tuleva teiniäippä vastailee kysymyksiinne :)
Kommentit (75)
Mieti tätä ketjua parin vuoden päästä kun olet 18 ja sinulla pyörii jaloissa 2 vuotias uhmis ja haluttaisi kavereiden kanssa kapakkaan iskemään uutta miestä.
Ei se ole haukkumista vaan realistinen totuus.
mitä ihmettä mietit, sä olet teini ja miehes aikuinen mies!!!mitä ihmettä sun vanhemmat oikein ajattelevat, tuon ikäinen tyttö ei tarvitse olla missään tekemisissä aikuisten miesten kanssa,varsinkaan seksisuhteessa. ei juma miten kivasti ovat vanhemmat mukana..ja mies sit on varmaan marokkolainen...
terveisin, marokkolaisen vaimo. ja tasan tarkkaan mies ei sua kauaa jaksa katella, sori vaan
Varmaan se sama provo, joka on muuttamassa joka kerta eri arabimaahan miehen perässä. Samanlainen kirjoitustyyli.
Tiedän kyllä, että 16-vuotiaat saavat lapsia, myös ulkomaalaisille miehille. Mutta haistan tästä läpi, että on provo.
Vai tarkoitatko, että 16-vuotiaat eivät osaisi kirjoittaa oikeinkirjoitusta? Tiedoksesi, että nämä asiat kyllä opetetaan viimeistään peruskoulussa, joka useimmilla on 16 vuoteen mennessä käytynä. Emme ole ollenkaan suunnitelleet Suomesta muuttoa. Ihan hyvin viihdytään täällä.
-ap
niin ei niin usein nähdä. Mutta äiti ainakin on ihan innoissaan.
-ap
Tässä juuri ne ääriainekset, mitkä kiihdyttävät ihmisiä: Nuori tyttö, ulkomaalainen mies ja niiiin ihanaa rakkautta muutaman kuukauden jälkeen.
Samanlainen kuin tuolla alempana yks toinen ketju, missä mies ei eronnut vaimostaan ja lapsikin oli saatu alkuun keinohedelmöityksellä kun seksiä ei enää ollut jne....
Nää on aina näitä. Kohta tulee ketju, missä esikoinen 2v. menee hoitoon, että äiti saa imettää vauvaa rauhassa.
Olin itsekin nuori äiti mutten niin nuori kuin sinä.
Jäin vaan mietiin tuota ikäeroanne. Että miten aikuinen mies jaksaa olla 16-vuotiaan nuoren naisen kanssa, kun elämänkokemus on kuitenkin lähes kolmekymppisenä jo ihan toista luokkaa.
Missä miehesi on töissä?
Ja tosiaan, tunnen parin jolla vauva sai alkunsa ekana yönä, heidän tunnettua toisensa muutaman tunnin. Ja ovat nykyään todella onnellinen, tavallinen perhe, naimisissa.
kyllä siperia opettaa. ei oo kuule ruusuista sun elämäs, ei käy kateeksi yhtään. ja jos olisit vastuuntuntoinen kuten väität niin et olisi raskaana,sillä käyttäisit ehkäisyä
miksei tämä voisi olla 16-vuotiaan kirjoittama? Vaikka keksitty juttu olisikin, niin silti.
kyllä minäkin olen sitä mieltä, että jos tämä ei ole provo niin ihmetyttää kyllä miten sujuu...
Mutta luulisi teidänkin, aikuisten äitien, osaavan olla vähän mukavempia ja asiallisempia! Realismi ei ole pahasta, sitä en tarkoita, mutta sen realisminkin voi ilmaista monella tapaa. Kumpaakohan tämä tuleva äiti teidän mielestänne tarvitsee, _realistista_ kannustusta vaiko tuota naljailua ja ilkeilyä? Kertokaapa se.
(Moni kyllä sanoi asiallisestikin, mutta muutaman sietäisi mielestäni katsoa peiliin.)
Mieheni ei myöskään ole mikään pedofiili, olin jo 16 vuotta täyttänyt kun tavattiin. Meillä on ikäeroa 11 vuotta, monilla pareilla on vielä enemmän. Esim. 20-vuotias nainen ja 45-vuotias mies niin eipä näitä nyt niin epänormaaleina pidetä ja tuossa on sentään rutkasti enemmn ikäeroa.
-ap
joten hänellekin on uusi tilanne ja on aina tiennyt että olen aikuismaisempi ikääni nähden. Äiti tulee myös hyvin toimeen mieheni kanssa.
-ap
Mä olisin äitinä vastaavassa tilanteessa innokas ainoastaan vetämään tyttäreni hyväksikäyttäjää lättyyn.
Ihan tosielämässäkin muuten 99% 16-vuotiaista kuvittelee olevansa aikuismaisia. Mäkin olin mielestäni huomattavasti keskivertoa älykäämpi;D
moskeijassa olemme menneet islamilaisittain naimisiin. Mies on siis muslimi. Äitini on lapsesta innoissaan, eihän sitä lasta voi roskikseenkaan heittää. Kun kerran lapsi on tulossa niin miksi siitä pitäisi surra? Lapset ovat jumalan lahja.
-ap
Tuollapäin maailmaa kun esiaviollisia suhteita katsotaan yleisesti pahasti kieroon.
sehän ei ole " avioliitto" Suomen lain mukaan, mutta islamin mukaan on eli siis miehen maassa olemme aviopari.
-ap
ja mieheni ei ole somali. Miksi siis sotkette somalit tähän? Mutta haukkuminenhan se näyttää olevan tällä palstalla tapana.
-ap