Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen

Vierailija
20.11.2022 |

Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.

En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.

Kommentit (649)

Vierailija
461/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaako pitäisi olla vaikka ei enää edes kulli seiso, kun puolisoa katsoo. Ja sitten valitetaan, että mies ei anna enää tarpeeksi läheisyyttä ja seksiä.

Hoida hygieniasi kunnolla, käyttäydy hyvin ja huomioi vaimoasi, ja kas: vaimo tykkää pitää huolta itsestään, joten sullakin seisoo. Miksi vaivautua haisevan laiskan takia, jolla taatusti henkikin haisee raadolta, edes hiuksiaan kampaamaan?

Vierailija
462/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita uusi elämäsi hiljalleen- tämä päivä iltaan,sitten seuraava. Kutsu ystäviäsi iltaisin lähellesi,hyvä olisi, jos joku olisi yötäkin luonasi aluksi. Ja kun oikein suututtaa, lähde jonnekin ja huuda kaikki raivo ulos. On tärkeää että viha näin lähtee pois. Voi olla mahdollista kun aika kuluu että jaksat antaa anteeksikin vielä . Voi olla hetken hulluus ,ei ymmärrä arvoasi ennen kuin menettää. Tämä paha aikakin loppuu joskus,uutta,parempaa tulee tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaako pitäisi olla vaikka ei enää edes kulli seiso, kun puolisoa katsoo. Ja sitten valitetaan, että mies ei anna enää tarpeeksi läheisyyttä ja seksiä.

Hoida hygieniasi kunnolla, käyttäydy hyvin ja huomioi vaimoasi, ja kas: vaimo tykkää pitää huolta itsestään, joten sullakin seisoo. Miksi vaivautua haisevan laiskan takia, jolla taatusti henkikin haisee raadolta, edes hiuksiaan kampaamaan?

Kuinka sä pystyt sinne saakka haistamaan jonkun huonon hygienian? Sä et itse kyllä ole mikään ruusu, kun tommosia miehiä sulle on osunut. Niin usein niistä puhut. Montako tommosta sulla on ollut?

Vierailija
464/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi otit sellaisen puolison? - Vastataan nyt noin niinkuin täällä miehet naisille vastailevat.

Vierailija
465/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sä pystyt sinne saakka haistamaan jonkun huonon hygienian? Sä et itse kyllä ole mikään ruusu, kun tommosia miehiä sulle on osunut. Niin usein niistä puhut. Montako tommosta sulla on ollut?

Mitä?"Niin usein niistä puhut"?

Pidäpä silmät auki kun liikut ihmisten ilmoilla.

Ei ole minulla tuollaisia, kierrän kaukaa. Olen nähnyt miten moni nainen sietää aika karmeita tapauksia koska lapset, esim hampaita voi mieheltä puuttua huonon hammashygienian takia, kaljamahakin on ja nenästä sekä korvista tursuavia karvoja ja käytöstavat 0. Ihmettelen miten kovaluontoisia jotkut naiset ovat, en laskisi 5m lähemmäksi.

Vierailija
466/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa Ap yrittää pysyä kasassa eikä jouda lukemaan 20 sivua ääliöiden provohuutelua, saati että jaksaisi ottaa kantaa?  Täällähän on myös niitä jotka väittävät olevansa ap ja sotkevat minkä ehtivät. Veikkaan psyykkisesti teinin tasolle jääneitä miehiä. Ei naiset provoile tällaisista.

Kertoo kyllä vielä kesken olevasta henkisestä kehityksestä, jos tämmöisessä pulmassa apua tullaan kyselemään vauva-palstalta. Ei kukaan oikeasti tulisikaan vaan kääntyisi ystävien puoleen. Mutta tämähän olikin provo ei oikeasta elämästä.

Naiset käyttävät vauvapalstaa sekä ystäviään vertaistukena, miehet kieltävät keskustelujen aloitukset typerinä provoina, latkivat viinaa ja iskevät uuden naisen kun eivät ymmärrä miten toimia hankaluuksien ilmaantuessa. Kerta toisensa jälkeen...

Vierailija
467/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. Jos joskus päädyn parisuhteeseen, niin siinä vaiheessa kun huomaan miehen tunteiden muuttuneen (sen energianmuutoksen aistii heti) ja läheisyyden loppuneen, otan eron. Sinkkuna on mukavaa, eikä kenenkään kannata katsella ketään ääliötä ja pilata lyhyttä elämäänsä sen takia.

N28

Vierailija
468/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita uusi elämäsi hiljalleen- tämä päivä iltaan,sitten seuraava. Kutsu ystäviäsi iltaisin lähellesi,hyvä olisi, jos joku olisi yötäkin luonasi aluksi. Ja kun oikein suututtaa, lähde jonnekin ja huuda kaikki raivo ulos. On tärkeää että viha näin lähtee pois. Voi olla mahdollista kun aika kuluu että jaksat antaa anteeksikin vielä . Voi olla hetken hulluus ,ei ymmärrä arvoasi ennen kuin menettää. Tämä paha aikakin loppuu joskus,uutta,parempaa tulee tilalle.

Vierailija
469/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulla tuollaisia, kierrän kaukaa. Olen nähnyt miten moni nainen sietää aika karmeita tapauksia koska lapset, esim hampaita voi mieheltä puuttua huonon hammashygienian takia, kaljamahakin on ja nenästä sekä korvista tursuavia karvoja ja käytöstavat 0. Ihmettelen miten kovaluontoisia jotkut naiset ovat, en laskisi 5m lähemmäksi.

Liikutaan hiukan eri piireissä nähtävästi. Yhtään tommosta en ole elämäni aikana nähnyt.

Vierailija
470/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa Ap yrittää pysyä kasassa eikä jouda lukemaan 20 sivua ääliöiden provohuutelua, saati että jaksaisi ottaa kantaa?  Täällähän on myös niitä jotka väittävät olevansa ap ja sotkevat minkä ehtivät. Veikkaan psyykkisesti teinin tasolle jääneitä miehiä. Ei naiset provoile tällaisista.

Kertoo kyllä vielä kesken olevasta henkisestä kehityksestä, jos tämmöisessä pulmassa apua tullaan kyselemään vauva-palstalta. Ei kukaan oikeasti tulisikaan vaan kääntyisi ystävien puoleen. Mutta tämähän olikin provo ei oikeasta elämästä.

Naiset käyttävät vauvapalstaa sekä ystäviään vertaistukena, miehet kieltävät keskustelujen aloitukset typerinä provoina, latkivat viinaa ja iskevät uuden naisen kun eivät ymmärrä miten toimia hankaluuksien ilmaantuessa. Kerta toisensa jälkeen...

Onko ihan omaa kokemusta?

Vierailija
471/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh.. Jos joskus päädyn parisuhteeseen, niin siinä vaiheessa kun huomaan miehen tunteiden muuttuneen (sen energianmuutoksen aistii heti) ja läheisyyden loppuneen, otan eron. Sinkkuna on mukavaa, eikä kenenkään kannata katsella ketään ääliötä ja pilata lyhyttä elämäänsä sen takia.

N28

Olet tehnyt ison virheen, jos "päädyt" parisuhteeseen.

Tunteet muuttuvat vuosien varrella, muuta sulla on vielä liian vähän vuosia takanasi ymmärtääksesi tämän. Ketään ääliötä ei kannata katsellea Ei huono hampaista miestä tai kiukuttelevaa naista. Kiertoon vaan.

Vierailija
472/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikutaan hiukan eri piireissä nähtävästi. Yhtään tommosta en ole elämäni aikana nähnyt.

Etkö käy ruokakaupassakaan? Siellähän noita on, huoltoasemilla jne, ei tarvitse missään piireissä pyöriä. Pitäisköhän sun käydä Specsaversilla?

Vierailija
473/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi oli rikki kun sua teki.

Vierailija
474/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö käy ruokakaupassakaan? Siellähän noita on, huoltoasemilla jne, ei tarvitse missään piireissä pyöriä. Pitäisköhän sun käydä Specsaversilla?

Käydään ilmeisesti eri marketeissa ja huoltsikoilla. Taidat puhua silkkaa p.skaa.

Vierailija
475/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa hyvät ihmiset (miehet ja naiset) se kännääminen! Pikkujoulut ovat kaikkein pahimmasta pe#seestä Kokemuksesta sanon, että hulluna humalassa minun tuli suollettua milloin mitäkin pa#kaa. Ei totuuden eikä järjen häivääkään! Mieheni oli hyvä ja pitkämielinen kun ei minua silloin jättänyt.

Nyt olen ollut yli 10 vuotta täysin raittiina ja elämä hymyilee. Lapsetkin ollaan saatu täysi-ikäisiksi.

Tällä hetkellä olemme lomareissulla Las Palmasissa. Jää rahaa matkoihin kun ei juo eikä polta. Kuntokin kohenee. Suosittelen lämpimästi kaikille!

P.S. On eri asia, jos ihminen sanoo ilkeästi ja loukkaavasti toiselle selvin päin. Silloin se tulee ottaa todesta ja kysyä tarkoitatko ihan tosissasi mitä sanot. Joskus suutuspäissään voi sanoa selvänäkin, mutta silloin on anteeksipyynnön paikka.

Vierailija
476/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ratkennu ukkonsa kanssa ryyppäämään ja harrastamaan sovintoseksiä.

Vierailija
477/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
478/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ekan sivun kommentteja missä kannustettiin eroon, koko ketjua en ole lukenut, noihin kommenttiin viitaten:

Muistakaa jokainen avioliitossa oleva, olette luvanneet myötä ja VASTAmäessä, nykypäivänä tuntuu siltä että pikku kriisin tullessa eteen kaikki jo puhuvat erosta sen sijaan kun kannustettaisiin hoitamaan asiat kuntoon.

Mitäs veikkaatte mikä ketjun tehnyttä naista odottaa mikäli eroaa? Yh äiti ei ole kuumaa kamaa, eli sinkkuus tai vaan tyytyminen johonkin.

Kannattaa panostaa nykyiseen, ei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella. Sinun puolellasi voi vielä ollakin mikäli kohtaatte ongelmat ja hoidatte ne.

Oletko ap ylipainoinen? Sanoiko miehesi asiasta? Ymmärrän naisena että tuollaiset kommentit satuttaa, mutta pisteet miehelle että sanoi. Teillä on kaikki mahdollisuudet saada liitto kuntoon.

Jokainen ymmärtää että jos painoa kertyy, ei pidä huolta itsestään jne, ei se ole viehättävää.

Mä en tähän osaa muuta sanoa kuin että jos mun mieheni lakkaa rakastamasta mua sen takia, että ulkonäköni muuttuu, niin tervemenoa. Ulkonäkö muuttuu aivan varmasti, myös hänellä. Eikä kummallakaan parempaan suuntaan, kun yli nelikymppisiä jo ollaan. Ihan kuin sinkkuus olisi jotenkin huono vaihtoehto.

Toinen asia on se, että asioista jotka häiritsee on tietenkin ihan hyvä sanoa, mutta ei sitä tarvitse törkeästi haukkuen tehdä. Aikuinen ihminen osaa keskustella rakentavasti ne ikävätkin asiat.

En tajua miten täällä jotkut viitsii puolustella tuollaista käytöstä.

Tai sen epävakaan puolisoa ymmärrän epävakaan äidin tyttärenä. Kun tietää mistä asiassa on kyse, se on huomattavasti helpompi ymmärtää ja kestää. Varsinkin kun toinen on ymmärtää ongelman ja tekee töitä sen poistamiseksi. Mutta tässä ei ilmeisesti ole kyse siitä, tuskin olisi pitkässä liitossa nyt vasta ensimmäinen kerta tuollaista käytöstä jos kyse olisi persoonallisuushäiriöstä.

Vierailija
479/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käydään ilmeisesti eri marketeissa ja huoltsikoilla. Taidat puhua silkkaa p.skaa.

Ok, ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan, kuten ei lihavia naisiakaan ole. Jos muuta väität niin puhut silkkaa p.skaa.

Vierailija
480/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka yritätte näyttää pätevämmiltä, kuin olette: mistä tiedätte, kumpaa sukupuolta palstalle kirjoittava on? Mistä tiedätte, että joku yksi ja sama henkilö tehtailee provoaloituksia? Mistä tiedätte, että tarina ei ole totta? Kertokaapa nyt vinkkinne, niin me kaikki voimme alkaa tarkistaa tarinat ja kirjoittajat ensin. Ja se ei kelpaa, että "näitä aloituksia on ollut täällä..." tai "tekstin sisältö/rakenne/tyyli on niin tunnistettava". Ynnä muuta skeidaa.

Provokommenttinne ja 0/5 -huutelunne on vain säälittävää häirintää.