IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)
Kommentit (1017)
Ihan normaalia haluta nuorekkuutta, siinähän liikkuu valtavat summat.
Vai haluaako jengi vanhakkuutta? Ei, koska se tapahtuu kyllä ajallaan kaikille, jos vaan pitkään saa elää.
Miksi muuten kukaan ei syö salaa salaattia? Niinpä!
Onko sama joka käytti "kohtuudella "peliautomaattia :D?
Tään mukaan olisi ulkonäölle tehtykin ehkä jotain: https://hymy.fi/uutiset/perheenaiti-loysi-rayn-automaatin-haavoittuvais…
Vierailija kirjoitti:
Olen samanikäinen kuin tämä Maria ja ihoni ja kroppani ei tosiaan näytä samalta.
Mutta tyylini on päivittynyt vuosien saatossa useampaan kertaan, nää tyypit jotka meikkaavat ja pukeutuvat samalla tavalla kun 90-luvulla ja kuvittelevat olevansa yhä parikymppisiä on jotenkin jopa surullisia hahmoja. Noi kengätkin, apua!Vaikka Maria tyytyväinen itseensä onkin noin, niin hän ois huomattavasti freshimmän näköinen viileänsävyisessä tummanvaaleassa long bob-tukassa ja astetta clean girlimmässä meikissä. Nätti nainen mutta ei parhaimmillaan noissa ysärikulmissa, huonossa meikissä ja hamppuisessa tukassa.
Itse olen vuotta nuorempi, ja ihmettelin myös, että miten sen tyyli ei ole muuttunut? Okei, itsekin olen pitänyt tukkaa nutturalla viimeiset 20 vuotta, koska minulle sopii sellainen pelkistetty tyyli ja pidän pitkistä hiuksista. Eikä ole niin justiinsa kampaajalla käynnin ja pesun kanssa sitten.
Mutta että vaatemaku ei muutu yhtään kun aikuistuu? Millaisissa töissäkään tuo on ollut, ettei ole sen takia tarvinnut siistiä pukeutumistaan? Tai millaista elämää täytyy viettää, ettei laatutietoisuus kehity samaa tahtia tulotason kanssa? En minä ainakaan näin keski-ikäisenä viitsi pitää päälläni enää mitään muuta kuin luonnonkuituja, silkkiä alla ja villaa päällä. Enkä ole edes mitenkään erityisen hyväpalkkaisissa töissä.
Ja tosiaan, mitä se on tehnyt tukalleen? Minullakin on tukka vapaana lanteille saakka, saunon ja uin paljon enkä todellakaan ole tarkka kampaajakäyntien suhteen, eikä latvat näytä tuolta. Tuon hiukset näyttää siltä, että viimeiset 20 cm on upotettu typpihappoon ja suurin osa hiuksista on pudonnut pois, 10% kärventynyttä hamppua sitten jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi olla sileä dekoltee, jos on ikänsä peitellyt sitä auringolta? Ei sekään silti vanhenemista estä, mutta kyllä vaan meidän viisikymppisten joukossa erottuu ne, jotka ovat vuosikymmeniä kärtsänneet itseään auringossa.
Voisi varmana olla, mutta en ole kyllä ikinä nähnyt. Ja jos minulle vastasit, niin en ole ottanut aurinkoa, ja uurteita on silti. Aurinko tietysti pahentaa damagea niillä, jotka sitä palvovat.
N43
Ainakin huijaus haisee automaattijutusta kauas, mutta paha mennä sanomaan oliko se ulkomaalainen mies joka tyhjensi automaatteja. Outo keissi on, koska sanoo että olisi saanut vaikka mitä jos ei olisi paljastanut asiaa. VL ksi kyllä aikamoista. Jos on siis sama nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sama joka käytti "kohtuudella "peliautomaattia :D?
Tään mukaan olisi ulkonäölle tehtykin ehkä jotain: https://hymy.fi/uutiset/perheenaiti-loysi-rayn-automaatin-haavoittuvais…
Kuten mitä?
Heetkinen: näin kerran kassajonossa kaiketi edelläni, pisti heti silmään, mutta hiuksien alta näkyi armotta kiinnitetyt lisäkkeet. Ja jotenkin isopäinen ja tukevahko.
Kasvot ovat aika raskaat ja maatiaiset kyllä. Ei missiainesta. Samoin jalat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama nainen olis voinu tyhjentää kaikki peliautomaatit hän keksi kaavan, mutta ilmoitti veikkaukselle. Palkaksi tais tulla tyyliin pullapitko.
Oishan sen kaavan voinut saadakin joltakulta.
On kyllä hyvä iho hänellä. Ei näy juonteita lainkaan noissa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos rehellisiä ollaan, ja mietitään asian todellista laitaa, niin tuolta näyttää nyt nelikymppinen nainen joka ei ole aloittanut turhia botoksia ja täyteaineita parikymppisenä tai kolmekymppisenä.
Miettikää miten vanhoilta ne tulee näyttämään nelikymppisinä jotka aloittaneet botoksin ja täyteaineen piikittelyn naamoihinsa jo pari-kolmekymppisinä?! 😮 Kuten Sofia Belorf, Maisa Torppa, Sointu Borg ja monet muut Seiskajulkkikset.
Tuossa Belorf
https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2022/10/Belorf-oba-1068x645.jpg…
Tuossa Torppa
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Tuossa Borg
https://www.metropoli.net/app/uploads/2021/10/Sointu_Borg-AOP-e16369672…
Noista kenestäkään ei uskoisi että ovat vasta 30-32 vuotiaita! Kun eivät näytä päivääkään alle 45-vuotiailta!
Liukeneekohan silikoneistakin myrkkyä kehoon, joka vanhentaa ennenaikaisesti, noiden pistosten lisäksi jotka tekee naamaan tyhjiöitä ja sen myötä roikkuviksi?
Sointu varsinkaan ei näytä päivääkään alle 45-vuotiaalta. Mutta se johtuu ehkä enemmän hänen kasvonpiirteistään.
Vierailija kirjoitti:
Maria sanoo IG:ssä että leikkaa hiouksensa viiden vuoden välein, eikä ikinä ole käynnyt kampaajalla. Tekee kaiken itse.
Ehkä kannattaisi käydä ammattilaisella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama nainen olis voinu tyhjentää kaikki peliautomaatit hän keksi kaavan, mutta ilmoitti veikkaukselle. Palkaksi tais tulla tyyliin pullapitko.
Kas kun tulikin mieleen pullapitko tällainen tyttö oli joka luokalla vähän sellainen isompi jytykäistyttö.
Vierailija kirjoitti:
Olen samanikäinen kuin tämä Maria ja ihoni ja kroppani ei tosiaan näytä samalta.
Mutta tyylini on päivittynyt vuosien saatossa useampaan kertaan, nää tyypit jotka meikkaavat ja pukeutuvat samalla tavalla kun 90-luvulla ja kuvittelevat olevansa yhä parikymppisiä on jotenkin jopa surullisia hahmoja. Noi kengätkin, apua!Vaikka Maria tyytyväinen itseensä onkin noin, niin hän ois huomattavasti freshimmän näköinen viileänsävyisessä tummanvaaleassa long bob-tukassa ja astetta clean girlimmässä meikissä. Nätti nainen mutta ei parhaimmillaan noissa ysärikulmissa, huonossa meikissä ja hamppuisessa tukassa.
Ei, ei ja vielä kerran ei! Mikä siinä on että palstamammat haluaa tätiyttää kaikki naiset heti kun täyttävät 30? :D Maria voisi käydä kampaajalla ja hoitaa hiukset ja kulmat kuntoon, ja siinä se. Nuo sinun tyylivinkkisi kuulostavat vanhentavilta. Blondi väri on ihan ok, ehkä vähän luonnollisempi sävy.. Kirkas huulipuna sopis myös. Silmämeikki uusiksi mutta ei mitään tuhkanvaaleaa long bobia, ellei halua näyttää viisikymppiseltä :D
Kaunis nainen on, ja noissa kuvissa kyllä ikäistään nuoremman näköinen kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Missikisoista ei ole paino- , pituus- eikä ikärajoja. Hae vaan rohkeesti mukaan! Siirry säkin nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oishan sen kaavan voinut saadakin joltakulta.
Oishan ja oishan, vaan kun keksii itse niin ei tarvi. Tämän käsityksen saa jutusta!
Miks se peliautomaatin tarkastaja soitteli tunninkin puheluita kun juoksi kokeilemassa koodia, jokin haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missikisoista ei ole paino- , pituus- eikä ikärajoja. Hae vaan rohkeesti mukaan! Siirry säkin nykyaikaan.
Onko sukupuolirajoja vielä?
Marinilla on järkyttävän parrakasta nukkaa ainakin korvan alle saakka poskipielissä, näkyy suur kuvassa: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6c2c3af8-a00a-461c-ba2d-d47e69…
Miksi ei voisi olla sileä dekoltee, jos on ikänsä peitellyt sitä auringolta? Ei sekään silti vanhenemista estä, mutta kyllä vaan meidän viisikymppisten joukossa erottuu ne, jotka ovat vuosikymmeniä kärtsänneet itseään auringossa.