Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen
Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.
En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Älä reagoi mitenkään, koska miehesi on keittänyt sopan. Anna miehen koota itse tavaransa ja hankkia asuntonsa. Hän voi hakea eron ja laskea rahansa. Muista, olet kotonasi ja mies tekee mitä haluaa.
Eli jos pelkurimies ei kokoa tavaroitaan eikä hae eroa, elo jatkuu ihan normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille, lähinnä pohdin miten selittäisin eron lapsille
- Ap
Ei tarvi selittää. Aikuisten juttuja. Nyt on niin että erotaan ja lasten ei tarvi huolehtia ja lasten nähden oot asiallinen. Ukolle niin kylmää kun ikinä voi. En tapaisi enää jos ei olis pakko, ota sellainen tosi viileä asialinja nyt vaan siihen suuntaan.
Lapsille sanot että molemmat rakastaa lapsia kuten aina. Ettei oo hätää.
Voi olla miehelläkin toinen ääni kellossa, kun kotiutuu. Tähän viittaa sekin, että on poistanut viestinsä. Mutta ainakin itselleni suhteen jatkaminen tuollaisen jälkeen olisi mahdotonta. Tsemppiä aapeelle!
Vierailija kirjoitti:
Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...
Niin, timmissä kunnossa olevien ihmisten parisuhteethan kestää aina ja iäisesti... eiku...
Mä jättäisin sille kans ääniviestin haukkuen sen jalkojen välin, ettei siitäkään ole mitään ilo ollut pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Älä reagoi mitenkään, koska miehesi on keittänyt sopan. Anna miehen koota itse tavaransa ja hankkia asuntonsa. Hän voi hakea eron ja laskea rahansa. Muista, olet kotonasi ja mies tekee mitä haluaa.
Eli jos pelkurimies ei kokoa tavaroitaan eikä hae eroa, elo jatkuu ihan normaalisti?
En ottaisi tuota riskiä. Muistan kun oma, ulkonäköäni haukkuva (nykyinen ex) aviomieheni katsoi minua silmiin, oltuamme vuoden naimisissa ja sanoi ettei rakasta minua millään tavalla. Tiesin että hänellä oli silloin eräs ihastus jonka olisi halunnut ja josta haaveili taukoamatta. Koska en avioeroa hakenut niin avioliittomme jatkui ja mies jatkoi pettämistään ja pahoinpitelemistään. Kun otin eron niin pyysi vielä jatkamaan suhdetta. Syy oli varmasti se, että minä tein kaikki kotityöt ja maksoin laskut. Kyllä nämä laskea osaa.
Missä applikaatiossa mies sai poistettua viestin jälkikäteen kun olit kuunnellut sen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo.
Lankaan menitte,hah,hah...
Ap
Ei ole oikea ap.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo.
Lankaan menitte,hah,hah...
Ap
Ei ole oikea ap.
Ap
Itse olen käynyt saman läpi. Mies on sanonut minulle suoraan, että mikäli vielä lihon (on tullut +20kg suhteemme aikana) hän haluaa erota. Hän on itse urheilullinen, saakin vaatia. Eikä hän sitä pahalla sanonut, vaan että eläisin terveemmän elämän. Tiesin hänen olleen oikeassa enkä edes suuttunut, nyt on painoa tippunut 10kg vajaassa vuodessa pikku muutoksilla, voin paremmin, näytän paremmalta ja seksihimot nousseet, parisuhdekin voi hyvin. En toki tiedä oletko saanut ilkeän ääniviestin, se on väärin. Mutta mikäli hän asiallisesti sanonut, pitää suhteessa pystyä negatiivisetkin asiat sanomaan, sitten ollaan taas yhdessä vahvempia jos niille tehdään jotain. Ei ole koskaan huonoa ajatella terveyttä.
Naisena sitä haluaa olla kumppanin silmissä haluttava, homma vaan käy vuosi vuodelta vaikeammaksi, mutta onhan siinä itselle vaan hyviä puolia jos pitää itsensä kunnossa vanhuuteen saakka. Ei tuomita miestä että hän sanoi noin, hyvä että sanoi niin asioille voi tehdä jotain jos suhde on arvokas muuten. Mutta ilkeilyä ei ole kukaan ansainnut, Haleja päivään
Kukaan ylläolevista kirjoittajista en ole minä. Nyt mieheltä tuli viestiä että nukkui 'työkaverinsa' luona ja tulee piipahtamaan kotona iltapäivällä, ei noteerannut mitenkään poistamaansa viestiä. Minusta tämä näyttää olevan taputeltu juttu, vuokrasopimus on omissa nimissäni joten aion järjestää miehelle häädön niin pian kuin mahdollista (saa nukkua työkaverinsa luona tästedes).
Kiitos vielä tuhannesti vinkeistä kirjoittajille.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ylläolevista kirjoittajista en ole minä. Nyt mieheltä tuli viestiä että nukkui 'työkaverinsa' luona ja tulee piipahtamaan kotona iltapäivällä, ei noteerannut mitenkään poistamaansa viestiä. Minusta tämä näyttää olevan taputeltu juttu, vuokrasopimus on omissa nimissäni joten aion järjestää miehelle häädön niin pian kuin mahdollista (saa nukkua työkaverinsa luona tästedes).
Kiitos vielä tuhannesti vinkeistä kirjoittajille.
- Ap
"Piipahtamaan"? Mihin niin kiireellä taas menossa? Takaisin "työkaverille"?
Ihan itse keksit tämän typerän provon.
Yritä nyt keksiä vähän parempaa.
Tämä on niin kulunut tarina.
Miksi tulee vain piipahtamaan? Onko mieskin siis eroaikeissa eikä edes halua jäädä kotiin? Miksi sitten poisti viestin jos ei sitä kadu ja on edelleen samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Voi ap kun sinut tunnistaa jälleen kerran. Joka päivä uusi satu.
Joo,ap on varsinainen satutäti.
Ja vielä huono sellainen.
Joillakin ihmisillä on ihan hysteerinen pelko huijatuksi tulemisesta täällä. Ei voi uskoa mihinkään, ettei vaan joudu trollin uhriksi. Ihmissuhteetkin on varmaan päättyneet aina siihen, kun ei voi uskoa kumppanin olevan uskollinen, ettei vaan joudu siksi noloksi petetyksi, joka ei aavista mitään.
Relatkaa ja nauttikaa elämästä tuon jatkuvan pingottamisen sijasta!
Kyllä jokainen löytää puolisostaan negatiivisia asioita, jos haluaa. Mutta tässä tapauksessa se liittyy siihen, että mies tuntee itsensä syyllseksi sekoiltuaan pikkujouluissa ja siksi hän pyrkii vierittämään syyn toisen niskoille.
Aika väsynyttä.