Miehen veli löysi tinderistä suomenturkkilaisen 34-vuotiaan neidin joka asuu samassa kaupunginosassa
Aikovat muuttaa syyskuussa yhteen. Ovat käyneet meillä jo muutaman verran, mökillä saunassa ja paljussa yms
Kommentit (36)
Mun seinänaapuri veti äsken vessan.
Mitäs minun nyt sitten pitäisi tehdä tällä täysin ventovieraita henkilöitä koskevalla tiedolla?
Pian miestäsi uhkaillaan ja nainen pahoinpidelllään naisen suvun toimesta.
Söin äsken melkein puoli litraa jugurttia. Kyllä oli hyvää! Makuna mango.
Ja olen mökillä.
Ai ihan neidin. Luulen kyllä että oli oikeasti rouvaantunut muutamankin miehen kanssa. Aito neiti ei sauno tai paljuile miehen kanssa ennen laillista avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen mökillä.
Syön kohta Atrian einespitsan ja mansikoita. Juuri nyt kuuntelen Erkki Junkkarista Radio Suomesta, olen kerrostalokotini pehmoisella sohvalla. Muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen mökillä.
Syön kohta Atrian einespitsan ja mansikoita. Juuri nyt kuuntelen Erkki Junkkarista Radio Suomesta, olen kerrostalokotini pehmoisella sohvalla. Muut?
Kyttään sadetutkasta, että vieläkö tulis vähemmän sateinen väli, jossa ehtis lenkille kastumatta aivan likomäräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen mökillä.
Kyttään sadetutkasta, että vieläkö tulis vähemmän sateinen väli, jossa ehtis lenkille kastumatta aivan likomäräksi.
Minä seuraan sääennusteita vähän pidemmälle, jotta milloin mahtaa olla niin monta tuntia satamatta, että voisi lähteä marjoja poimimaan. Märkiä marjoja on kurja poimia. Näillä näkymin huomenna illalla tai maanantaina aamulla.
Minua paskattaa, pakko kohta mennä.
Ajattelin laihduttaa siten, että kuuden jälkeen en enää söisi. Tuntuu helpolta ja vaikealta. Juoda voi teetä. Hunajaa ei varmaankaan kannata laittaa, jos laihtua haluaa.
Minun miehelläni ei ole veljeä. Jos olisi,, luultavasti olisi myös kova kalamies. Mies on nyt kalassa.
kait desifisioit paljun ennen vieraita tiä minkä taudin teistä saivat
Vaihdoin juuri verhot ikkunaan, kohta iltalävelylle😊
Mää laitoin mansikoiden päälle suklaakastiketta, ja söin ne iltapalaksi-
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni ei ole veljeä. Jos olisi,, luultavasti olisi myös kova kalamies. Mies on nyt kalassa.
Minulla on 7 veljeä, joista 3 on intohimoisia kalastuksen harrastajia. 2 kalastaa jonkin verran, ja 2 ei lainkaan. Myös isäni harrasti aikanaan kalastusta. Itsekin saattaisin harrastaa kalastusta, jos en olisi allerginen kalalle. En kuitenkaan olisi kalamies.
Kyllä tuo Joanna Lumley on kaunis nainen, lienee jo kohta 80-vuotias.
Ajattelin tehdä iltapalaa. Mysliä vai sämpylää, siinäpä ongelma.