IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)
Kommentit (1017)
Kyllä tämä näyttää nuoremmalta kuin se yksi toinen samaa luuleva, josta is-toimittaja taisi pilkallaan tehdä artikkelin?
Lisäksi ei toi Maria edes sanonut näyttävänsä nuoremmalta, sanoi että livenä varmasti näyttää ikäiseltään, mutta huijasi missikisoja tai jotain. Vaikka niissä ei edes ollut ikärajaa, etten tiedä miten oikein huijasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot ovat aika raskaat ja maatiaiset kyllä. Ei missiainesta. Samoin jalat.
Missikisoista ei ole paino- , pituus- eikä ikärajoja. Hae vaan rohkeesti mukaan! Siirry säkin nykyaikaan.
Nykyaikaa olisi kuopata koko kisat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot ovat aika raskaat ja maatiaiset kyllä. Ei missiainesta. Samoin jalat.
Missikisoista ei ole paino- , pituus- eikä ikärajoja. Hae vaan rohkeesti mukaan! Siirry säkin nykyaikaan.
Nykyaikaa olisi kuopata koko kisat.
Nykyaikaa ois olla ilkkumatta ihmisiä 😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä näyttää nuoremmalta kuin se yksi toinen samaa luuleva, josta is-toimittaja taisi pilkallaan tehdä artikkelin?
Lisäksi ei toi Maria edes sanonut näyttävänsä nuoremmalta, sanoi että livenä varmasti näyttää ikäiseltään, mutta huijasi missikisoja tai jotain. Vaikka niissä ei edes ollut ikärajaa, etten tiedä miten oikein huijasi.
Ei kun se olikin Iltalehden artikkeli:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058
"Viime toukokuussa 40 vuotta täyttänyt Tia Andersson kertoo, että ihmiset luulevat häntä usein noin kymmenen vuotta ikäistään nuoremmaksi.
Yhtenä päivänä juttelin töissä työkaverin kanssa ja hän sanoi, että uskoi minun olevan hädin tuskin 30-vuotias, Andersson kertoo."
Nolointa tässä oli se, että tuo Tia ei näytä päivääkään alle 50-vuotiaalta, eli kommentit taisi olla vittuilua.
Mutta silti, millainen ihminen ottaa iltapäivälehtiin yhteyttä tällaisia juttuja varten? Luulis et nelikymppisellä pyöris päässä muutakin ku oma ulkonäkö...
Mistäs asti on ollut ihan ok valehdella noin julki järki? Ihailevaan sävyyn kirjoitettu vielä? No joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinilla on järkyttävän parrakasta nukkaa ainakin korvan alle saakka poskipielissä, näkyy suur kuvassa: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6c2c3af8-a00a-461c-ba2d-d47e69…
Tämä ketju ei käsitellyt Marinia, sinä hullu Marin-jankkaaja voisit mennä muualle ja syödä ne lääkkeet :D
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinilla on järkyttävän parrakasta nukkaa ainakin korvan alle saakka poskipielissä, näkyy suur kuvassa: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6c2c3af8-a00a-461c-ba2d-d47e69…
Tämä ketju ei käsitellyt Marinia, sinä hullu Marin-jankkaaja voisit mennä muualle ja syödä ne lääkkeet :D
???
No just sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs asti on ollut ihan ok valehdella noin julki järki? Ihailevaan sävyyn kirjoitettu vielä? No joo.
Tuohan on hauska valhe. Mietipä tarkemmin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Se hauskuus ja huumori ei oikein vaan välity lukijalle.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriSe hauskuus ja huumori ei oikein vaan välity lukijalle.
Eri
Haitanneeko tuo hapannaamoja, tuskin muuttuvat koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriSe hauskuus ja huumori ei oikein vaan välity lukijalle.
Eri
Haitanneeko tuo hapannaamoja, tuskin muuttuvat koskaan.
Ei luultavasti haittaa, kun kyseessä ei ollut mikään huumorijuttu alunalkaenkaan vaan ihan asialliseen sävyyn kirjoitettu artikkeli.
Hymyn jutussa kertoo, että äidillään on 12 lasta. Maria itse on 55 lapsen täti mutta vain kahdeksan kummi.
Saletisti siis ex-vl, ja aika arvattavasti myös sieltä jostain keskeltä katrasta, jossa on jääty vähälle huomiolle.
Hyvässä kunnossa ja ihan nätti toki on, mutta ei kyllä ali nelikymppisestä mene.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa tultu juttelemaan ja siitä on parisuhteita kehkeytynyt. . . . Kyllä tuo on itse siellä katsellut miehiä avoimesti sillä silmällä ja ollut tyrkyllä. Ei miehet tuosta vaan ala iskemään kaupassa kauniitakaan naisia.
No kyllä mua on tultu kaupassakin pyytämään kahville tai treffeille. Myös kadulla, bussipysäkillä, salilla jne..
Jopa yksi parisuhde on kehkeytynyt. Mutta siis suoraan sanottuna suurin osa noista miehistä ei ole ollut makuuni.
Mitä ihmeen väliä sillä, on minkä ikäiseltä näyttää, kun jokainen on joka tapauksessa sen ikäinen kuin on. Ikä ei lähde ulkonäöllä eikä sen muuttamisella mihinkään.
Minua on muutaman päivän sisään luultu 45-vuotiaaksi ja kysytty, että joko olen eläkkeellä. En ole 45 enkä ole eläkkeellä, vaan jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058"Viime toukokuussa 40 vuotta täyttänyt Tia Andersson kertoo, että ihmiset luulevat häntä usein noin kymmenen vuotta ikäistään nuoremmaksi.
Yhtenä päivänä juttelin töissä työkaverin kanssa ja hän sanoi, että uskoi minun olevan hädin tuskin 30-vuotias, Andersson kertoo."
Nolointa tässä oli se, että tuo Tia ei näytä päivääkään alle 50-vuotiaalta, eli kommentit taisi olla vittuilua.
Mutta silti, millainen ihminen ottaa iltapäivälehtiin yhteyttä tällaisia juttuja varten? Luulis et nelikymppisellä pyöris päässä muutakin ku oma ulkonäkö...
Minusta näyttää 35-45 -vuotiaalta, tarkempaa ikää on vaikea arvioida. Mutta ei todellakaan nuorelta lähikuvassa.
Minusta hän näyttää hyvältä. Mutta miten hyvältä näyttäisi jos osaisi meikata. En osaa sanoa minkä ikäiseltä näyttää, mutta yhtään ei ole ainakaan rupsahtanut. Nuo huulet on kyllä yksi mikä saa naisen näyttämään nuorelta. Eli kun omistaa omasta takaa tuollaiset pusuhuulet niin ne vaan on tosi nuorekkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058"Viime toukokuussa 40 vuotta täyttänyt Tia Andersson kertoo, että ihmiset luulevat häntä usein noin kymmenen vuotta ikäistään nuoremmaksi.
Minusta näyttää 35-45 -vuotiaalta, tarkempaa ikää on vaikea arvioida. Mutta ei todellakaan nuorelta lähikuvassa.
Siis toi Tia näyttää must nimenomaan ikäistään vanhemmalta. Ei mun nelikymppiset ystävät näytä noin rupsahtaneilta naamasta. Myös tyyli vanhentaa. Itse olen kolmekymppinen, jonka ikäiseltä Tia kuvittelee näyttävänsä ja ei kyllä mene 30-veestä millään. Jos tuo seisoisi ikätoverini vieressä niin heti näkisi että Tia on ainakin vuosikymmenen vanhempi.
Ehkä tosi kaukaa voi sitten näyttää nuorekkaalta ja tyttömäiseltä tai jotain?
Joku bittimittari-nörtti oli tehnyt tosta Tian iästä tekoälyanalyysin, ja tekoäly arvioi Tian iäksi 45 vuotta eli tulos oli 5 vuotta todellista ikää korkeampi :D Ministerit tekoäly arvioi hieman todellista nuoremmiksi:
https://bittimittari.blogspot.com/2020/05/tekoaly-arvioi-ministerien-ik…