tuleva teiniäippä vastailee kysymyksiinne :)
Kommentit (75)
Tämä äiti nyt päättää valmiiksi kaikki puolustus keinot oman viattoman pienokaisen hyväksi,sitten kun tuo aika koittaa... Oikein aurinkoista provo-päivää sulle ap,toivon et kukaan ei ole noin tyhmä!
Onnea raskauteen, toivottavasti kaikki menee hyvin ja mies on sinulle hyvä :) Millainen tuo vihkiminen moskeijassa oli, mitä siellä tapahtui ja ketä oli läsnä? Missä moskeijassa teidät vihittiin? Itse siis ehkä myös menossa islamilaisittain naimisiin.
oletteko keskustelleet lapsen kasvatuksesta, tiesithän että isä on lapsen huoltaja marokossa et sinä. että terve vaan teille.
onko miehesi eronnut edellisestä vaimosta???
toivottavasti marokkolainen mieheni tulee pian töistä niin voin kysellä tietääkö asian todenperäisyyden..marokkolaisethan juoruavat kuin akat
Taitaa olla miehesi vähän kehitystasoltaan jäänyt heikolle, kun kolmekymppistä peruskouluikäinen kiinnostaa..
Oli läsnä joku imaami ja muutama todistaja, puhuttiin arabiaa ja minunkin piti joitain lauseita lausua arabiaksi. Kaiken kaikkiaan pieni ja koruton tilaisuus. Sen jälkeen vietimme miehen ystävien kanssa juhlat.
-ap
Mies ei ole aiemmin ollut naimisissa. olen kristitty...siis kuulun kirkkoon, mies on muslimi. Lapsen uskonnosta ei ole vielä puhuttu, mutta kai lapsesta muslimi tulee.
-ap
Oletko jutellut miehen vanhempien kanssa?
Valitettavasti vaan mieleen tulee aikuinen mies joka on löytäny lapsen itelle seksileluksi. Ja ihan tiedoksi vaan 4kk on kyllä vielä niin lyhyt aika että se on kaikilla vielä sitä ensihuumaa. Kyllä se arki teidänkin suhteeseen tulee ja veikkaan ettei miestä kauaa kiinnosta. Tosin eihän noista ulkomaalaisista tiedä.
miehen vanhempia en ole tavannut tai puhunut heidän kannssaan.
-ap
pitää heti utsia mieheltä kuka marokkolainen on noin tyhmä!!! varmaan itsekkin arvaat ettei ole montaakaan marokkolaista kuka on viime aikoina ruotsista suomeen muuttanut. sit nähdään puhutko totta
mites se mies ruotsiin sai oleskeluluvat???
ruotsissa tietenkin asuu enemmän ulkomaalaisia, mutta eipä sielläkään mies tunne läheskään kaikki marokkolaisia edes tukholmasta.
Kultuurieroja meillä ei juurikaan ole. Ihan hyvin tullaan toimeen.
-ap
Vierailija:
mites se mies ruotsiin sai oleskeluluvat???
Oon varmaan vanha ja katkera, mutta oikeesti pistää välillä vihaksi että tuollaiset lapset tulevat raskaaksi ja pilaavat elämänsä, kun taas aikuiset eivät onnistu tulemaan raskaaksi.
itsekin nuorena likkana marokkolaisen miehen kanssa vakavasti seurustelleena, voin vaan kehoittaa sua häippäsemään suhteesta alta aikayksikön. PLEASE! Mulla meni vuosi, ennen kuin tajusin, että rakastamallani miehellä oli ollut vaimo suunnilleen yhtä kauan kuin piti suhdetta munkin kanssani. Oli suunnilleen vuoroviikoin toisen luona... enkä tiennyt mitään!!! Tilanne ratkesi, kun yksi miehen marokkolaisista kavereista puhui itsensä pussiin (ts. puhui ranskaa, luuli etten ymmärtänyt mitä puhui..)
annatko miehen ympärileikata lapsenne? jaksatko elää kaappausuhan alla, jos tulee ero? mieti vielä vähän, jooko?????
kun pyritään viettämään kaikki vapaa-aika yhdessä.
-ap
paljon, ei tarvii tuntea kaikkea vaan joku tuntee aina jonkun,vähän niinkuin viidakkorumpu.
miten sitten sinä, jäät vauvan kanssa äitisi luokse suomeen asumaan??mitä perhe-elämää se on?
olen kirjoittaja nro 100 ja nuo tapahtumat käytiin kuopiossa, aikaa on kyllä kulunut, mutta silti...
ja nyt muutti syksyllä Suomeen.
-ap