Laitatko rusinat pullaan poikitrain vai pitkittäin?
Mä suosin ekaa tapaa, mutta kaverini sanoi, että se on outo.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä tiedän niin tän ongelman jota en millään pysty ratkaisemaan (johtuu varmaan lapsuuden kodin oloistani).
Mulla on tullu tästä semmonen stressi että olen joutunut käymään terapiassa jo vuosia, en jaksa enää, auttakaa.
Toivottavasti oot saanu apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää taas näitä aloituksia,yritetään olla niin vitsikästä että.
Ei, vaan me halutaan vaan keskustella jostain!
Hih, tässäkin hassussa ja huviksi tarkoitetussa ketjussa hyvin huomaa ketkä on tosikoita ja kenellä huumori lähtee heti kiitoon ja ymmärretään
"SE POINTTI".
Vierailija kirjoitti:
Mutta miettikää mikä duuni minulla on siinä, kun laitan rusinat taikinaan ja sitten kone vaivaa ne sekaisin mikä mitekin päin (näin kotitaloustunnilla opetettiin tekemään).
No, sitten kun pyöritän pullaksi mä joudun asettelemaan kaikki uudelleen.
Mun nars...i mies nimittäin vaatii että ne on rivissä ihan vierekkäin ja tasan keskellä pullaa.
JSS!
En ole koskaan ymmärtänyt miksi pullaan pannaan rusinoita. Sitten niitä joutuu kaivamaan pois pullasta. Tai jos ei kehtaa kaivaa niitä pois niin joutuu kieltäytymään pullista. Joku ruotsalainen kotkotus sen täytyy olla. Kukaan muu ei keksisi pilata pullia rusinoilla.
Joo meillä tulee tällasia kommentteja, ett "mun äiti sai nää rusinat aina järjestykseen, miks sä et saa?"
Oon ihan loppu tähän...
Odotan innolla kommentteja mihin ratkaisuun päästään, kumpi tapa on se oika ja hyväksytty, koska olen joutunut lopettamaan pullan tekemisen jo vuosia sitten just tämän ongelman takia.
Toi on surullista :(
Mäkin haluisi tähän ratkasun. Vois sit näyttää miehellekin, ett näin se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää taas näitä aloituksia,yritetään olla niin vitsikästä että.
Ei, vaan me halutaan vaan keskustella jostain!
Hih, tässäkin hassussa ja huviksi tarkoitetussa ketjussa hyvin huomaa ketkä on tosikoita ja kenellä huumori lähtee heti kiitoon ja ymmärretään
"SE POINTTI".
Mikä se pointti on,selitä tyhmälle.
Kävin juttelemassa ammattilaisen kanssa, ja hän sanoi tämän "rusinapullaneuroosin" yleistyvän varsinkin nuorten naisten keskuudessa nykyajan suorituskeskeisessä yhteiskunnassa. Korona oli pahentanut tilannetta, koska oltiin enemmän kotona ja potentiaalisia leivontahetkiä oli enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miettikää mikä duuni minulla on siinä, kun laitan rusinat taikinaan ja sitten kone vaivaa ne sekaisin mikä mitekin päin (näin kotitaloustunnilla opetettiin tekemään).
Mun nars...i mies nimittäin vaatii että ne on rivissä ihan vierekkäin ja tasan keskellä pullaa.JSS!
😆🤣😁 ihanaa, taas saatu päivän naurut, kiitos ihanat huumori-ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla kommentteja mihin ratkaisuun päästään, kumpi tapa on se oika ja hyväksytty, koska olen joutunut lopettamaan pullan tekemisen jo vuosia sitten just tämän ongelman takia.
Voi kun AP olisi tehnyt tästä äänestyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nars...i mies nimittäin vaatii että ne on rivissä ihan vierekkäin ja tasan keskellä pullaa.JSS!
😆🤣😁 ihanaa, taas saatu päivän naurut, kiitos ihanat huumori-ihmiset.
Mitä hauskaa tässä on? Rusinat naurattavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun AP olisi tehnyt tästä äänestyksen.
Voi hitsi mä en tajunnu :'(
AP
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä tiedän niin tän ongelman jota en millään pysty ratkaisemaan (johtuu varmaan lapsuuden kodin oloistani).
Mulla on tullu tästä semmonen stressi että olen joutunut käymään terapiassa jo vuosia, en jaksa enää, auttakaa.
Hei tsemppiä sulle! Joskus on paras mennä ihan vaan rusina kerrallaan, ettei mee ylivoimaiseksi. Tai jos tosi pahana, keskity vähän aikaa vaan yhteen rusinaan. Toivottavasti apua tästä.
Oon tehny niin, ett laitan rusinapurkin jo aamulla näkyviin, niin ei ahdista ihan yhtä paljon, kun alan leipomaan.
Mun kaveril on niin paha rusinapullaneuroosi, ett se ei voi käydä ees leipomos enää
Minä en laita pitkittäin enkä poikittain enkä myöskään vaan pätkittäin aivan kuten laitan leivonnaisiin Pätkis-patukatkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön vaan rusinat pullasta
Mä "otan aina rusinat pullista, siis muidenkin läsnäolijoiden pullista".
Olen laiska, en osallistu tekemiseen vaan odotan valmista jotta voin sitten arvostella lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syön vaan rusinat pullasta
Mä "otan aina rusinat pullista, siis muidenkin läsnäolijoiden pullista".
Olen laiska, en osallistu tekemiseen vaan odotan valmista jotta voin sitten arvostella lopputulosta.
Ei millään pahalla, mut sulla saattaa olla narsistisen persoonallisuushäiriön piirteitä.
Mun nars...i mies nimittäin vaatii että ne on rivissä ihan vierekkäin ja tasan keskellä pullaa.