Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen
Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.
En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
En itse nää muuta mahdollisuutta kuin eron. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa minua halveksutaan noin. Lusikat jakoon ja isän kanssa selvitykseen haluaako lapset vuoroviikoin vai onko viikonloppu iskä.
Tsemppiä.
Miksi nuo vaihtoehdot? Miksei isä voi olla lähihuoltaja???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulee vain piipahtamaan? Onko mieskin siis eroaikeissa eikä edes halua jäädä kotiin? Miksi sitten poisti viestin jos ei sitä kadu ja on edelleen samaa mieltä?
Pahoittelut epäselvästä sananvalinnasta, piipahdus viittasi siis siihen että aikoo mennä kuntosalille vielä kotiinpaluun jälkeen. Voi olla että tämänpäiväisen keskustelun jälkeen ei halua yöpyä kotona kun otan ääniviestin puheeksi.
- Ap
"En ole sellaista lähettänyt ja sitäpaitsi se oli vitsi!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse nää muuta mahdollisuutta kuin eron. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa minua halveksutaan noin. Lusikat jakoon ja isän kanssa selvitykseen haluaako lapset vuoroviikoin vai onko viikonloppu iskä.
Tsemppiä.
Miksi nuo vaihtoehdot? Miksei isä voi olla lähihuoltaja???
Tässä tapauksessa isä kuulostaakin loistovanhemmalta?
Tsemppiä ap. Tuntuu pahalta puolestasi, mutta toisaalta on kuitenkin hyvä että miehesi tunteet paljastuvat ja jatkossa elämässäsi ei tarvitse olla ihmistä joka inhoaa sinua. Tilalle voi tulla ihan aitoa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet parin viime vuoden aikana syönyt itsesi muodottomaksi ja turvonnut talipalloksi? No eipä ole ihme että miehellä on vaikeuksia ainoastaan suuhunsa oksentaa. Aika yllättävä reaktio ko. tilanteessa. NOT!
Edelleenkin joo, hoikkien ihmisten parisuhteet kestää mutta muilla ei. Eiku.
Mies varmaan vetoaa siihen, että lähetti viestin kännissä ja läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulee vain piipahtamaan? Onko mieskin siis eroaikeissa eikä edes halua jäädä kotiin? Miksi sitten poisti viestin jos ei sitä kadu ja on edelleen samaa mieltä?
Pahoittelut epäselvästä sananvalinnasta, piipahdus viittasi siis siihen että aikoo mennä kuntosalille vielä kotiinpaluun jälkeen. Voi olla että tämänpäiväisen keskustelun jälkeen ei halua yöpyä kotona kun otan ääniviestin puheeksi.
- Ap
Ei oo terveellistä treenata krapulassa ryyppyreissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...
Tunnetusti ylivoimainen rasti suomiämmille. Turpoavat laarditankkereiksi heti, kun ei enää tarvi teeskennellä eli päästy naimisiin. Siksi jos on pakottava tarve sekaantua suomiämmiin, niin A) ei ikänä kersoja niiden kanssa ja B) ei ikänä naimisiin niiden kanssa. Ei tarvi sitten tapella kun niiltä loppuu sinni pitää sitä teatteria ja teeskentelyä yllä, lähtevät ihan itse.
Sinä se kuulostat varsinaiselta saaliilta 😂
Oli provo tai ei niin kyllä ihmiset voi olla julmia ja ilkeitä. Mulla on hyvä ystävä, jolla on kaksi alakouluikäistä lasta miehensä kanssa. Mies ilmoitti yhtenä päivänä että ei rakasta vaimoaan enää, eikä myöskään rakasta lapsiaan. Oli kuulemma halunnut kokeilla perhe-elämää mutta se ei ole häntä varten. Mies oli ollut aina hyvin välinpitämätön lasten suhteen, ei koskaan viettänyt aikaa heidän kanssaan. Asiasta oli monesti puhetta ystäväni kanssa. Mies aina paljon poissa omissa menoissa.
Talo jossa asuivat oli kokonaan miehen omistuksessa. Avioehto myöskin. Miehellä yritys ja ilmeisesti rahoja siirrellyt ja järjestänyt niin että elarit jäivät pieniksi. Ystäväni muutti lasten kanssa pois. Aluksi ystäväni jäi lasten kanssa taloon mutta mies alkoi tarkoituksella järjestää bileitä kavereilleen arki-iltaisin niin että muu perhe ei saanut nukuttua. Niin että kyllä sitä voi olla itsekkäitä ja kaameita ihmisiä.
Alkujärkytyksen jälkeen helpottaa ajan kanssa. Sinulle on parempi, että pääset eroon ihmisestä joka halveksii sinua.
Onpa ollu miehellä ankeat pikkujoulut, kun ei ole ollut muuta miettimistä kuin kotona oleva vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Oli provo tai ei niin kyllä ihmiset voi olla julmia ja ilkeitä. Mulla on hyvä ystävä, jolla on kaksi alakouluikäistä lasta miehensä kanssa. Mies ilmoitti yhtenä päivänä että ei rakasta vaimoaan enää, eikä myöskään rakasta lapsiaan. Oli kuulemma halunnut kokeilla perhe-elämää mutta se ei ole häntä varten. Mies oli ollut aina hyvin välinpitämätön lasten suhteen, ei koskaan viettänyt aikaa heidän kanssaan. Asiasta oli monesti puhetta ystäväni kanssa. Mies aina paljon poissa omissa menoissa.
Talo jossa asuivat oli kokonaan miehen omistuksessa. Avioehto myöskin. Miehellä yritys ja ilmeisesti rahoja siirrellyt ja järjestänyt niin että elarit jäivät pieniksi. Ystäväni muutti lasten kanssa pois. Aluksi ystäväni jäi lasten kanssa taloon mutta mies alkoi tarkoituksella järjestää bileitä kavereilleen arki-iltaisin niin että muu perhe ei saanut nukuttua. Niin että kyllä sitä voi olla itsekkäitä ja kaameita ihmisiä.
No jos nainen on niin yksinkertainen, että tuommoiseen on mukaan lähtenyt niin on taatusti saanut mitä on tilannut. Hullu saa olla mutta ei tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Siirrä miehen omaisuus ulos yhteisestä kodistanne ja laita ovi takalukkoon. Tai vaihdata lukko.
Laitonta, jos mies on kirjoilla asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...
Tunnetusti ylivoimainen rasti suomiämmille. Turpoavat laarditankkereiksi heti, kun ei enää tarvi teeskennellä eli päästy naimisiin. Siksi jos on pakottava tarve sekaantua suomiämmiin, niin A) ei ikänä kersoja niiden kanssa ja B) ei ikänä naimisiin niiden kanssa. Ei tarvi sitten tapella kun niiltä loppuu sinni pitää sitä teatteria ja teeskentelyä yllä, lähtevät ihan itse.
Sinä se kuulostat varsinaiselta saaliilta 😂
Jaahans! Ja ensimmäinen laarditankkeri purjehtii lankaan defenssit tulilla. Eipä voi väittää olevansa millään tavalla yllättynyt. Jaksatko varmasti? Ei kait vain verensokeri laskenut läskillä liikaa??? Syö nyt hyvä porsas tässä välissä vaikka suklaata, ettei ala huimaamaan ja jaksat ulista varmasti!
Kerro toki lisää itsestäsi 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Missä applikaatiossa mies sai poistettua viestin jälkikäteen kun olit kuunnellut sen?
No vaikkapa whatsapp on sellainen. Etkö tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirrä miehen omaisuus ulos yhteisestä kodistanne ja laita ovi takalukkoon. Tai vaihdata lukko.
ilmiannettu rikokseen yllyttämisestä
Oletpas tomera. Miten jotkut aina tarrautuu sivuseikkoihin? Kun ei nähdä kokonaisuutta?
- Ap