Laitatko rusinat pullaan poikitrain vai pitkittäin?
Mä suosin ekaa tapaa, mutta kaverini sanoi, että se on outo.
Kommentit (97)
"Vaativaa asiantuntijatyötä" tekevänä, äärimmäisen stressaantuneena ja työuupuneena olisin tässä viitekehyksessä taipuvainen tulkitseman että rusinoiden asento ja budjetoitu määrä on nyt suorassa suhteessa niille asetettuun tavoitteeseen kolmannen kvartaalin tarkastelujakson päätteeksi.
Meillä tämä rusinapullan teko eskaloituu aina siihen että minä syön rusinat suoraan paketista ja mies pullat koska emme pääse yhteisymmärrykseen rusinoiden suunnasta taikinvaiheessa. Yhdessä jo 20v.
Mäin passiivisagressiivisena selkäänpuukottajana teen niin että esitän ymmärtäväistä ja fiksua, kerron kaikille etten laita rusinoita pullaan koska tiedän ettei muut tykkää.
Sitten kuitenkin salaa laitan (vaakatasoon) ja jälkikäteen myhäilen ivallisesti kun mut joutuu syömään ne.
Lisäksi jälkikäteen haukun vielä takanapäin ne syöjät ja myös rusinat koska olivat jo kuivuneita.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miettikää mikä duuni minulla on siinä, kun laitan rusinat taikinaan ja sitten kone vaivaa ne sekaisin mikä mitekin päin (näin kotitaloustunnilla opetettiin tekemään).
No, sitten kun pyöritän pullaksi mä joudun asettelemaan kaikki uudelleen.
Mun nars...i mies nimittäin vaatii että ne on rivissä ihan vierekkäin ja tasan keskellä pullaa.
🤣 ihanaa huumoria sunnuntaiaamuun.
Tykkään seurata mäkihyppyä joten laittaisin V asentoon.
En voi laittaa, ei oo rusinoita kaapissa ku mies söi ne lasten vanukkaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä asentoa, mut ihan vaan siksi että just nyt V käyrä korkeella ja toivon että se laskee kun leivon pullaa ja tungen rusinoita pullaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveril on niin paha rusinapullaneuroosi, ett se ei voi käydä ees leipomos enää
Eikä edes ruokakaupan hevi-osastolla, siellähän voi olla viinirypäleitä, noita vedellä pumpattuja rusinoita.
Minäkin laita ylösalaisin, vaikka kaikista rusinoista en pysty arvioimaan kumpi on yläpää tai alapää. Menee kyllä hemmetisti aikaa taikinan tekoon.
Kerrankin tärkeä keskustelunaihe!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä asentoa, mut ihan vaan siksi että just nyt V käyrä korkeella ja toivon että se laskee kun leivon pullaa ja tungen rusinoita pullaan.
Tässä käy niin, että laskee vain taikina. Ja käyrä nousee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin tärkeä keskustelunaihe!
Joo, mut kerranki keskustelunaihe joka vaatii nokkeluutta eikä kaikenmaailman tyhjäpääper...ot kirjottele tänne niitä samoja lauseita kuin joka ikiseen muuhun ketjuun, koska heidän äly ei riitä muovaamaan erilaisia lauseita rusinoiden pullaan laittamisesta.
Onko sopivaa että 3v vanhat rusinat laittaa pullaan ja syöttää pullat 45v miehelle (joka kylläkin näyttää kolmevitoselta)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä tiedän niin tän ongelman jota en millään pysty ratkaisemaan (johtuu varmaan lapsuuden kodin oloistani).
Mulla on tullu tästä semmonen stressi että olen joutunut käymään terapiassa jo vuosia, en jaksa enää, auttakaa.
Hei tsemppiä sulle! Joskus on paras mennä ihan vaan rusina kerrallaan, ettei mee ylivoimaiseksi. Tai jos tosi pahana, keskity vähän aikaa vaan yhteen rusinaan. Toivottavasti apua tästä.
KIITOS 😆🤣👍
Tällä naurun määrällä pääsen taas pitkälle.
Sovellan tätä ohjetta muihinkin ongelmiin jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä tiedän niin tän ongelman jota en millään pysty ratkaisemaan (johtuu varmaan lapsuuden kodin oloistani).
Mulla on tullu tästä semmonen stressi että olen joutunut käymään terapiassa jo vuosia, en jaksa enää, auttakaa.
Hei tsemppiä sulle! Joskus on paras mennä ihan vaan rusina kerrallaan, ettei mee ylivoimaiseksi. Tai jos tosi pahana, keskity vähän aikaa vaan yhteen rusinaan. Toivottavasti apua tästä.
KIITOS 😆🤣👍
Tällä naurun määrällä pääsen taas pitkälle.
Sovellan tätä ohjetta muihinkin ongelmiin jatkossa.
Ja sitten kun sinua 30 v päästä haastatellaan kuuluistasta elämänurastasi telkkariin, voit kertoa: - Elämäni mottona on ollut, että rusina kerrallaan. Ja rusina kerrallaan täs on menty.
Ei, ku tällaset huumoriketjut vaatii just tietynlaista nokkelaälyisyyttä, ja rentoa leikkimielisyyttä ja -asennetta, jotta näihin kykenee vastaamaan niin että lukijakin saa siitä hauskuutta päiväänsä.
Tähän ei kaikki tiukkapipot pystykään.