Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pelaaminen ja passiivisuus alkaa häiritsemään oikeasti

Vierailija
08.10.2023 |

En ole enää aikoihin valittanut miehen pelaamisesta pleikalla. Asia ei ole häirinnyt minua, on ollut ok että molemmilla on omat kuviot enkä halua olla naputtava akka.
Nyt alan kuitenkin olla väsynyt tähän tilanteeseen.
Mies ei tee mitään muuta töiden ulkopuolella kuin pelaa tai katsoo urheilua.
Kotityöt, kauppakäynnit ym. sujuu kyllä, jos minä pyydän apua, mutta niistäkin päävastuu on minulla.
En valita nyt siksi, että haluaisin miehen siivoavan enemmän.
Tämä häitäritsee siksi, että miehellä ei ole terveitä harrastuksia. Hän ei ulkoile, liiku, tapaa ystäviä tms. On jonkin laitteen äärellä taukoamatta.
Tuntuu, että elän yksin elämääni ja katson samalla vierestä, kun rakastamani ihminen heittää oman elämänsä hukkaan.
Miten tällaista asiaa voi lähestyä loukkaamatta toista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoileminen se vasta typerää puuhaa onkin.

Vierailija
2/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa, tuskin hän haluaa muuttua. Ongelma korostuu, jos saatte lapsia, ja korostuu ajan myötä muutenkin.

Itse inhoan tuollaista enkä jatkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vie voimat viikolla häneltä, yrittää rentoutua? Ehkä pieni kävely joskus olisi hyvä, mutta nyt on todella viileään muutos säässä. Ehkä valitsit itse kumppanisi ja hän haluaakin elää erilailla kuin sinä. Ei ole heittänyt elämää pois, myöhemmin elää ehkä erilailla. Mutta siihen voi mennä 20 vuotta.

Vierailija
4/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olen tehnyt aiemmassa suhteessa.

Mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta. Ollaan kuitenkin vielä alle 4-kymppisiä.

Ap

Vierailija
5/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että jos ei pelailu lopu ja keksi muuta harrastusta kanssasi yhdessä niin loppuu parisuhde.

Vierailija
6/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Jätin samanlaisen miehen vuosia sitten ja oli paras päätös ikinä.

Vierailija
7/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi on töissä, niin otat pelilaitteen ja pelit ja viet kauaksi roskikseen josta ei enää löydä. Vaikka miten kovasti huutaisi ja kurkusta kuristaisi, niin et kerro. Näin nöyrtyy ja saat hallinnan miehestä ja suhteesta. Tämän jälkeen käsket siivota ja seuraavaksi käsket läskiperseen lenkille. Pian hänen mielensä ja fyysinen kunto alkavat parantua.

Vierailija
8/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse makaat tuntikausia päivittäin vauvapalstalla 😂😂😂😂🖕

Vierailija
9/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa asiasta suoraan, mutta varaudu, että hän ei koe samoin (että heittäisi hukkaan elämänsä), joten hän tuskin haluaa muuttua. Oleellista on, mitä sinä haluat? Millaista elämää haluat elää?

Etsi uusi suhde ja vaihda lennosta. Niin moni mies vastaavassa tilanteessa tekisi. 

Vierailija
10/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta toisaalta jos tekee sitä mistä tykkää, onko se sitten elämän hukkaan heittämistä? Kyllähän tuossa fyysinen kunto kuitenkin rapautuu.

Vierailija
11/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko joku kiva wii-liikuntapeli hänet liikkumaan? Ehkä joku jota voi pareittain peleta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän