Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen
Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.
En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.
Kommentit (649)
En ole vielä edes yrittänyt ottaa yhteyttä uudelleen sen taannoisen ääniviestin jälkeen, sen verran raivona vielä olen. Täytyy myöhemmin koota itsensä ja ilmoittaa erohakemuksesta
Lapset ovat ala-asteikäisiä
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten mies on pystynyt poistamaan sinulle lähettämänsä ääniviestin?
Whatsappissa pystyy tekemään näin
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille, lähinnä pohdin miten selittäisin eron lapsille
- Ap
Jätä se miehen tehtäväksi.
Ihan oikein sinulle, mies voimaantui ja hänellä on oikeus vihata sinua!
Vierailija kirjoitti:
Siirrä miehen omaisuus ulos yhteisestä kodistanne ja laita ovi takalukkoon. Tai vaihdata lukko.
Vain jos koti on naisen omistuksessa. Älä kannusta toisia rikokseen.
Ap. Älä reagoi mitenkään, koska miehesi on keittänyt sopan. Anna miehen koota itse tavaransa ja hankkia asuntonsa. Hän voi hakea eron ja laskea rahansa. Muista, olet kotonasi ja mies tekee mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä edes yrittänyt ottaa yhteyttä uudelleen sen taannoisen ääniviestin jälkeen, sen verran raivona vielä olen. Täytyy myöhemmin koota itsensä ja ilmoittaa erohakemuksesta
- Ap
Mies ei ole edes kotiutunut pikkujouluista? Eikö lapset ihmettele, missä isä on?
Vierailija kirjoitti:
Siirrä miehen omaisuus ulos yhteisestä kodistanne ja laita ovi takalukkoon. Tai vaihdata lukko.
ilmiannettu rikokseen yllyttämisestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille, lähinnä pohdin miten selittäisin eron lapsille
- Ap
Jätä se miehen tehtäväksi.
Samaa mieltä. Se on miehen vastuulla täysin selittää tämä tilanne. Ap ei tätä tilannetta aiheuttanut joten mies hoitakoon selitykset kaikille. Voimia ap:lle! Selviät kyllä ja älä ota kantaaksesi sellaista mikä sinulle ei kuulu. Sait tässä erinomaisen neuvon ja suosittelen myös sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia! Pystytkö hakeutumaan vaikka jonkin perheenjäsenen luokse tilapäisesti? Ota lapset mukaan
Mikä nuija sä olet. Känniääliö tässä saa hakeutua ihan toisaalle, kotiin ei ole asiaa.
Ap, laitapa ero vireille välittömästi. Tosta ei muuta tietä pois ole. Tsemppiä!
Miten estät miestä asumasta kodissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Mies ei ole edes kotiutunut pikkujouluista? Eikö lapset ihmettele, missä isä on?
Ei ole kotiutunut vielä, ääniviesti tuli joskus aamuviiden aikoihin ja oletan että nukkuu nyt jonkun luona. Selitin lapsille, että isä nukkuu kaverinsa luona ja tulee myöhemmin kotiin
- Ap
Mies paljasti pinnallisuutensa ja narsistisuutensa. Ei ole yhteydessä omiin tunteisiinsa eikä siksi myöskään osaa ottaa huomioon sinun tunteitasi. Ja siksi kykenee sanomaan jotain noin julmaa. En näe tuossa muuta mahdollisuutta kuin pariterapiaan hakeutumisen tai eron.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Älä reagoi mitenkään, koska miehesi on keittänyt sopan. Anna miehen koota itse tavaransa ja hankkia asuntonsa. Hän voi hakea eron ja laskea rahansa. Muista, olet kotonasi ja mies tekee mitä haluaa.
Se on miehenkin koti. Mies voi ilmoittaa, että koti menee myyntiin ja jos ap sanoo, että hän ei suostu (mihin hänellä on täysi oikeus), niin mies voi muistuttaa, että hän saa edelleen asua siellä ja tuoda jopa vieraaksi ihan kenet haluaa. Ei ole olemassa mitään mahdollisuutta estää miestä asumasta asunnossa, jossa hän on kirjoilla ja jonka hän todennäköisesti myös omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Ei ole kotiutunut vielä, ääniviesti tuli joskus aamuviiden aikoihin ja oletan että nukkuu nyt jonkun luona. Selitin lapsille, että isä nukkuu kaverinsa luona ja tulee myöhemmin kotiin
- Ap
Varmaan sen naisen luona joka sai sen avautumaan noin. Sitten lähdetään rinta ronttingilla ulos suhteesta ja puolen vuoden päästä parkuu, että pitäisi päästä kotiin takaisin. Älä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin huono, että valitettavasti 0/5.
Tai itse asiassa suomen kielen raatelemisesta putoaa arvosanaan -1/5. "Viesti on poistettu hänen toimestaan."
Mutta kyllä näitä käy ihan oikeasti! Minäkin sain exältä kännipuhelun, jossa haukkui minua ja sanoi, ettei ole koskaan rakastanut. Taustalla kuului jonkun toisen naisen tirskumista. Ja tämä tuli ihan puskista!
Jep, mulle kerrottiin, että ollaan oltu onnettomia viimeiset 19v. Ainoa vaan, että naimisissa oltiin oltu vasta 18v ja vanhin lapsi oli 15v, ja kolmannen lapsen, tuossa vaiheessa 9v, HÄN halusi, en minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos koti on naisen omistuksessa. Älä kannusta toisia rikokseen.
Eipä taida onnistua. Nainen ei saa edes myydä yhteistä kotia avioliiton aikana ilman miehen suostumusta saati lukita miestä sieltä pois, vaikka sen yksin omistaisi.
Älä sano vielä mitään. Sure nyt hetki itseksesi ja anna järkytyksen tasaantua. Ei tule sitten sanottua mitään harkitsematonta tai selitettyä huonosti.