Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä lopettanut sheivaamisen 4kk tapailun jälkeen?

Vierailija
18.11.2022 |

Aikamoinen turn off ja eikö tuo kuulu ihan perus hygienaankin naisella?😒

M28

Kommentit (329)

Vierailija
201/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei sheivaa ja sinä haluaisit että sheivaisi, niin se ei välitä sinusta ja kannattaa alkaa etsii uutta. Ei muutaku seuraavan "renkaita" potkimaan.

Vierailija
202/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa tehdä kehollaan just mitä haluu. Jos sulle ei kelpaa sheivaamaton nainen, niin herra on hyvä ja poistuu ovesata takavasemmalle.

Voi kuvitella miten noloa on sitten kun kaveri kysyy että miksi jätti tyttöystävänsä. "No kun sillä olikin häpykarvat, yhyy". 

Se olikin aikuinen nainen eikä pikkutyttö, yhyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole paljon pilluja nähnyt jos luulette että aikuisten ja pikkutyttöjen näyttää karvattomana samalta.

Jokainen nainen on nähnyt enemmän pilluja kuin sinä.

Vierailija
204/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei sheivaa ja sinä haluaisit että sheivaisi, niin se ei välitä sinusta ja kannattaa alkaa etsii uutta. Ei muutaku seuraavan "renkaita" potkimaan.

Joo, ei välitä niin paljon että kestäisi jatkuvaa kutinaa ja kirvelyä alapäässä. Aika itsekästä kyllä.

Vierailija
205/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samalla tavalla. Nainen sai ansaan esittämällä että olisi huoliteltu ja jotenkin kiinnostunut myös puolisonsa mieltymyksistä. No, eihän se sitten niin ollut. Nyt on oltu jo niin monta vuotta naimisissa, että ihan sama miltä vaimon pimppi näyttää, yritän vältellä sitä näkemästä joka tapauksessa.

:D :D :D :D

Vierailija
206/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoiko heti kouvolatukan myös?

Vierailija
207/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne sanoi että ei kannata sheivata, edesauttaa kaikenlaisten hiiva/bakteerivaginoosi/ym tulehdusten kehittymistä joten sheivattu värkki se todennäköisemmin pitää sisällään erinäisiä eliöitä ja bakteerikasvustoa.

Vierailija
208/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pitää heti kun siirrytään privaatimpaan  viestinvaihtoon, pystyä esittämään kuva sheivatusta tavarasta.

Tämä siis koskee erityisesti miestä, koska naisen pitää saada kunnon kuva peniksestä erektiossa. Toki naisiakin koskee, sillä mieluummin miehet lipoo paljasta pintaa. Erityisesti naiset arvioivat tällöin sitä voiko miehelle antaa suuseksiä. 

Moni mies unohtaa nämä perusasiat, kun lähtee valmistelemaan Tindertapaamista. Naiset ei kehtaa pyytää tällaisia kuvia vaan skippaavat. Kunnon dickpicit on siis miehen vastuulla

N42 

Vierailija
209/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei todellakaan saa tehdä kehollaan mitä haluaa. Jos miehelle ei kelpaa sheivaamaton nainen, niin nainen on hyvä ja sheivaa. Muuten saa akka poistua ovesta takavasemmalle. Tai ennen kuin poistuu niin laittaa miehelle ruuan.

Vierailija
210/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva nyt hyvä ap aikuiseksi. Niin naisesikin on tainnut tehdä?

Vierailija
211/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle varmaan sopii sitten se hiivatulehdus, joka mulle tahtoo tulla, jos vetää kaiken pois. Se voi nimittäin tarttua sun elimeen. Jostain syystä samaa ongelmaa ei tule koskaan, kun vetää koneella jättäen pienen sängen.

Vierailija
212/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole mitään muuta virkaa kuin laittaa miehelle ruokaa ja pillua.

Ei naisista muuhun ole.

Äänioikeus pois naisilta.

Vierailija
213/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oldfart kirjoitti:

Aika paha. Onko suhde millä tolalla noin niinkuin muuten? Luulenpa että on hyvällä tolalla, nainen uskaltaa olla oma itsensä. Koettaisin silti hienovaraisesti vihjata että niittokonetta vois käynnistellä.

Oma vaimo sheivaa hartaasti ja tarkasti kun tietää että tykkään. Mä vastavuoroisesti pidän itsestäni huolta hänen mielikseen. Näin menty 32 vuotta. Tosi tarina.

32 vuotta sheivannut säännöllisesti. Aika kova sänki varmaan.

Vierailija
214/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
215/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Karvainen rinta? Oletko vanha pappa?

Vierailija
216/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindertreffeille miehen on syytä ottaa liuta sheivausvehkeitä mukaan niin ei mene hommasta maku, jos tulee isompi pehko vastaan. Itse asiassahan sheivaus on hyvä tapa tutustua partneriin paremmin. Toki homma pitää osata, ettei viiltele.

Vierailija
217/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti tunnustaa, että viestin otsikon nähtyäni mietin että no onpa nyt erikoista, nythän on marraskuu eikä tarvi olla niin tarkkana että näyttääkö siistiltä, kun ei olla enää uimapuvussa rannalla, jolloin sheivatut kainalot ja sääret on itsestäkin ihan kiva.

Sitten avasin ketjun ja tajusin että "Ai niin, jotkut taitavat sheivata sieltäkin". Pitänee ottaa esille jatkossa tutustumisen alussa, että muuten minä en sitten ajele tiettyjä karvoja - ota tai jätä!, jos tuo, mielestäni p*rnahtava tapa on tosiaan näin yleinen kuin tästäkin ketjusta ilmenee 🤔

N30

Vierailija
218/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa puskan rehottaa. Mutta viiksenalut kannattaa sheivata.

Vierailija
219/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin testasin miestä heti alkuun, että miten kestää karvat. Vähän myöhemmin vakiinnuttua pierut ja muut ällötykset. Tuossahan tuo vielä 5 vuotta on. Ei säikäyttänyt. Normaalisti siis käyttäydyn hyvinkin naisellisesti, mutta pitäähän se testata, että mies on mies eikä mikään mammanpoika. Miten se kestää synnytyksen katsella tulevaisuudessa, jos jo karvat ällöttää. Miten vaihtaa kakkavaipan vauvalta, jos ei kestä mun piereskelyä. 😜 Taktikointia siis arvon miehet. Otin myös koiran ja laitoin miehen tekemään oman osuutensa viikkosiivouksesta ruuanlaittovuoroineen. Kuten sanoin, tuossa tuo on, naimisiin ollaan menossa ja juuri eilen kehuskeli, miten onnellinen on minun kanssa ja minä hänen. Tosi rakkautta

Vierailija
220/329 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä vaan että kiihotut pikkutytöistä.Se on laitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme