Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen
Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.
En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?
Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?Ihan parasta p.llunmetsästys sesonkia. Kyllä irtoaa!
No me naiset usein ajatellaan niin, että me otetaan se saalis, kun halutaan mun...joten sun ylemmyydentuntoisuus on aika aiheetonta. Katsos kun siellä onkalossa on hermoja ja tunto, ja sillä tuntee nautintoa. Ei me miesten halujen mukaan toimita.
Aha. Silti pikkujouluaikaan p.llua irtoaa aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pikkujouluissa hyvinkin härskejä. Niihin valmistautuminen alkaa jo syyskuussa ja kaikki mahdolliset (ja mahdottomat) keinot kehiin saalista saadakseen.
Sitten monissa kodeissa itketään kun isin pää selviää..😭
Eli mies on tahdoton itsenäisiä päätöksiä tekemään kykenemätön ihminen? Ja kaikki on naisten syytä kun ne sattui olemaan edessä kun mies kaatui vahingossa naisen päälle niin että kova penis sujahti naisen sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vttu, varmaan tuollaisen jälkeen tullaan ensimmäiseksi avamaan ketju jonnekin Vauva-palstalle🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅
Tällä palstalla moni naisoletettu käyttää mielialalääkkeitä. Siitä saattaa johtua se, että tämmösiä satuja otetaan todesta.
Niin moni mies sitä vastoin ei ota niitä lääkkeitä ja siitä syystä saamme päivittäin lukea heidän teoistaan lehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia! Pystytkö hakeutumaan vaikka jonkin perheenjäsenen luokse tilapäisesti? Ota lapset mukaan
Niin miksi pitää lapset ottaa mukaan? Ihan kuin vain äidillä olisi oikeus lapsiin. Törkeäähän toi oli, mutta koski vain tutoa naista. T. Isä
Yksinkö ne lapset pitää jättää kotiin, kun mieshän oli vielä pikkujoulureissullaan? Siinä nainen saa syytteen heitteillejätöstä, jos mies ei tulekaan seuraavaksi yöksi kotiin. Sinä et vaikuta oikein huolehtivalta vanhemmalta.
Kovinpa äkkiä teit tuollaisen päätelmän ihmisestä!
Tyypillinen tämän sontatunkion kaasunpurkaus.
Aiemmassa viestissä naista kehotettiin lähtemään ja ottamaan lapset mukaan. Sitten yksi isä kysyy, miksi lapset pitää ottaa mukaan. Hänen mielestään siis naisen pitää lähteä yksin ja jättää lapset yksin kotiin odottamaan isää, jonka olinpaikasta tai menoista ei ole mitään tietoa. Onko tuo sinusta huolehtivan vanhemman käytöstä?
Niin tuo johtuu siitä että miehet itse tulee ja menee itse miten lystää eivätkä itsekkyydessään uhraa ajatustakaan muuhun kuin itseensä eli minäminäminä ja mitä ihmettä minä mies joistain lapsista huolehtisin, lapset on naisten ongelma paitsi erossa niitä ei saa antaa naiselle mutta silloinkaan minä mies en niitä hoida lapset on naisten ongelma minä vain panen ne alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei pakosta kirjoitti:
Suurin osa meistä parisuhteessa olevista miehisä lähinnä siedämme kumppaniamme.
Kysykää hyvä ihme itseltänne, että miksi ihmeessä sitten olette parisuhteessa!? Jokin syy siihen pitää olla, tunnusta se itsellesi, tai tee jotain asialle.
Kodinhoitaja on hyvä olla olemassa.
Alkuun menee ihan kivasti, mutta se suhde alkaa pian pyörimään naisen materialististen haaveiden ehdoilla. Kyllä sitä sietää aikansa kun ei kuuntele sitä nalkutusta. Miten se on niin vaikeaa ymmärtää että ihmisen ei ole pakko suorittaa elämäänsä ja palvoa rahaa ja statusta? Seksi kun loppuu niin oon hetken aikaa tupannut käydä vieraissa ja sitten sopivan löydettyäni eroan. Tämä on mulle lopulta ihan hyvä järjestely.
Tällaiset kaksilahkeiset ovat mielestään tietysti hirvittävän miehekkäitä ja rohkeita, kun rohkeasti kestävät hirvittävää pirttihirmua (itse valittua) vasta sitten eroavat, kun toinen nainen on taputeltu valmiiksi uuteen suhteeseen (koska ei voi olla yksin, kun ilmainen kotipalvelu loppuu).
Ikävää, että nainen on vain hyödyke. Kuin kodinkone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?
Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?Ihan parasta p.llunmetsästys sesonkia. Kyllä irtoaa!
No me naiset usein ajatellaan niin, että me otetaan se saalis, kun halutaan mun...joten sun ylemmyydentuntoisuus on aika aiheetonta. Katsos kun siellä onkalossa on hermoja ja tunto, ja sillä tuntee nautintoa. Ei me miesten halujen mukaan toimita.
No sehän on oikein hyvä juttu, että vielä kelpaat tyydyttämään naisia. Muista sinäkin pitää kortsut mukana, ja pidä heppi puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti eniten on pikkujouluaikaan tarjolla varattujen miesten vehkeitä. Useampi saattaa käydä tarjoamassa itseään yhden illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pikkujouluissa hyvinkin härskejä. Niihin valmistautuminen alkaa jo syyskuussa ja kaikki mahdolliset (ja mahdottomat) keinot kehiin saalista saadakseen.
Sitten monissa kodeissa itketään kun isin pää selviää..😭Eli mies on tahdoton itsenäisiä päätöksiä tekemään kykenemätön ihminen? Ja kaikki on naisten syytä kun ne sattui olemaan edessä kun mies kaatui vahingossa naisen päälle niin että kova penis sujahti naisen sisään.
Ei, vaan molemmat (miehet ja naiset) ovat yhtä p.skoja kun menevät ryyppäämään ja h.oraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies on pystynyt poistamaan sinulle lähettämänsä ääniviestin?
Esim. Whatsappisa pystyy poistamaan, senkin sherlock.
Alkoholi madaltaa pettämisen kynnystä ihan ratkaisevasti. Ennen kun dokasin, elämäni oli holtitonta ja ero tuli. Nyt uudessa avioliitossa olen ollut täysin raitis ja uskollinen 100%:sti jo 16 vuotta.
Exä kertoi kännissä puhelimessa kuinka paljon rakastaa ja seuraavana päivänä, että haluaa erota. Kun shokissa ihmettelin, että eilenhän sanoi rakastavansa, niin hän sanoi, että kännissä kertoo totuuden, mutta että hän nyt haluaa erota, koska on tavannut toisen...
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi madaltaa pettämisen kynnystä ihan ratkaisevasti. Ennen kun dokasin, elämäni oli holtitonta ja ero tuli. Nyt uudessa avioliitossa olen ollut täysin raitis ja uskollinen 100%:sti jo 16 vuotta.
Liiallinen ja holtiton dokaaminen kertoo vain siitä, että ihminen ei ole kypsä asettumaan aloilleen tai on jotain ongelmaa, paha olla, jotain puuttuu, sisäinen rauha on hukassa (mun mielipide). Ikä ja kypsyminen, kenties sen oikean ja turvallisen kumppanin löytäminen yleensä korjaa ja muuttaa tilanteen, ei tosin läheskään kaikilla. Liian monet jäävät tuolle omituiselle kiertoradalle; aamulla herätään krapulassa jostain ja mietitään kuka siinä selän takana oikein nukkuu. Mutta illalla suihkun ja parin loiventavan jälkeen ollaankin jo valmiita aloittamaan bilerundi alusta taas. Todella kuluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen ja holtiton dokaaminen kertoo vain siitä, että ihminen ei ole kypsä asettumaan aloilleen tai on jotain ongelmaa, paha olla, jotain puuttuu, sisäinen rauha on hukassa (mun mielipide). Ikä ja kypsyminen, kenties sen oikean ja turvallisen kumppanin löytäminen yleensä korjaa ja muuttaa tilanteen, ei tosin läheskään kaikilla. Liian monet jäävät tuolle omituiselle kiertoradalle; aamulla herätään krapulassa jostain ja mietitään kuka siinä selän takana oikein nukkuu. Mutta illalla suihkun ja parin loiventavan jälkeen ollaankin jo valmiita aloittamaan bilerundi alusta taas. Todella kuluttavaa.
Kyllä se noin meni minulla. Olin alle 20v. solmiessani 1.avioliiton, eli melko kakara vielä. Nyt toisessa (kypsemmässä) liitossa ei tee mieli alkoholia. On ollut ihanaa elää raittiina ja uskollisena nämä lähimmät 16 vuotta.
Näin jatketaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli provo tai ei niin kyllä ihmiset voi olla julmia ja ilkeitä. Mulla on hyvä ystävä, jolla on kaksi alakouluikäistä lasta miehensä kanssa. Mies ilmoitti yhtenä päivänä että ei rakasta vaimoaan enää, eikä myöskään rakasta lapsiaan. Oli kuulemma halunnut kokeilla perhe-elämää mutta se ei ole häntä varten. Mies oli ollut aina hyvin välinpitämätön lasten suhteen, ei koskaan viettänyt aikaa heidän kanssaan. Asiasta oli monesti puhetta ystäväni kanssa. Mies aina paljon poissa omissa menoissa.
Talo jossa asuivat oli kokonaan miehen omistuksessa. Avioehto myöskin. Miehellä yritys ja ilmeisesti rahoja siirrellyt ja järjestänyt niin että elarit jäivät pieniksi. Ystäväni muutti lasten kanssa pois. Aluksi ystäväni jäi lasten kanssa taloon mutta mies alkoi tarkoituksella järjestää bileitä kavereilleen arki-iltaisin niin että muu perhe ei saanut nukuttua. Niin että kyllä sitä voi olla itsekkäitä ja kaameita ihmisiä.Ja yleensä nämä perhekokeilijat on miehiä,voi luoja tätäkin tarinaa.
Jep,ainakin meidän perheessä isää ei kiinnostanut me lapset oltiin vaan ärsykkeitä ja hyödykkeitä, riiteli äidin kanssa ja monesti tokaisi että elä sinä omaa elämääsi minä elän omaani eli ei ajatellut yhtään meitä lapsia. Monestikin huomion piti olla aina hänessä,aina hänen tunteet,hänen etunsa, hänen tarpeet, lapset kärsii ja vaimo mutta mitä väliä kunhan itsellään hyvä olla, todellakin perhekokeilijat on enimmäkseen miehiä tai oikeastaan suurin osa on, yleensä ovat myös niitä pettäjiä ja selän takana puuhastellaan vaikka mitä ovat yltiömustasukkaisia vaikka samaan aikaan itse pettävät, kehittävät riitojakin jotta pääsisivät perhe elämää karkuun/toisen naisen luokse.
Ap teki aloituksen joka voisi olla jopa totta.
Se on poikinut muutamia hyviäkin kommentteja. Suurin osa tietysti mammojen vakiosettiä a' la "jätä se sika".😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on oikein hyvä juttu, että vielä kelpaat tyydyttämään naisia. Muista sinäkin pitää kortsut mukana, ja pidä heppi puhtaana.
Pikkujoulu sesongissa saa jokainen joka osaa vain sitä kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti eniten on pikkujouluaikaan tarjolla varattujen miesten vehkeitä. Useampi saattaa käydä tarjoamassa itseään yhden illan aikana.
Tietysti useampi käy kysymässä. Kun kymmeneltä kysyy niin aina yksi sanoo kyllä.
Muuhun kantaa ottamatta ja vain 15 ekaa sivua lukeneena: pisti silmään, miten moni olettaa ap:n olevan lihava.
Aloitusviestissähän ap sanoi vain, ettei mies pidä hänen kehoaan viehättävänä? Oon itse kuullut monilta miehiltä samansuuntaista kommenttia ja olen itse asiassa nimenomaan liian hoikka, reilusti alipainoinen. Moni nimenomaan tuntuu tykkäävän kurvikkaista naisista. 😅
ei vaan pysy kotona ja laita pervo ulos, lapset ja vaimo saa eron jälkeen asua yhteisessä kodissa kunnes lapset aikuisia