Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?
Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒
M28
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Ette ole paljon pilluja nähnyt jos luulette että aikuisten ja pikkutyttöjen näyttää karvattomana samalta.
Useimmat meistä eivät tosiaan ole tiirailleet pikkutyttöjen pilluja ja hyvä niin. Aikuisella naisella tulee olla karvoja alapäässä, toki siistittynä.
En suostu edes siistimään, koska sekin aiheuttaa epämukavuutta. Sänki pistelee, tulee näppyjä ja ehtimiseen saisi olla puleeraamassa tussun kanssa, en jaksa. Elämässäni on paljon muuta mielekkäämpää tekemistä. Kaikille on pimppi kelvannut.
Minä lopetin sheivaamisen, kun mies ei tuntunut arvostavan vaivannäköäni. Miten huomioit naisen vaivannäön AP? Millä tavalla itse sheivaat?
Ja ei kuulu kyllä mitenkään perus hygieniaan, hyvä vitsi. Hygienisempäähän se on kuin posliini.
Vierailija kirjoitti:
Lopulta harva nainen jaksaa joka hetki pysyä täysin karvattomana. On normaalia, että välillä on ajanjaksoja, milloin karvojenpoisto kiinnostaa vähemmän. Karvanpoistorutiineissa on paljon eroja ihmisten välillä. Voihan olla, että naisesi jaksoi vain sen alkuhuuman ajan panostaa tuollaiseen karvattomuuteen ja nyt haluaisi vain olla oma rento itsensä. Jos et ole hänelle tuosta mitään sanonut, niin silloin hänen oletuksena on, että karvojen poistamattomuus on sulle ok.
Karvoista ei kyllä voi sanoa. Menetti mahdollisuutensa kommentoida asiaa, jos ei kehunut naiselle sileää karvattomuutta kun sen aika oli.
Vierailija kirjoitti:
Itse dumppaan tuossa vaiheessa naisen.
Pedareilla ne ovat _tyttöjä_. Jos karvat kasvaa niin ei sovi. Ylläri.
Sheivaaminen on out. Luonnolliset karvat in. Luonnollisuus on kaunista, miehillä ja naisilla.
Miksi hän sheivaisi? Nainen sheivaa alapäänsä, esim. jos se saa nuolemisen tuntumaan paremmalta. Ilmeisesti sinun nuolemisesi ei ole sillä tasolla, että maksaisi vaivan.
Jos perus hygge eli sheivaaminen loppuu niin muija luiskaan,kohta alkaa pihtaus ja muu veemäisyys
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sheivaisi? Nainen sheivaa alapäänsä, esim. jos se saa nuolemisen tuntumaan paremmalta. Ilmeisesti sinun nuolemisesi ei ole sillä tasolla, että maksaisi vaivan.
Sinällään ymmärrän pointin, mutta en nyt usko että yhdelläkään naisella kasvaa karvoja klitoriksessa ja se nyt on se mitä kannattaa nuolla. Uloimpien häpyhuulten lussuttaminen nyt on aika turhaa ajanhukkaa ja siellä ne karvat kasvaa.
Tällaisten karvakammoisten takia olen sinkku ja pysyn sinkkuna. Olen karvainen edestä ja takaa ja molemmilta sivuilta. Kaljuksi ei voi sheivata kun sänki kasvaa sekunnissa ja kutittaa niin saakelisti. Joskus ajelen pöheikön matalaksi, mutta useimmiten en. Ei vaan ole sen arvoista. Enkä sheivaa sääriäkään tai käsiä ja harvemmin nykyään kainaloitakaan.
Mulla ei ole koko päivänä tullut hanasta lämmintä vettä määrittelemättön pitkän huoltokatkon takia. Selvisin noin minuutin kylmän suihkun, mutta todellakaan alkanut mitään sheivailemaan. Järkyttyköön miesystävä sängestä, kun myöhemmin tänään näen.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole paljon pilluja nähnyt jos luulette että aikuisten ja pikkutyttöjen näyttää karvattomana samalta.
Ei paljon mitään muuta eroa kuin että aikuisella naisella häppärit yleensä vähän näkyy jalkojen välistä ja sheivauksen aiheuttamat näppylät. Miehellä taas ero on paljon suurempi jos pallit ja muna on kasvanut ja kehittyneet normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinällään ymmärrän pointin, mutta en nyt usko että yhdelläkään naisella kasvaa karvoja klitoriksessa ja se nyt on se mitä kannattaa nuolla. Uloimpien häpyhuulten lussuttaminen nyt on aika turhaa ajanhukkaa ja siellä ne karvat kasvaa.
Tällaisten karvakammoisten takia olen sinkku ja pysyn sinkkuna. Olen karvainen edestä ja takaa ja molemmilta sivuilta. Kaljuksi ei voi sheivata kun sänki kasvaa sekunnissa ja kutittaa niin saakelisti. Joskus ajelen pöheikön matalaksi, mutta useimmiten en. Ei vaan ole sen arvoista. Enkä sheivaa sääriäkään tai käsiä ja harvemmin nykyään kainaloitakaan.
Minä sheivaan joskus, sillä sileät ulommat häpyhuulet saavat nuolemisen ja hivelyn tuntumaan paremmalta. En tykkää siitä, että keskitytään pelkkään klitorikseen, vaan mieluummin ensin lämmittelee reidestä lähtien nuoleminen/sively/tms. ja tähän kuuluu myös ne ulommat häpyhuulet.
Mutta jos ei tykkää tällaisestä niin sileäksi sheivaaminen on toki aivan turhaa. Minäkin teen aika harvoin, koska en pidä kutinasta joten saatavan nautinnon on oltava sen kutinan arvoinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Miehen luontoon ei kuulu pitää karvaisista naisista. Karvaisuus on ollut aina miehinen ominaisuus, vaikkei sitä nykypäivänä saakkaan sanoa ääneen. Karvattomuus kielii nuoruudesta ja hedelmällisyydestä. Karvainen nainen on miehille yhtä viehättävää kuin karvaton mies naisille.
Itse asiassa miehillä, joilla on paljon testosteronia on usein vähemmän kehon karvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä ole mitään muuta eroa päällisinpuolin kuin se että aikuisella häppärit yleensä vähän näkyvissä ja sheivauksen aiheuttamat näppylät. Miehillä ero on huomattavasti selkeämpi vaikkei karvoja olisikaan, jos vehkeet on kasvaneet ja kehittyneet normaalisti.
Karvattomana vulvani ärtyy ja tulehtuu jo kun sitä päin katsoo. Seksi onnistuu siis vain karvojen kera. Toki trimmailen välillä siten kuten haluan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa tehdä kehollaan just mitä haluu. Jos sulle ei kelpaa sheivaamaton nainen, niin herra on hyvä ja poistuu ovesata takavasemmalle.
Voi kuvitella miten noloa on sitten kun kaveri kysyy että miksi jätti tyttöystävänsä. "No kun sillä olikin häpykarvat, yhyy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu hygieniaan sekä naisilla että miehillä. Ehkä protestoi kun säkään et pidä huolta hygieniastasi?
Miehellä vähän eri juttu, näyttää pieneltä pojalta jos sheivaa.
AP
Sama naisilla. Sheivattu on kuin pikkulikka, sen ikäinen jonka ei pitäisi edes tietää mitä seksi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen luontoon ei kuulu pitää karvaisista naisista. Karvaisuus on ollut aina miehinen ominaisuus, vaikkei sitä nykypäivänä saakkaan sanoa ääneen. Karvattomuus kielii nuoruudesta ja hedelmällisyydestä. Karvainen nainen on miehille yhtä viehättävää kuin karvaton mies naisille.
Itse asiassa miehillä, joilla on paljon testosteronia on usein vähemmän kehon karvoitusta.
Naismaiset miehet ovat siis mielestäsi miehekkäitä. Kaikki eivät ole samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos perus hygge eli sheivaaminen loppuu niin muija luiskaan,kohta alkaa pihtaus ja muu veemäisyys
Tuossa voittaa nainen ja sinä, joten kannatettava juttu!
Itse dumppaan tuossa vaiheessa naisen.