Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen
Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.
En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.
Kommentit (649)
En itse nää muuta mahdollisuutta kuin eron. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa minua halveksutaan noin. Lusikat jakoon ja isän kanssa selvitykseen haluaako lapset vuoroviikoin vai onko viikonloppu iskä.
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Voimia! Pystytkö hakeutumaan vaikka jonkin perheenjäsenen luokse tilapäisesti? Ota lapset mukaan
Mikä nuija sä olet. Känniääliö tässä saa hakeutua ihan toisaalle, kotiin ei ole asiaa.
Ap, laitapa ero vireille välittömästi. Tosta ei muuta tietä pois ole. Tsemppiä!
Siinä näet, et voi oikeasti tietää mitä mies ajattelee naisestaan. Nämä kuule on ihmisen kanssa vaikka oksennusta pidätellen koska on niin laiskoja eroamaan ja toisekseen kodinhoitopalvelut kyllä kelpaa ja laskujen maksaja. Sinä sentään sait tietää totuuden, moni on parisuhteessa ja luulee että puoliso rakastaa häntä vaikka toinen pidättelee inhoa ja vihaansa.
Vierailija kirjoitti:
1/5
Taas näitä Porvoon huutelijoita, eikö teillä ole oikeasti enempää empatiaa jos olisikin tosijuttu?
Huhhuh. Todennäköisesti juhlissa tapahtui jotain ja jo kauan ennen ja joku toinen nainen antanut takarajan, että nyt viimeistään pitää jättää sinut. Surkimus ei uskaltanut muuta kuin ääniviestin ja vielä poisti sen 😂
Vierailija kirjoitti:
Niin huono, että valitettavasti 0/5.
Tai itse asiassa suomen kielen raatelemisesta putoaa arvosanaan -1/5. "Viesti on poistettu hänen toimestaan."
Mutta kyllä näitä käy ihan oikeasti! Minäkin sain exältä kännipuhelun, jossa haukkui minua ja sanoi, ettei ole koskaan rakastanut. Taustalla kuului jonkun toisen naisen tirskumista. Ja tämä tuli ihan puskista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai itse asiassa suomen kielen raatelemisesta putoaa arvosanaan -1/5. "Viesti on poistettu hänen toimestaan."
Mutta kyllä näitä käy ihan oikeasti! Minäkin sain exältä kännipuhelun, jossa haukkui minua ja sanoi, ettei ole koskaan rakastanut. Taustalla kuului jonkun toisen naisen tirskumista. Ja tämä tuli ihan puskista!
Sydämettömiä sikoja sekä ap:n mies että eksäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle pidettiin samanlainen känni puheenvuoro ihan päin naama mitä ap:lle.
Kiitos kaikille, lähinnä pohdin miten selittäisin eron lapsille
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko tälläkin alushousut aamulla väärinpäin???
Alushousut oli oikeinpäin mutta mies oli väärinpäin.
Miten mies on pystynyt poistamaan sinulle lähettämänsä ääniviestin?
Voimia! Pystytkö hakeutumaan vaikka jonkin perheenjäsenen luokse tilapäisesti? Ota lapset mukaan