Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko rusinat pullaan poikitrain vai pitkittäin?

Vierailija
19.11.2022 |

Mä suosin ekaa tapaa, mutta kaverini sanoi, että se on outo.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin tärkeä keskustelunaihe!

Joo, mut kerranki keskustelunaihe joka vaatii nokkeluutta eikä kaikenmaailman tyhjäpääper...ot kirjottele tänne niitä samoja lauseita kuin joka ikiseen muuhun ketjuun, koska heidän äly ei riitä muovaamaan erilaisia lauseita rusinoiden pullaan laittamisesta.

Tulipa olo, että tähän kohtaan kuuluu jokin sukkela vitsi liittyen aivojen kokoon ja rusinoihin..

Vierailija
82/97 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sopivaa että 3v vanhat rusinat laittaa pullaan ja syöttää pullat 45v miehelle (joka kylläkin näyttää kolmevitoselta)?

Siitä vaan. Jos jäät kiinni, niin puolustaudu, että ne 3 v vanhat rusinat näyttivät ihan 3 kk vanhoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi laittaa, ei oo rusinoita kaapissa ku mies söi ne lasten vanukkaiden kanssa.

Rusinavanukasta?

Vierailija
84/97 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitan joskus rusinoita pullaan ja jätän minkä mitenkin päin, mieheni, aikuislapsen tasolle jäänyt (49v), alkaa kiukutteleman, sulkeutuu autotalliin, mököttää monta päivää ja vaatii aina jossain muussa asiassa hyvitystä itselleen. Kerran ajoi lähimarkettiin ostamaan itselleen rusinattoman pullan.

Hän ei suostu syömään pullia ennenkun olen kaivanut rusinat pois vaikka kuitenkin kavereilleen kyllä kehui miten hyvää pullaa teen.

Vierailija
85/97 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mitä? Asettelen rusinat pullataikinaan? Tämä on ehdottomasti toistaiseksi hölmöin aloitus.

Vierailija
86/97 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyn

Vierailija
87/97 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että mitä? Asettelen rusinat pullataikinaan? Tämä on ehdottomasti toistaiseksi hölmöin aloitus.

Niin, jotkut ei vaan ymmärrä huumoria ja metaforia, vaan kaiken pitäisi olla jotenkin kongreettista.

Tietenkään tässä ketjussa ei oikeasti ole kyse siitä miten päin rusinat on pullassa, vaan se millainen keskustelu tästä aiheesta saadaan aikaan. Ja onhan tuolla varsin nokkeliakin kommentteja keksitty rusinoiden asennosta.

Vierailija
88/97 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään, pistetään rusinoita pullaan, kissauveelaa... 

Vierailija
89/97 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, muiden miellyttäjä-mielistelijä persoona en itse haluaisi laittaa ollenkaan rusinoita pullaan.

Koska sivuutan aina omat tarpeeni enkä sano sitä mitä oikeasti ajattelen, vaan teeskentelen että olen samaa mieltä kuin muut, joudun laittamaan rusinat vaakatasoon koska muut niin haluaa.

Tiedän että eräs ystävä haluaisi ne pystyyn, joudun huijaamaan häntä että ne on pystyssä koska haluan sanoa aina sen mitä kuulija haluaa kuulla ja tällä saan hyväksyntää ja ystäviä itselleni.

(Tosin kyllähän ystäväni tajuaa minun huijanneen häntä).

Tämä loputon teeskentely ja muiden miellyttäminen on aiheuttanut uupumuksen ja olen nyt työkyvytön. Syön pulliani yksin ja rusinat näivettyy kaapissa kanssani samaa tahtia.

Vierailija
90/97 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni pyytää minua leipomaan rusinapullaa. Olen narsku enkä anna toiselle sitä mitä he pyytävät. Joskus, jos olen hyvällä tuulella, leivon pullaa mutta ilman rusinoita (rusinat syön itse suoraan paketista niin että muut näkee sen, koska minulla on oikeus tähän).

Useimmiten kieltäydyn leipomasta ja marttyyrinä syytän muita minulle asetetuista liiallisista vaatimuksista.

Vierailija
91/97 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää ne rusinat sinne minne ei aurinko paista.

Vierailija
92/97 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutinaa, rutinaa. Pitää rutista jopa rusinoista.

Näitä rutisijoita riittää näköjään joka ketjuun 🤬

Vierailija
93/97 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä paraskin rutisija.

Vierailija
94/97 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pystyyn.

Vierailija
95/97 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen niin kuin Virolainen laitan rusinat kahvitassin alle.

Vierailija
96/97 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä paraskin rutisija.

Voi, kerrankin mä olen jossakin asiassa paras!!! Kiitos 😘

Vierailija
97/97 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähelle pintaa kuitenkin, koska siten on hellpompu syödä vain rusinat pullasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi