IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)
Kommentit (1017)
"Hänen mukaansa tytöttelyä ja muuta alentavaa puhuttelua kuulee paljon uusia ihmisiä töissä tavatessa. Se ihmetyttää Anderssonia.
Toivoisin, ettei minua tytöteltäisi. En minäkään sano vanhemmille ihmisille, että hei, mummo."
Minkä ikäinen tuo Tia kuvittelee olevansa? On juuri täyttänyt 40 ja kuvittelee olevansa jotenkin tosi nuori? Vaikuttaa vähän neljänkympin kriisiltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantturat täällä porukalla haukkumassa upeaa Mariaa. Jengi ihmettelee baarissa koko ajan miten Maria voi olla jo 44.
Olen yli viisikymppinen kanttura mutta päinvastoin kirjoitin aiemmin että Maria on upea. Olispa itsekin yhtä kaunis ja upeakroppainen!
Mun mielestä Maria todellakin näyttää nuoremmalta kuin on, mutta ei ehkä kuitenkaan 25-v menisi. Kaunis nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä näyttää nuoremmalta kuin se yksi toinen samaa luuleva, josta is-toimittaja taisi pilkallaan tehdä artikkelin?
Lisäksi ei toi Maria edes sanonut näyttävänsä nuoremmalta, sanoi että livenä varmasti näyttää ikäiseltään, mutta huijasi missikisoja tai jotain. Vaikka niissä ei edes ollut ikärajaa, etten tiedä miten oikein huijasi.
Ei kun se olikin Iltalehden artikkeli:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058"Viime toukokuussa 40 vuotta täyttänyt Tia Andersson kertoo, että ihmiset luulevat häntä usein noin kymmenen vuotta ikäistään nuoremmaksi.
Yhtenä päivänä juttelin töissä työkaverin kanssa ja hän sanoi, että uskoi minun olevan hädin tuskin 30-vuotias, Andersson kertoo."
Nolointa tässä oli se, että tuo Tia ei näytä päivääkään alle 50-vuotiaalta, eli kommentit taisi olla vittuilua.
Mutta silti, millainen ihminen ottaa iltapäivälehtiin yhteyttä tällaisia juttuja varten? Luulis et nelikymppisellä pyöris päässä muutakin ku oma ulkonäkö...
Minusta näyttää 35-45 -vuotiaalta, tarkempaa ikää on vaikea arvioida. Mutta ei todellakaan nuorelta lähikuvassa.
"Hän sanoo, että ainoa nuorekkaan ulkonäön hyvä puoli on se, ettei ryppyjä ole."
Hetkinen. Itse näen tämän naisen kasvoilla melko voimakkaat sibelius- ja nasolabiaali-rypyt sekä ilmeisesti poskissakin on juonteet. Omassa naamassani ei ole tuollaisia uria.
N41
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä kunnossa ja ihan nätti toki on, mutta ei kyllä ali nelikymppisestä mene.
Väitän et toi menis heittämällä alle nelikymppisestä, jos pukeutuisi niin kuin nuoret. Nyt pukeutuu kuin nelikymppinen, joka haluaisi olla 20.
Iho tolla on tosi hyvä! Eikä piirteet ole valahtaneet. Onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä näyttää nuoremmalta kuin se yksi toinen samaa luuleva, josta is-toimittaja taisi pilkallaan tehdä artikkelin?
Lisäksi ei toi Maria edes sanonut näyttävänsä nuoremmalta, sanoi että livenä varmasti näyttää ikäiseltään, mutta huijasi missikisoja tai jotain. Vaikka niissä ei edes ollut ikärajaa, etten tiedä miten oikein huijasi.
Ei kun se olikin Iltalehden artikkeli:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058"Viime toukokuussa 40 vuotta täyttänyt Tia Andersson kertoo, että ihmiset luulevat häntä usein noin kymmenen vuotta ikäistään nuoremmaksi.
Yhtenä päivänä juttelin töissä työkaverin kanssa ja hän sanoi, että uskoi minun olevan hädin tuskin 30-vuotias, Andersson kertoo."
Nolointa tässä oli se, että tuo Tia ei näytä päivääkään alle 50-vuotiaalta, eli kommentit taisi olla vittuilua.
Mutta silti, millainen ihminen ottaa iltapäivälehtiin yhteyttä tällaisia juttuja varten? Luulis et nelikymppisellä pyöris päässä muutakin ku oma ulkonäkö...
Minusta näyttää 35-45 -vuotiaalta, tarkempaa ikää on vaikea arvioida. Mutta ei todellakaan nuorelta lähikuvassa.
"Hän sanoo, että ainoa nuorekkaan ulkonäön hyvä puoli on se, ettei ryppyjä ole."
Hetkinen. Itse näen tämän naisen kasvoilla melko voimakkaat sibelius- ja nasolabiaali-rypyt sekä ilmeisesti poskissakin on juonteet. Omassa naamassani ei ole tuollaisia uria.
N41
Samaa ihmettelin. Hämmentävä itsepetos kerrassaan :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän näyttää hyvältä. Mutta miten hyvältä näyttäisi jos osaisi meikata. En osaa sanoa minkä ikäiseltä näyttää, mutta yhtään ei ole ainakaan rupsahtanut. Nuo huulet on kyllä yksi mikä saa naisen näyttämään nuorelta. Eli kun omistaa omasta takaa tuollaiset pusuhuulet niin ne vaan on tosi nuorekkaat.
Jos puhut Mariasta, niin allekirjoitan. Jos taas Tiasta, niin en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs asti on ollut ihan ok valehdella noin julki järki? Ihailevaan sävyyn kirjoitettu vielä? No joo.
Tuohan on hauska valhe. Mietipä tarkemmin.
-eriSe hauskuus ja huumori ei oikein vaan välity lukijalle.
Eri
Yhtäkaikki siinä pyöritään tärkeimmän äärellä. Naisen ikä ja kauneus. Joko ihaillen nuorekkuutta tai pilkaten kulahtanutta hamppua. Vielä ajan muodissa mukana oleminen on olennaista. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
"Hänen mukaansa tytöttelyä ja muuta alentavaa puhuttelua kuulee paljon uusia ihmisiä töissä tavatessa. Se ihmetyttää Anderssonia.
Toivoisin, ettei minua tytöteltäisi. En minäkään sano vanhemmille ihmisille, että hei, mummo."
Minkä ikäinen tuo Tia kuvittelee olevansa? On juuri täyttänyt 40 ja kuvittelee olevansa jotenkin tosi nuori? Vaikuttaa vähän neljänkympin kriisiltä...
Itse en tutki niinkään ikää, vaan muuta olemusta. Luulen että siksi monet pukeutuvat nuorekkaasti ettei alettaisi vanhanaikaisesti tärkeillä ja rouvitella jos ei sitä tahdo.
Luulin että tämä mielenkiintoinen ketju on poistettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantturat täällä porukalla haukkumassa upeaa Mariaa. Jengi ihmettelee baarissa koko ajan miten Maria voi olla jo 44.
Olen yli viisikymppinen kanttura mutta päinvastoin kirjoitin aiemmin että Maria on upea. Olispa itsekin yhtä kaunis ja upeakroppainen!
Miksi Maria tuo baarissa kokoajan ikäänsä esille?
Upea nainen ja luonnossa huomattavasti ikäänsä nuoremman oloinen.
Nyt oli iltalehdessä juttua että ei käy kampaajalla, ja hoitaa itseään minimaalisesti. Mistä tää aina kaivetaan esiin, kun ei mikään julkkis kuitenkaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli iltalehdessä juttua että ei käy kampaajalla, ja hoitaa itseään minimaalisesti. Mistä tää aina kaivetaan esiin, kun ei mikään julkkis kuitenkaan ole?
Joko on jonkun toimittajan tuttu, tai sitten tyrkyttää itse itseään julkisuuteen. Tuon jutun kuvissa pisti silmään, että aivan kuin huulikiillon korkissa lukisi testeri? Ei kai niitä saisi myydä, vaikka olisi viimeinen kappale kyseistä sävyä?
Nyt oli uudestaan esillä Iltalehdessä, kaunis nainen ja upea kroppa mutta apua noita kärvähtäneitä latvoja :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa? xDDDDD No siellä porukka on kännissä ja kaikki näyttää paremmalta silloin. Ihan perus pottunokka 44v. Hyvä ettei ole lihonnut mutta siinäpä se!