Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ovatko miehet koskaan taistelleet sinusta?

Vierailija
24.10.2006 |

Koska mitään uljaita ritareita kaksintaisteluineen ei taida nykypäivänä elää olla, kaikki humalaisten miesten kapakkanahistelutkin lasketaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. isukki

Vierailija
2/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta oli kyllä oikein kunnon kukkotappelu, toinen kerta johtui siitä, että baarissa joku mies oli herjannut naisia yleensä ja minua siinä sivussa ja exä veti pultit tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut kaksi miestä, ja vaihdoin numeroa toisen kanssa, vaikkapa Antti. En kerennyt treffeille Antin kanssa, kun tämä toinen niistä miehistä, vaikkapa Pete sitten tuli samaan baariin ja siinä sitten ruvettiin pyörimään tiiviimmin keskenämme. Kerran sitten Antti sattui paikalle, kun vietin iltaa Peten kanssa, ja pojat lähti ulos selvittämään välejään. Pete tili huuli turvoksissa takas, mutta Antti sai mustan silmän. ja minä sitten jätin Peten, koska en siedä väkivaltasta käytöstä... =)

Vierailija
4/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa ihan sivistyneesti neuvottelivat, kumman kanssa lähden baarista kotiin ja kumman kanssa muutenkin olen. Tilanne huvitti minua suunnattomasti, sillä olen yleensä ihan itse tottunut tekemään nämä ratkaisut.

Olin jonkin aikaa ollut varsin vapaamuotoisessa suhteessa yhden työkaverini kanssa mutta olin sitten kuitenkin aloittamassa vähän vakavampaa suhdetta toisen työkaverini kanssa. Arvoin kyllä itsekin oikeasti näiden kahden välillä varsin pitkään... ja päädyin lopulta naimisiin kolmannen työkaverini kanssa.

Vierailija
5/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutui minusta hieman " taistelemaan" ja taivuttelemaan!

yhdessä nyt jo 15v... =)

Vierailija
6/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä oli viisi yhtä aikaa liehittelemässä ja valitsin heistä mieheni. :)

Vierailija
7/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parhaat kaverukset olivat käyneet vakavan keskustelun aiheesta.

Olin kyllä aika imarreltu. ;)

Vierailija
8/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, kaikkea sitä onkin tullut koettua. En ollut näitä asioita enää oikein muistanutkaan!

Vierailija
9/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon tappelu baarissa. Olis pitänyt unohtaa molemmat, toisesta tuli ex 3,5v. seurustelun jälkeen.

Vierailija
10/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo enään sen tappajan kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä