Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)

Vierailija
19.11.2022 |

Mitä ajatuksia herättää

Kommentit (1017)

Vierailija
921/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukka on kyllä yksi puhkipalanut reuhka.

Onko sillä niin väliä sitte?

Alati hienoine hiuksineen purjehtivat naiset eivät saa rauhaa, koska Marian hiukset ovat hamppua. Mariaa ei hamppukasa häiritse. Kenenkähän päässä se vika on :D

Vianhan ei tarvi olla iso kun se on päässä.

Taidat olla viimeisen virkkeen kokemusasiantuntija.

Kyllä. Pelottava tapaus siis :D

Vierailija
922/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen. Silmänaluset kuitenkin paljastavat, että ei ole ihan nuori. Eniten ihmettelin sitä, kun kertoi ettei ole koskaan käyttänyt rintaliivejä. Täytyy olla tosi pienet ja kiinteät rinnat.

Mun mielestä ei. Mulla oli jo 23v silmänaluset samanlaiset. Monella on luonnostaan jo lapsesta asti. Kyllä mä uskoisin jos hän sanoisi olevansa 25v. Ite oon 33v.

Olen myös 33-vuotias, ja mun mielestä hän näyttää ihan ikäiseltään.

No me ollaan eri mieltä asiasta. Jotain kertoo tuo useampaan missikisaan hyväksyminenkin. En usko ett olisivat hyväksyneet yli 4-kymppistä sinne (vaikka toki ite oon sitä mieltä miksei senkin ikäinen vois osallistua).

Mulle ei tee tiukkaa myöntää ett joku on mua kauniimpi, timmimpi tai nuoremman näköinen. Ja hän mielestäni on. Musta se on positiivinen asia, antaa toivoa meille muillekin että kyllä sitä voi näyttää hyvältä iästä huolimatta. :)

Eihän hyvältä näyttäminen tarkoita sitä, että pitäisi mennä 20 vuotta nuoremmasta. Vanhakin voi olla kaunis ja ikäisensä näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tätä ole kukaan yrittänytkään kontrolloida, vapaasti olette tuhat viestiä laittaneet. Ketju on pystyssä. Lisää vaan viestejä , kiitos :D

Vierailija
924/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kulmakarvat... ei hyvää päivää

Vierailija
925/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tätä ole kukaan yrittänytkään kontrolloida, vapaasti olette tuhat viestiä laittaneet. Ketju on pystyssä. Lisää vaan viestejä , kiitos :D

No sehän sun elämäntehtävä on. Ja jos muut ei laita, nii sä huolehdit itekses, että ketju jatkuu. Varo, ettet triggeröidy:D

Vierailija
926/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän sun elämäntehtävä on. Ja jos muut ei laita, nii sä huolehdit itekses, että ketju jatkuu. Varo, ettet triggeröidy:D

Se, että jos itse sitä harrastat, ei tarkoita kuin sinua. Muista et voi tietää. Kaikki on oletustasi.

Vierailija
927/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä varoa :D

Vierailija
928/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko puuttua jo tähän.

"Sanoma Media Finland Oy ja Vauva.fi eivät vastaa keskusteluissa ja kommenteissa esitetyistä sisällöistä tai palvelun ulkopuolisille sivustoille vievistä linkeistä eivätkä linkkien takana olevien aineistojen sisällöistä.

Kirjoittamalla keskustelualueelle sitoudut Sanoma Media Finlandin käyttöehtoihin".

Jokainen kommentti pystytään jäljittämään.

Ja Mariako tekee mitä kun joku Täti 47v kirjoitti ilkeästi?

Vierailija
929/1017 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, jos olisi tällä palstalla kysynyt aiemmin, että heittäskö läpällä itsensä iästä -20 ja hakis kilpailuihin, niin mamat ois kilvan kannustaneet , joo, kerro sit kuin kävi.

Hah, hyvä idea, tee se! Kusetetaan niitä. Näytetään psettä ulkonäkökilpailulle.

Vierailija
930/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ehkä enemmän nykynuorista kuin Mariasta.

Monet nykynuoret ovat vanhan näköisiä, kun ne pitävät jotain 1970-luvun jättimäisiä huumorisilmälaseja ja liian isoja farkkuja.

Vierailija
931/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kysyisi myyjänä papereita kaupassa.

Vierailija
932/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka itkette ilkeästä kirjoittelusta, käykää vilkaisemassa mitä vaikka ylilaudalla suolletaan, niin jo alkaa vauva.fi näyttämään pyhäkoululta.

Vierailija
933/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen kuin tämä Maria ja ihoni ja kroppani ei tosiaan näytä samalta.

Mutta tyylini on päivittynyt vuosien saatossa useampaan kertaan, nää tyypit jotka meikkaavat ja pukeutuvat samalla tavalla kun 90-luvulla ja kuvittelevat olevansa yhä parikymppisiä on jotenkin jopa surullisia hahmoja. Noi kengätkin, apua!

Vaikka Maria tyytyväinen itseensä onkin noin, niin hän ois huomattavasti freshimmän näköinen viileänsävyisessä tummanvaaleassa long bob-tukassa ja astetta clean girlimmässä meikissä. Nätti nainen mutta ei parhaimmillaan noissa ysärikulmissa, huonossa meikissä ja hamppuisessa tukassa.

Vierailija
934/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kuuklettaa kuka on kyseinen henkilö. Ja ei, ei mene kaksvitosesta. Jotenkin tulee surku näitä naisia nykyään, pakkomielle kuvitella itsestään liikoja. Tai tässä(kin) tapauksessa liian vähän. Ei se tee yhtään nuoremman näköiseksi että tekaisee itsestään mukamas vähän yli kaksikymmen vuotiaan, kyllä tuosta ihmisestä näkee että ikää on paljon enemmän, sen vain näkee.

Ja en ole kateellinen. Toki on tyyppejä, sekä miehissä että naisissa joista muutaman vuoden alakanttiin voisi iän arvellakin, mutta ei ikinä ole tullut vastaan livenä eikä lehtien palstoilta ketään josta pudottaisi noin paljon vuosia pois.

Vierailija
935/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka itkette ilkeästä kirjoittelusta, käykää vilkaisemassa mitä vaikka ylilaudalla suolletaan, niin jo alkaa vauva.fi näyttämään pyhäkoululta.

Mitä väliä? Toisten ilkkujilla on usein itsellään suunta hukassa ja itse ei kestetä todennäköisesti minkäänlaista kritiikkiä. Maria mielestäni kaunis nainen ja näin naisena toisen naisen kehuminen ei ole omasta kauneudesta pois!

N35

Vierailija
936/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa riittää kyllä näitä upeita vaaleita naisia! 

Vierailija
937/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katheryn Winnick ja January Jones kummatkin 44v

Vierailija
938/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita Marian hiuksia.

Miksi ihmeessä pitää tuollaista hamppua?

Muuten varmaan ok nainen ( ei kyllä 25 näköinen enää) mutta noi karmeat " hiukset"🙈

Vierailija
939/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auvista olis mukava tempasta pakaraan.

Vierailija
940/1017 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika puhkinussitun näkönen muija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan