Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä, joka ei halua tavata julkisella paikalla esim.ravintolassa, kahvilassa

Vierailija
19.11.2022 |

Häpeääkö minua? Olen sanonut hänelle, että jos mentäisiin johonkin, niin maksaisin totta kai oman osuuteni itse, mutta ei mitään vaikutusta. Tässä on ilmeisesti vain kaksi vaihtoehtoa, joko häntä hävettää näyttäytyä seurassani tai sitten hänellä on joku toinen. Ja mainitsen tässä vielä, etten ole ruma, koska kuitenkin joku ehdottaa sitä. Pitäisikö mielestänne lopettaa koko homma?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka kärsii kahvikuppineuroosista.

Vierailija
22/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös kolmas vaihtoehto: mieltää suhteen seksisuhteeksi, eli haluaa nähdä sellaisissa merkeissä. Tosin ei tästäkään kannata ylitulkintoja vetää - itse olen nainen ja uudessa suhteessa haluan mieluiten nähdä aina kotona ja seksin merkeissä, koska ihastuneena sitä vaan haluaa olla toisen lähellä ja harrastaa seksiä. Ei kuitenkaan tarkoita kohdallani sitä, että suhde olisi "pelkkää" seksiä.

Se on paha moka, jos kesken rakastelun vahimgossa kutsuu naista väärällä nimellä. Ap:n kannattaa olla tuossa tarkkana. Se voi paljastaa miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
24/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjätasku. Ei ole varaa edes omaan kahviin ja pullaan. Pakastimessa mamman leipomia pullia.

Vierailija
25/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka kärsii kahvikuppineuroosista.

Minullakin tuli mieleen, että joku paniikkihäiriö tms. 

Kyllä minullakin on kavereita, jotka eivät käy kahviloissa...

Vierailija
26/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis käynyt sinun luonasi. Nyt sinun vuoro käydä hänen luonaan äläkä hyväksy yhtään tekosyytä, miksi et voisi nyt tulla.

Pahoin pelkään, että miehellä jotain salattavaa. Jos pääset käymään hänen luonaan, niin katsopa tarkasti ympärillesi. Näyttääkö se kodilta, jossa tuo mies oikeesti asuu ja nimenomaan asuu yksin?

Vierailija
27/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä varattu, mutta ei todellakaan syynä olisi toinen nainen tai että en kehtaisi esiintyä kanssasi vaan yksinkertaisesti en suuremmin nauti kahviloissa olosta tai ulkona syömisestä. Nykyisessä parisuhteessamme emme ole koskaan moista harrastaneet kuin pakosta, eikä ole mitään sen kummempaa syytä. Miksi pitäisi tehdä asioita joista ei pidä tai kokee jotenkin ahdistavina? Esim vähänkään alkuun ujolle ihmiselle vaikka kahvila ympäristö voi olla sellainen että siinä ei pysty ollenkaan olemaan sellainen oma itsensä, avoin, rehellinen ja tuomaan esille sitä mitä oikeasti on, mutta alun tutustumisen jälkeen se kahvila voikin olla aivan luonnollinen paikka. M37v

28/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että miehellä on pahat mielessä, kun haluaa ensitreffeillä tavata omassa kodissaan tai että hänellä on jo naisystävä tai kenties useita tyttöystäviä.

En suostuisi lähtemään ensitreffeille miehen asuntoon.

Vierailija
29/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en suostu menemään kahviloihin tai ravintoloihin treffeille, koska siinä säästää rahaa ja ne ovat muutenkin teennäisiä paikkoja.

Vierailija
30/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Ensi tapaaminenkin tulisi aina sopia julkiselle paikalle.

Vierailija
31/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei hänellä ole oikeasti varaa ja häpeää sitä..ja ihan syyttä.Joskus se kahvikuppi tai bussimaksu voi olla liikaa jollekin.Ei sitä heti halua kertoilla ongelmistaan.

Vierailija
32/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjamurhaaja arvatenkin.

Vierailija
33/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon. Ensi tapaaminenkin tulisi aina sopia julkiselle paikalle.

Miksi? Ei siihen ole mitään järkevää syytä, muuta kuin jos haluaa kokea turvallisuuden tunnetta. Mutta ainakin itselleni jää hyvin vähän treffeistä ravintolassa, en pysty olemaan sellainen rento oma itseni jota haluan olla, se mahdollinen kumppani ei saa kovinkaan paljoa tietoa minusta.

Vierailija
34/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjamurhaaja arvatenkin.

Joo... Sitähän mä olen. T: en ole koskaan käynyt kahvilassa tai ravintolassa. Olen ollut 20 vuotiaasta asti vakitöissä, tunnollinen asuntolainan maksaja, kolmen lapsen, vaimon ja koiran omistaja. Ehkä se ravintola ensitreffeillä olis ollut juuri se turn offi suhteelle. M37V

Vierailija
35/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei hänellä ole oikeasti varaa ja häpeää sitä..ja ihan syyttä.Joskus se kahvikuppi tai bussimaksu voi olla liikaa jollekin.Ei sitä heti halua kertoilla ongelmistaan.

Aika moni pitää kahvilassa käyntiä järjettömänä rahankäyttönä eikä siksi käy koskaan kahvilassa. Yksi kahvi voi maksaa 6€.

Vierailija
36/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi, että ehkä mies on varaton. Tällaiset asiat eivät merkitse minulle oikeastaan mitään ja kuten kerroin olen aina maksanut oman osuuteeni vaikkapa ravintolalaskusta itse ja sanoin tälle miehellekin, että kun mennään kahville, niin maksan itse oman kupposeni. Siitäkään hänen ei pitäsi olla huolissaan.Tiedän kuitenkin, että hän käy esim. kavereidensa kanssa ulkona syömässä.  Ap

Vierailija
37/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis käy kavereiden kanssa ulkona syömässä, mutta ei halua sinun kanssasi.

Kysy siis ihan suoraan tuolta mieskokelaalta, mistä kiikastaa. Ja mene käymään hänen kotonaan kuten jo aiemmin sanoin (olen no 26)

Vierailija
38/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että maksat hänenkin tilauksen. Jos hän suostuu, on kyse rahasta. Mies ei halua törsätä kalliiseen kahviin.

Vierailija
39/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en suostu menemään kahviloihin tai ravintoloihin treffeille, koska siinä säästää rahaa ja ne ovat muutenkin teennäisiä paikkoja.

Teennäisiä paikkoja? Mitä tarkoittaa teennäinen paikka?

Tarkoittaako tuo, että et tiedä miten toimia?

Vierailija
40/58 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hällä ei ole rahaa ja pelkää joutuvansa maksumieheksi.

Tai sitten hänellä on jotain julkisiin paikkoihin liittyvää ahdistusta, esim vaikeutta syödä muiden nähden.

Tai sitten joku muu syy.