Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen

Vierailija
20.11.2022 |

Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.

En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.

Kommentit (649)

Vierailija
501/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa meistä parisuhteessa olevista miehisä lähinnä siedämme kumppaniamme. [/quote]

Kysykää hyvä ihme itseltänne, että miksi ihmeessä sitten olette parisuhteessa!? Jokin syy siihen pitää olla, tunnusta se itsellesi, tai tee jotain asialle.

Vierailija
502/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo varmaankin on puhunut. Eiku salille siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska että joka kerta ku oon ollut parisuhteessa on ollut semmonen fiilis ettei toinen kerro totuutta ja vedättää mua ja no mähän oon vaan sit uskonut ne puheet ja onhan mua jo 3 kertaa päästy narauttaa. Enää en päästä ketään niin lähelle. Yhden jopa kerkesin jättääkkin kun epäilin uskottomuutta. No hänhän ei päässyt yli ja tuli takaisin vuoden päästä sanoen että ei halunnut koskaan menettää minua ymsyms ja heti kun luulin että tämä henkilö olisi oikeasti parempaan päin hän jättääkin mut vaan että kokisin samaa tuskaa kuin hän kun minä hänet jätin.

Vierailija
504/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. Tätä ketjua kun lukee niin vahvistuu vaan se mielikuva, että kyllä ihmiset nykyään ovat niin tunnevammaisia siitä paljon puhutusta oletetusta sukupuolestaan riippumatta. Ei puhuta parisuhteessa asioista ja tuntemuksista, kun ei osata/uskalleta/ymmärretä missä mennään ja sitten tuleekin se suuri "yllätys" kun toinen osapuoli tekee tai sanoo jotakin, joka menee täysin yli oman luulon ja "näkemyksen" siitä parisuhteen oletetusta tilasta. Mitenkä se tämä "maailman onnellisin kansa" voi olla näin onnetonta porukkaa?

Vierailija
505/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poistanut viestiä! Tässä se on!! https://www.vauva.fi/keskustelu/4897264/arsyttaa-kun-kumppani-vuoden-aik...

Vierailija
506/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole poistanut viestiä! Tässä se on!! https://www.vauva.fi/keskustelu/4897264/arsyttaa-kun-kumppani-vuoden-aik...

Tässä oikea linkki: https://www.vauva.fi/keskustelu/4897264/arsyttaa-kun-kumppani-vuoden-ai… ja alla aloitus.

"Ärsyttää kun kumppani on vuoden aikana muuttunut, paino noussut 16kg

Vierailija klo 10:47 | 22.11.2022

Ei ole sairaudesta kyse, tutkittu on. Hän on vain laiska ja syö aivan liikaa. En haluaisi olla pinnallinen, mutta on jopa alkanut iljettämään läheisyys hänen kanssaan. Olenko huono ihminen tämän takia? Tuntuu, että tekisi mieli lopettaa koko suhde kun toinen ei ole yhtään kiinnostunut omasta terveydestään eikä ulkonäöstään. Saahan tuossa aika paljon ahmia ylimääräistä että saa painonsa nousemaan pilviin vuoden aikana noin paljon"

Vierailija
507/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihan sairas!

Vierailija
508/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buenas tardes kirjoitti:

Lopettakaa hyvät ihmiset (miehet ja naiset) se kännääminen! Pikkujoulut ovat kaikkein pahimmasta pe#seestä Kokemuksesta sanon, että hulluna humalassa minun tuli suollettua milloin mitäkin pa#kaa. Ei totuuden eikä järjen häivääkään! Mieheni oli hyvä ja pitkämielinen kun ei minua silloin jättänyt.

Nyt olen ollut yli 10 vuotta täysin raittiina ja elämä hymyilee. Lapsetkin ollaan saatu täysi-ikäisiksi.

Tällä hetkellä olemme lomareissulla Las Palmasissa. Jää rahaa matkoihin kun ei juo eikä polta. Kuntokin kohenee. Suosittelen lämpimästi kaikille!

P.S. On eri asia, jos ihminen sanoo ilkeästi ja loukkaavasti toiselle selvin päin. Silloin se tulee ottaa todesta ja kysyä tarkoitatko ihan tosissasi mitä sanot. Joskus suutuspäissään voi sanoa selvänäkin, mutta silloin on anteeksipyynnön paikka.

Humala ei ole mikään tekosyy sanoa mitä sattuu. Humalassa sanottu on yhtä paha kuin selvin päin.

Minua ei humalassa sanottu satuta läheskään yhtä paljon kuin selvänä. Koska itsekin olen ollut känniääliö ja suoltanut pskaa, jota kaikkea en edes muista mitä on tullut lärvistä päästettyä. Mikä pahinta, myös elämäni tyhmimmät teot olen tehnyt kännipäissäni. Nykyisin olen raitis.

T.vaimo ja äiti

Vierailija
509/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kännisen horinoita voi edes verrata selvän ihmisen puheisiin. Humalassa voi sanoa, tehdä, tapahtua mitä tahansa.

Jutun ydin lienee siinä, kannattako juoppopippaloiden takia uhrata perhe-elämänsä? Jos kerran aamuun asti haluaa ryypätä, saa jäädä sille tielleen.

Vaikka pikkutunneilla lähettäisi imartelevankin viestin. Mitä väliä?

Vierailija
510/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli se ongelma? Mitään isompaa ei ole tapahtunut ja palstailu sujuu entiseen malliin.

Vierailija
511/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pakosta kirjoitti:

Suurin osa meistä parisuhteessa olevista miehisä lähinnä siedämme kumppaniamme. 

Kysykää hyvä ihme itseltänne, että miksi ihmeessä sitten olette parisuhteessa!? Jokin syy siihen pitää olla, tunnusta se itsellesi, tai tee jotain asialle.

Kodinhoitaja on hyvä olla olemassa.

Vierailija
512/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan pitää kertoa totuus, vaikka se tekisin kipeää.

Vierailija
513/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pakosta kirjoitti:

Suurin osa meistä parisuhteessa olevista miehisä lähinnä siedämme kumppaniamme. 

Kodinhoitaja on hyvä olla olemassa.

Alkuun menee ihan kivasti, mutta se suhde alkaa pian pyörimään naisen materialististen haaveiden ehdoilla. Kyllä sitä sietää aikansa kun ei kuuntele sitä nalkutusta. Miten se on niin vaikeaa ymmärtää että ihmisen ei ole pakko suorittaa elämäänsä ja palvoa rahaa ja statusta? Seksi kun loppuu niin oon hetken aikaa tupannut käydä vieraissa ja sitten sopivan löydettyäni eroan. Tämä on mulle lopulta ihan hyvä järjestely.

Vierailija
514/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?

Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?

Vierailija
515/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pikkujouluissa hyvinkin härskejä. Niihin valmistautuminen alkaa jo syyskuussa ja kaikki mahdolliset (ja mahdottomat) keinot kehiin saalista saadakseen.

Sitten monissa kodeissa itketään kun isin pää selviää..😭

Vierailija
516/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?

Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?

Olisiko pikkusutasut parempi?

Vierailija
517/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta p.llunmetsästys sesonkia. Kyllä irtoaa!

Vierailija
518/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta p.llunmetsästys sesonkia. Kyllä irtoaa!

No me naiset usein ajatellaan niin, että me otetaan se saalis, kun halutaan mun...joten sun ylemmyydentuntoisuus on aika aiheetonta. Katsos kun siellä onkalossa on hermoja ja tunto, ja sillä tuntee nautintoa. Ei me miesten halujen mukaan toimita.

Vierailija
519/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...

Sivusta pakko kommentoida, että on itseasiassa aika hupaisaa että jopa minä ikisinkkuna olen paremmin perillä parisuhteista kuin sinä.

Vierailija
520/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännillä voi jotain selittää, mutta voiko nyt sitten kuitenkaan? Ainakin asiasta pitää puhua selvinpäin, jos aikoo harkita mahdollisuutta, että jatkatte jonkinlaista lastenkasvatusliittoa... Varmaan kannattais sillon sopia, että molemmat saa seurustella ja sekstailla  muitten kanssa vapaasti, koska eihän kukaan halua olla jonkun kanssa, joka pitää vastenmielisenä. Jokainen haluaa olla rakastettu ja haluttu!