Mitä mieltä miehestä, joka ei halua tavata julkisella paikalla esim.ravintolassa, kahvilassa
Häpeääkö minua? Olen sanonut hänelle, että jos mentäisiin johonkin, niin maksaisin totta kai oman osuuteni itse, mutta ei mitään vaikutusta. Tässä on ilmeisesti vain kaksi vaihtoehtoa, joko häntä hävettää näyttäytyä seurassani tai sitten hänellä on joku toinen. Ja mainitsen tässä vielä, etten ole ruma, koska kuitenkin joku ehdottaa sitä. Pitäisikö mielestänne lopettaa koko homma?
Kommentit (58)
en tiedä, siihen voi olla syynä asiat joita täällä on mainittu tai sitten joku muu ihan luonnollinen syy kuten vaikka että viihtyy enemmän kotona kuin kahvilassa.
jos tunnet jo miehen olette tavanneet luonasi ja luotat häneen niin tutustu toki mieheen. myöhemmin selviää myös se miksei hän vie sinua ulos. ehkei halua mitään vakavempaa vaan ns hengailla vaan. älä särje sydäntäsi!
On naimisissa tai sitten olet hänen mielestään niin ruma ettei halua muiden näkevän seurassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en suostu menemään kahviloihin tai ravintoloihin treffeille, koska siinä säästää rahaa ja ne ovat muutenkin teennäisiä paikkoja.
Teennäisiä paikkoja? Mitä tarkoittaa teennäinen paikka?
Tarkoittaako tuo, että et tiedä miten toimia?
Pikkusormi pystyssä juodaan kahvia ja jauhetaan potaskaa. Se ei ole miehelle luontainen tapa toimia.
Sitten tuo oma mieheni ei ilmeisesti ole mies. Hän se meistä kahdesta enemmän kahviloihin kinuaa. Tosin en ole koskaan nähnyt juovan kahviaan pikkusormi pystyssä ja jutunaiheetkin ovat olleet mielenkiintoisia. Kun ollaan reissussa, niin päivittäin käydään kahviloissa. Täällä kotikunnassa ei ole yhtään kunnollista.
Vierailija kirjoitti:
On naimisissa tai sitten olet hänen mielestään niin ruma ettei halua muiden näkevän seurassasi.
Mies ei edes mieti treffejä, jos hän pitää naista rumana. Varattu mies sen sijaan maksaa mielellään naisen laskun, jos sillä saa vaihtelua seksielämään.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että maksat hänenkin tilauksen. Jos hän suostuu, on kyse rahasta. Mies ei halua törsätä kalliiseen kahviin.
Pian AP saa maksaa kulkemisen.
Ottakaa onkeenne. Mies keksii kyllä keinon tulla naisen luo jos nainen kiinnostaa. Tavata voi vaikkapa puistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei edes mieti treffejä, jos hän pitää naista rumana. Varattu mies sen sijaan maksaa mielellään naisen laskun, jos sillä saa vaihtelua seksielämään.
Reikä kelpaa aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en suostu menemään kahviloihin tai ravintoloihin treffeille, koska siinä säästää rahaa ja ne ovat muutenkin teennäisiä paikkoja.
Teennäisiä paikkoja? Mitä tarkoittaa teennäinen paikka?
Tarkoittaako tuo, että et tiedä miten toimia?
Pikkusormi pystyssä juodaan kahvia ja jauhetaan potaskaa. Se ei ole miehelle luontainen tapa toimia.
Tervetuloa sieltä 50-luvulta tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten olet ylipäänsä päätynyt tuollaiseen tilanteeseen. Menitkö jo ensitapaamisella hänen kotiinsa vai kutsuitko hänen omaan kotiisi? En todellakaan olisi katsellut tuollaista alun alkaenkaan. Tottakai käydään yhdessä syömässä, kahvilla, ostoksilla jne. Alusta alkaen.
Juuri näin! Jo pikkutytöille (teineille) opetetaan että tapaamisia vain julkisissa tiloissa! Etkö ole, Ap, IKINÄ kysynyt mielessäsi, MIKSI?
Pelimiehenä vastaan aloittajalle. Kyllästyin julkisiin treffeihin koska ne veivät liikaa aikaa, joten aloin kutsumaan naisia kotiini treffeille. Kokkailin ( ostin lihatiskiltä ) hyvän ruoan, kynttilöitä, teetä/kahvia, jutustelua, viiniä ehkä lasi tai kaksi, ja sen jälkeen tarjouksiin hieromaan hartioita. Yllättävän moni nainen lankesi, kun tunnelma oli mukava, ja sain seksiä 😊
Mitä hän on vastannut, kun olet kysynyt asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös kolmas vaihtoehto: mieltää suhteen seksisuhteeksi, eli haluaa nähdä sellaisissa merkeissä. Tosin ei tästäkään kannata ylitulkintoja vetää - itse olen nainen ja uudessa suhteessa haluan mieluiten nähdä aina kotona ja seksin merkeissä, koska ihastuneena sitä vaan haluaa olla toisen lähellä ja harrastaa seksiä. Ei kuitenkaan tarkoita kohdallani sitä, että suhde olisi "pelkkää" seksiä.
Se on paha moka, jos kesken rakastelun vahimgossa kutsuu naista väärällä nimellä. Ap:n kannattaa olla tuossa tarkkana. Se voi paljastaa miehen.
Tätä mun on aina pitänyt kysyä: puhutteko etunimillä rakastellessa, ja miksi ihmeessä? En muista IKINÄ sanoneeni mieheni nimeä seksin aikana, en vain keksi et miksi :D
Itse toimin näin vähemmän viehättävien naisten kohdalla joilta haluan lähinnä seksiä. En halua tuttujen näkevän meitä yhdessä.
M34
Vierailija kirjoitti:
Missä sitten käyt treffeillä?
Käykö edes ruokakaupassa kanssasi? Pyydä avuksi jouluostoksille
Ota selvää onko vaimo
Pyydä facekaveriksi
Haluatko miehen joka piilottelee?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sitten käyt treffeillä?
Se tulee mun luo aina naimaan