Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen

Vierailija
20.11.2022 |

Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.

En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.

Kommentit (649)

81/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...

Niin, timmissä kunnossa olevien ihmisten parisuhteethan kestää aina ja iäisesti... eiku...

No hyvin paljon useammin kestää..kyllä.

Vierailija
82/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt saman läpi. Mies on sanonut minulle suoraan, että mikäli vielä lihon (on tullut +20kg suhteemme aikana) hän haluaa erota. Hän on itse urheilullinen, saakin vaatia. Eikä hän sitä pahalla sanonut, vaan että eläisin terveemmän elämän. Tiesin hänen olleen oikeassa enkä edes suuttunut, nyt on painoa tippunut 10kg vajaassa vuodessa pikku muutoksilla, voin paremmin, näytän paremmalta ja seksihimot nousseet, parisuhdekin voi hyvin. En toki tiedä oletko saanut ilkeän ääniviestin, se on väärin. Mutta mikäli hän asiallisesti sanonut, pitää suhteessa pystyä negatiivisetkin asiat sanomaan, sitten ollaan taas yhdessä vahvempia jos niille tehdään jotain. Ei ole koskaan huonoa ajatella terveyttä.

Naisena sitä haluaa olla kumppanin silmissä haluttava, homma vaan käy vuosi vuodelta vaikeammaksi, mutta onhan siinä itselle vaan hyviä puolia jos pitää itsensä kunnossa vanhuuteen saakka. Ei tuomita miestä että hän sanoi noin, hyvä että sanoi niin asioille voi tehdä jotain jos suhde on arvokas muuten. Mutta ilkeilyä ei ole kukaan ansainnut, Haleja päivään

Ja sitten se sun ihana urheilullinen mies saa vaikka aivoverenvuodon eikä enää pysty liikkumaan kuin ennen. Silloin sinä toteat miehelle, että sorry, eron paikka, koska susta on tullut luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti ylivoimainen rasti suomiämmille. Turpoavat laarditankkereiksi heti, kun ei enää tarvi teeskennellä eli päästy naimisiin. Siksi jos on pakottava tarve sekaantua suomiämmiin, niin A) ei ikänä kersoja niiden kanssa ja B) ei ikänä naimisiin niiden kanssa. Ei tarvi sitten tapella kun niiltä loppuu sinni pitää sitä teatteria ja teeskentelyä yllä, lähtevät ihan itse.

Sinä se kuulostat varsinaiselta saaliilta 😂

Jaahans! Ja ensimmäinen laarditankkeri purjehtii lankaan defenssit tulilla. Eipä voi väittää olevansa millään tavalla yllättynyt. Jaksatko varmasti? Ei kait vain verensokeri laskenut läskillä liikaa??? Syö nyt hyvä porsas tässä välissä vaikka suklaata, ettei ala huimaamaan ja jaksat ulista varmasti!

Kerro toki lisää itsestäsi 😂😂😂

Luuletko olevasi vitsikäs. Epäonnistuit.

Eri

Vierailija
84/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tule kertomaan, mitä mies sanoi, kun hän tulee kotiin.

Mun mies haukkui mut törkeästi ihan selvinpäin kerran. Jäin suhteeseen ja yritin tulla paremmaksi ja kelvata, mutta eihän siitä mitään tullut ja itsetunto meni.

Vierailija
85/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti ylivoimainen rasti suomiämmille. Turpoavat laarditankkereiksi heti, kun ei enää tarvi teeskennellä eli päästy naimisiin. Siksi jos on pakottava tarve sekaantua suomiämmiin, niin A) ei ikänä kersoja niiden kanssa ja B) ei ikänä naimisiin niiden kanssa. Ei tarvi sitten tapella kun niiltä loppuu sinni pitää sitä teatteria ja teeskentelyä yllä, lähtevät ihan itse.

Sinä se kuulostat varsinaiselta saaliilta 😂

Jaahans! Ja ensimmäinen laarditankkeri purjehtii lankaan defenssit tulilla. Eipä voi väittää olevansa millään tavalla yllättynyt. Jaksatko varmasti? Ei kait vain verensokeri laskenut läskillä liikaa??? Syö nyt hyvä porsas tässä välissä vaikka suklaata, ettei ala huimaamaan ja jaksat ulista varmasti!

Kerro toki lisää itsestäsi 😂😂😂

Luuletko olevasi vitsikäs. Epäonnistuit.

Eri

En luule vaan tiedän olevani 😂 Narsistisovinistit on niin helppoja kohteita 😂😂😂

Vierailija
86/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies 15-vuotias?

Vierailija
87/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pikkujouluprovo tällä kertaa.

Vierailija
88/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap kertoi lihoneensa tai olevansa ylipainoinen? Keho muuttuu raskauksista monilla todella paljon, varsinkin just rinnat. Raskausarvet joillain ihan kauheat paksut punaisenvioletit "köydet" mahassa ja reisissä, muuallakin. Löysää nahkaa saattaa jäädä roikkumaan, vaikka kuinka jumppaat. Asioita joille et itse voi mitään.

Viestissä ei edes sanottu, että mies inhoaisi läskejä, vaan kehoa. Vois vaikka ensin lukea aloituksen, ennen kuin alkaa solvata täällä, ja vieläpä yleistää, kuten tuolla yksi ilmiselvästi mielenterveysongelmainen huuteli.

Vierailija
89/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas olla jos nainen arvostelis miestä, että on pienimunainen, joka tarjoaa huonoa seksiä, niin kyllä vain naiset ymmärtäisivät että kannattaa jättää se. Nyt kun mies arvostelee ulkoisesti naista, niin jo vain mies on niin sika naisten mielestä.

Vierailija
90/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 näitä pikkujoulujen jälkeisä tapahtumia tuntuu nyt riittävän.

Vierailija
91/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun miehes tuntee syyllisyyttä ja kaataa kaiken sun niskaan. Juoko mies paljon, tuli vaan mieleen?

Mulle kävi aikoinaan samoin, mutta päin naamaa. Kuulemma olin inhottanut jo pidemmän aikaa ym. sontaa suolsi ämpäritolkulla kännissä mun niskaan. Seuraavana päivänä totesi, että olisi varmaan pitänyt sanoa jo kauan sitten. No aijaa :D 

Sittemmin selvisi, että oli salasuhde mun parhaan kaverin kanssa ollut jo puolisen vuotta. Menivät kihloihinkin, mutta lopulta kaverikin sai samaa kylmää kyytiä. 

Vierailija
92/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrä miehen omaisuus ulos yhteisestä kodistanne ja laita ovi takalukkoon. Tai vaihdata lukko.

nainen saa pitää puolet miehen omaisuudesta erossa. lisäksi  nainen saa elatusmaksuja

Vierailija
93/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ollut suhteeseen kelpaava. edes ap:n mies ei kyennyt tyytymään siihen lapsista huolimatta

Vierailija
94/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun miehes tuntee syyllisyyttä ja kaataa kaiken sun niskaan. Juoko mies paljon, tuli vaan mieleen?

Mulle kävi aikoinaan samoin, mutta päin naamaa. Kuulemma olin inhottanut jo pidemmän aikaa ym. sontaa suolsi ämpäritolkulla kännissä mun niskaan. Seuraavana päivänä totesi, että olisi varmaan pitänyt sanoa jo kauan sitten. No aijaa :D 

Sittemmin selvisi, että oli salasuhde mun parhaan kaverin kanssa ollut jo puolisen vuotta. Menivät kihloihinkin, mutta lopulta kaverikin sai samaa kylmää kyytiä. 

no, se oli sinun kaveri, joten ei paljon sinua parempi voinut olla

Vierailija
95/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille, lähinnä pohdin miten selittäisin eron lapsille

- Ap

Riittää, kun kerrot, että äiti ja isä eivät enää halua asua yhdessä. Sekä äiti että isä rakastaa kuitenkin lapsia yhtä paljon kuin ennenkin. Tulevaisuudessa äidillä on oma koti ja isällä on oma koti ja lapset pääsevät asumaan kummassakin kodissa.

Miehen puheita tai huonoa käytöstä ei tarvitse lapsille kertoa. Teidän parisuhdeasianne eivät kuulu lapsille.

Vierailija
96/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies on pystynyt poistamaan sinulle lähettämänsä ääniviestin?

Whatsappissa pystyy tekemään näin

ei ap

Ei kuuntelun jälkeen.

Vierailija
97/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä applikaatiossa mies sai poistettua viestin jälkikäteen kun olit kuunnellut sen?

No vaikkapa whatsapp on sellainen. Etkö tiennyt?

Onnistuu mikäli viestiä ei ole luettu, muussa tapauksessa se poistuu vain lähettäjältä.

Vierailija
98/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ylläolevista kirjoittajista en ole minä. Nyt mieheltä tuli viestiä että nukkui 'työkaverinsa' luona ja tulee piipahtamaan kotona iltapäivällä, ei noteerannut mitenkään poistamaansa viestiä. Minusta tämä näyttää olevan taputeltu juttu, vuokrasopimus on omissa nimissäni joten aion järjestää miehelle häädön niin pian kuin mahdollista (saa nukkua työkaverinsa luona tästedes).

Kiitos vielä tuhannesti vinkeistä kirjoittajille.

- Ap

Minkä ihmeen häädön? Ei tässä mitään häätöjä tarvita. Vuokraat uuden asunnon ja irtisanot entisen. Irtisanomisesta ilmoitat tietenkin miehelle jo etukäteen. Vaikka hän on käyttäytynyt huonosti, on hänellä pitkän parisuhteen vuoksi oikeus kuulla erilleen muuttamisesta jo hyvissä ajoin, niin että hänellä on ainakin teoriassa aikaa järjestää omat asumisratkaisunsa kuntoon.

Vierailija
99/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, kyllä on minutkin lytätty tällä palstalla naisten toimesta niin monta kertaa, etten edes uskalla lähestyä enää naisia. Puhumattakaan niistä parista tilanteesta, jotka olen livenä kokenut naisten kanssa heidän suustaan.

100/649 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!