerta. Säännöllisesti, joka päivä, kun muuta ei ilmeisesti ole elämässä?

Kuulostaa jo niin epätoivoiseltakin, kun joka sivulla on useampi vinguntakommentti, miksi oi miksi, miten te uskotte ;D Tuntuu niin kovin vaivaavan, kun jotkut pitää hauskaa ;D Ihan kuule sen takia, että saamme teistä mahdottoman paljon hupia ;D

Joten jatka ihmeessä sinäkin! Päivästäsi tulee tosi mukava. Mä lähden nyt jouluostoksille, mutta palaan takaisin ja tahdon, että olet vinkunut lisää!!! :D

Vierailija
496/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia heikkoja ulisioita ja itkupillejä te naiset olette. Ette edes sitä kestä, jos teitä välillä vähän vetelee nyrkillä turpiin.

Mä vedän kunnolla palleihin, ja niin se pikkumacho vaan itkeä tursuttaa. Hoitaa kotihommat kiltisti seuraavat kaksi viikkoa.

Vierailija
497/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ukko kotiutui?

Istutitko paljuun ja tarkistit kelluuko munat?

Näissä tarinoissa ukko kotiutuu vasta, kun AP on keksinyt keskusteluun sopivan jatkon.

Vierailija
498/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vttu, varmaan tuollaisen jälkeen tullaan ensimmäiseksi avamaan ketju jonnekin Vauva-palstalle🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅

Vierailija
499/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla miehelläkin toinen ääni kellossa, kun kotiutuu. Tähän viittaa sekin, että on poistanut viestinsä. Mutta ainakin itselleni suhteen jatkaminen tuollaisen jälkeen olisi mahdotonta. Tsemppiä aapeelle!

Toisen yksittäinen ylilyönti alkoholin kanssa ja törkeär sanat olisi kaiken loppu, vaikka mies esim lopettaisi juomisen ja pyytäisi vilpittömästi anteeksi?

Etkö itse ole koskaan pyynyt ja saanut anteeksi, vai miksi olet noin anteeksiantamaton ihminen?

Menee elämä vaikeaksi jos antaa muiden mokailujen vaikuttaa omaan elämään niinkin paljon että ottaa eron.

Yksittäinen ylilyönti viinan kanssa on puhuttavissa oleva asia, mutta ei kännissä yhtäkkiä tyhjästä keksitä että kylläpä vihaan vaimoani ja sen kroppakin inhottaa ja pitääkin kertoa tää sille nyt. Ei sellasta tietoa niin vaan unohdeta ja anteeksi anneta.

Jaa. Oma mieheni on epävakaasta persoonallisuudesta kärsivä, ja hänen mielensä liikkeet körjistyvät välillä epätoivoiseksi raivosi, missä kokee itse olevansa uhattuna kun minä säilytän lattini, ja hän on aivan tuuliajolla.

Tämä johtaa siihen, että hän yrittää saada tilanteen hallintaansa tuhoisalla tavalla, saattamalla minutkin samanlaiseen tunnemyrskyyn, ja tekee sen keinoja kaihtamatta sanomalla mitä hirveimpiö asioita.

Minä ymmärrän hänen ongelmaansa, enkä lähde siihen kukaan. Tiedän mi hän ajattelee minusta järjissöön, ja tiedän itse mitä olen.

Itseäni ei vahingoita hänen kauheat sanansa, koska näen miten turvattomassa ja haavoittuneessa epätoivon tilassa hän näissä tilanteissa on.

Hän on monille täydellinen mies, ja minä pystyn ymmärtämään ja rakastamaan häntä vioistaan huolimatta. Niin myös hän minua.

Ei kannata takertua liikaa kärjistyneisiin tilanteisiin ja niissä sanottuihin sanoihin, vaan asioihin ja tapahtumiin, ongelmiin niiden taustalla.

Eli pitää ottaa paskaa niskaa ja hyväksyä se vielä kaikenlisäksi. Okei.

Vierailija
500/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vttu, varmaan tuollaisen jälkeen tullaan ensimmäiseksi avamaan ketju jonnekin Vauva-palstalle🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅

Tohon aika moni täällä uskoo. Ei ole kaikki inkkarit kanootissa.