Laitatko rusinat pullaan poikitrain vai pitkittäin?
Mä suosin ekaa tapaa, mutta kaverini sanoi, että se on outo.
Kommentit (97)
Meidän lapsuudessamme lyötiin näpeille, jos lankesi kaivelemaan rusinoita pullasta.
Mä katoin just peiliin ja näytän ihan rusinalta.
Tän luettuani jäin miettimään pitäskö minun nyt olla poikittain vai pitkittäin?Kysyn varmaan mieheltäni mitä mieltä asiasta.
Ne sotketaan tietysti heti alussa taikinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syön vaan rusinat pullasta
Mä "otan aina rusinat pullista, siis muidenkin läsnäolijoiden pullista".
Olen laiska, en osallistu tekemiseen vaan odotan valmista jotta voin sitten arvostella lopputulosta.
Sama,
mut mä kyllä usein sorrun siihenkin että arvostelen keskeneräisiä pullia ja käyn kääntämässä ne rusinat mieleiseeni suuntaan ettei tarvitse kärsiä virheellisestä valmiista tuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin just peiliin ja näytän ihan rusinalta.
Tän luettuani jäin miettimään pitäskö minun nyt olla poikittain vai pitkittäin?Kysyn varmaan mieheltäni mitä mieltä asiasta.
Älä välitä, täällä sama fiilis.
Ollaan 2 rusinaa ja pysytään pystyssä 👍
Minä yliempaatikkona laitan ne aina pystyyn ja ihan vierekkäin 4/pulla.
He saavat tukea toisistaan eikä kukaan jää yksin jonnekin reunalle ja pahimmassa tapauksessa pala ja tipu kyydistä pellille.
Me olimme niin köyhiä, ettei ollut varaa ostaa rusinoita. Siksi en vieläkään tykkää rusinoista enkä kyllä syö pullaakaan. Puoliso paistaa joskus rahkapiirakkaa, mutta en anna sen laittaa siihenkään rusinoita, koska ne ahdistaisivat minua, vaikken syö kyllä rahkapiirakkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tasoteorian mukaan joka toisen pitkittäin, joka toisen poikittain jotta tasapaino säilyy.
Vastapoimituilla rusinoilla on paras markkina-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syön vaan rusinat pullasta
Mä "otan aina rusinat pullista, siis muidenkin läsnäolijoiden pullista".
Olen laiska, en osallistu tekemiseen vaan odotan valmista jotta voin sitten arvostella lopputulosta.Sama,
mut mä kyllä usein sorrun siihenkin että arvostelen keskeneräisiä pullia ja käyn kääntämässä ne rusinat mieleiseeni suuntaan ettei tarvitse kärsiä virheellisestä valmiista tuotteesta.
Kuulostaa tutulta. Mä vähän sadi...stisena persoonana leikkaan rusinat saksilla vähintään 4 osaan jotta syöjät ei voi poimia niitä pois vaan niiden on pakko syödä ne. Hä hää.
(huom teille tosikoille, tämä.on huumoria.)
Vastaus apn kysymykseen: tietysti PYSTYYN, pöljä!
Minä saan meillä rusinat pullasta aina, siis ihan aina. Mieheni keskittyy vaan penskojen vanukkaisiin....
Mutta jos rusinat laittaisi sinne keskelle pullaa, siis taikinan sisään, niin kukaan ei tietäisi, että onko ne pitkittäin vai poikittain ja voisi syödä ilman stressiä!
Poimin rusinat pullasta koska inhoan niitä. Lapsena oli suuria vaikeuksia ymmärtää sitä sanontaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka leipoo jotain rusinapullaa?
Leipuri. sekä talon emäntä tai isäntä. joskus lapset ja kotitalousmaikat martoista puhumattakaan.
Leipooko gordon ramsöö ruzinabullaa?
Oon aina laittanut pitkittäin, mutta nyt kun sanot, niin pitääkin kokeilla tuota poikittain asentoa ensi kerralla!
Lauantai-illan idiootit "keskustelemassa" :D
N92 kirjoitti:
Meidän lapsuudessamme lyötiin näpeille, jos lankesi kaivelemaan rusinoita pullasta.
Se niillä mummoilla varmaan oli mielessä. Vihaisia katseita kun kaivoin pullasta rusinoita. Mä en voi sille mitään että inhoan rusinoita. En halunnut koko kahvitteluun mutta kohteliaisuuspakko.
Olen tullut siihen tulokseen, että jos rusinat on poikittain ne on vaikeampi kaivaa pullasta. Jos tulee sellaisia syömäreitä, joiden tiedetään kaivavan ne pois niin ihan varmasti laitan ne poikittain! Sellainen on minun mielipiteeni rusinankaivelijoista.