Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen jätät nykyään kaupan hyllylle, koska hinta on noussut?

Vierailija
18.11.2022 |

Itse en koskaan kuvitellut vaihtavani Oivariinia toiseen merkkiin, mutta on sen verran kallis nykyään, että oli pakko vaihtaa.

Kommentit (337)

Vierailija
201/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaiset tomaatit. Ulkomaisia en ole ostanut koko aikuisikänäni, kun olen töissä ollut. Pari viikko sitten syötiin viimeiset oman pihan tomaatit ja kaupassa totesin, että nyt muuten ostetaan ulkomaisia, puolet halvempi kuin kotimaiset.

No tottakai ne kotimaiset tomaatit maksaa talvella paljon, miten voi olla yllätys kenellekään?

Vierailija
202/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore lohi, tomaatti, kurkku.

Olen hankkinut hyvän määrän sardiineja oliiviöljyssä ja purkeittain tomaattimurskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hankkinut hyvän määrän sardiineja oliiviöljyssä ja purkeittain tomaattimurskaa.

Lohtahan saa taas aika halvalla, tarjouksia liki viikoittain, alle 10 euroa kilohinta on edullista.

Onhan siinä vähän hommaa, jos ei ole ilmaista fileerausta, mutta maksaa vaivan. Perkeistä liemi seljankaa varten, osa graavataan, uunilohta, paistettuja lohimedaljonkeja, paloja pakastimeen ja kavereita syömään, jos ei itse kaikkea jaksa.

Tuore tomaatti, kurkku ja salaatti jää kyllä ostamatta ellei tarjouksessa.

Vierailija
204/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on köyhien ongelmat.

Minusta on mukavaa että citymarketissa on pian sama fiilis kuin aikoinaan stokkan herkussa... tulee vain tuttuja vastaan.

Vierailija
205/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohtahan saa taas aika halvalla, tarjouksia liki viikoittain, alle 10 euroa kilohinta on edullista.

Onhan siinä vähän hommaa, jos ei ole ilmaista fileerausta, mutta maksaa vaivan. Perkeistä liemi seljankaa varten, osa graavataan, uunilohta, paistettuja lohimedaljonkeja, paloja pakastimeen ja kavereita syömään, jos ei itse kaikkea jaksa.

Ei täällä ole lohi tarjouksessa kun hyvin harvoin. Ja tarjouksessa 14,90e/kg.

Vierailija
206/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja naudanliha, jos ei ole tarjouksessa.

Vierailija
207/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen kurkku

Kokoliha

Vierailija
208/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan lohitarjoukset ovat usein alkuviikosta, joskus torstainakin, Usein maininta että erä. Tarjouksia pitää siis hieman kytätä, ja sitten samana päivänä kauppaan, kun tarjous alkaa. Tarjoukset useimmiten K-kaupan ketjuissa. S-marketeissa ei juuri koskaan, prismoissakin harvemmin.

Vierailija
209/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveän hintatietoinen en ole, mutta yhden tuotteen hinnasta pöyristyin juuri äskettäin. Pieni suklaafirma, jonka 100g levy maksoi 4,25€! Oli sitten kyllä viimeinen.

Vierailija
210/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Becel vaihtunut Keijuun

Jauheliha halvempaan

Monet tuorepuolen tuotteet jää hyllyyn :(

Kana vaihtunut tofuun

Vierailija
211/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkipussit mousseet yli kolmeen euroon, suklaapatukat 80 senttiä! Eivät lähde enää mukaan ja tietty terveyden kannalta parempikin niin. 

Merkillistä kun täälä Ruotsissa on Fazer tosi halpaa! 

Vierailija
212/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä seurauksena Ruotsissa että punaiset laput lisääntyvät joka päivä ja kauppojen on ollut pakko alkaa alentamaan hintoja! 

Vierailija
213/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin oivariinin vaihtaa minilättaan mut sekin nykyään 4€

Vierailija
214/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkku, tomaatti, liha, kahvi

Vierailija
215/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan lohitarjoukset ovat usein alkuviikosta, joskus torstainakin, Usein maininta että erä. Tarjouksia pitää siis hieman kytätä, ja sitten samana päivänä kauppaan, kun tarjous alkaa. Tarjoukset useimmiten K-kaupan ketjuissa. S-marketeissa ei juuri koskaan, prismoissakin harvemmin.

Joo mutta kun niitä tarjouksia ei ole ja sitten kun on niin 14,90e/kg.

Vierailija
216/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot ja valmis salaatit hinta nousi yhdessä yössä lähes 5€ eihän niissä ole mitään kuin ruohoa. Smoothiet jäi pois ja isot voit.Kahvia ei kannata juoda kofeiinin takia.Jäätelöissä on puujauhoa glugoosia öljyä kauheita tehdään itse aito kermasta ja hedelmistä.Pahalle haisevat valmisruoka kanakalat jäi pois jo ennen ja Virossa tehty kakkoslaatu. Vietnamin tonnikala jäi pois laatu heikko.Kalleimmat pestokastikkeet vaikka olisi miljonääri ei nekään paskaa syö tai ylihintaa maksa ne saa useimmin työn puolesta ruuan.Höttöjäätelö 5-6€ naurettavaa laatua.Jotkut viinit mehut ei edes ole muuta kuin värjättyä huutelöä. Toiset juustot on omituisia piraatteja erottaa heti laadun.

Vierailija
217/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli käsin vähän puristellut suolakurkkuja oli selvät sormen painumat ja yksi syö viinirypäleitä suoraan suuhunsa ja toinen irtokarkkeja sormin terveisin arabiasta Persian torilta.Yksi syötti lastaan ottaen sormin ruokaa lautaselta sitten omaan suuhun siitä lapsen suuhun ja sormin kiitos ja näkemiin.

Vierailija
218/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku koulutettu kristitty voi vajota tai olla niin huumattuna että alkaa syödä sormin lattialla. Saatana.

Vierailija
219/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuston hinta on noussut ihan älyttömasti, sitä ostan nykyään vain jos oikeesti haluttaa ja en vain sen takia että se on loppu ja lohta syön seuraavan kerran Jouluna :)

Vierailija
220/337 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhillä on köyhien ongelmat.

Minusta on mukavaa että citymarketissa on pian sama fiilis kuin aikoinaan stokkan herkussa... tulee vain tuttuja vastaan.

Demolition Manin tulevaisuudenkuva on varmaan sinunkaltaisten toivoma, jossa köyhät asuu viemäreissä maan alla ja varakkaat maan päällä:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi