Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jouluherkkuja olette jo nauttineet?

Vierailija
18.11.2022 |

vai syöttekö vasta jouluna?

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glögiä ja konventeja.

Vierailija
22/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glögiä. Mutta se on mulle enemmän talvijuoma kuin joulujuoma.

Joulukuussa vasta sitten ehkä pipareita ja joulutorttuja, varsinaiset jouluruoat vasta joulun pyhinä. Ellei nyt satu joku yksittäinen joululounas tulemaan eteen aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua syön Annan pipareita läpi vuoden, koska ne ovat ihanan ohuita. Hiilareita taitaa olla 3 g yhdessä piparissa, joten parempi vaihtoehto kuin hapankorppu tai näkkileipäpala.

Kanelia ei pidä syödä joka päivä.

Vierailija
24/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mutta ajattelin tehdä joku päivä jouluaterian. Ainakin kinkkua ja laatikoita. Menee ihan arkiruokanakin.

Vierailija
25/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juhli joulua.

Minäkän en juhli en vietä joulua. On minulle vain normaali viikonloppu.Joten en maistele nyt en myöheminkään joulu ruokia tai makeisia.Positivisena näe asian ei tule ylisyötyä ja rahan ritää joulun jälkenkin.Kun en edes juo tai tupakoi.

Vietän joulua, ikinä ei ole tullut ylensyötyä eikä rahatkaan ole loppuneet.

Me järjestetään huomenna pikkujoulut, joten illalla menee kinkku uuniin, laatikot on jo tehty. Kohta tehdään pipareita ja torttuja.

Vierailija
26/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua syön Annan pipareita läpi vuoden, koska ne ovat ihanan ohuita. Hiilareita taitaa olla 3 g yhdessä piparissa, joten parempi vaihtoehto kuin hapankorppu tai näkkileipäpala.

Kanelia ei pidä syödä joka päivä.

Sanoinkos syöväni joka päivä? Sitä paitsi jos söisin joka päivä korvapuustin, tulisi siinäkin kanelia joka päivälle. Sitä paitsi säännöllinen kanelin syöminen kuulemma ehkäisee DM2 tuloa, tiedäpä häntä sitten.

Vierailija
27/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuviiniä.

Vierailija
28/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkua,porkkanalaatikkoa,torttuja,glögiä.

Vierailija
29/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein kuvottaa, kun liikkumaton ja ylipainoinen tyyppi haaveilee jo jouluaterioista. Vois hyvin jättää väliin ja lähtee vaikka lenkille.

Melkoiset harhat on, jos kuvittelet kirjoituksen perusteella toisen ulkonäön.

Vierailija
30/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juhli joulua.

Minäkän en juhli en vietä joulua. On minulle vain normaali viikonloppu.Joten en maistele nyt en myöheminkään joulu ruokia tai makeisia.Positivisena näe asian ei tule ylisyötyä ja rahan ritää joulun jälkenkin.Kun en edes juo tai tupakoi.

Vietän joulua, ikinä ei ole tullut ylensyötyä eikä rahatkaan ole loppuneet.

Me järjestetään huomenna pikkujoulut, joten illalla menee kinkku uuniin, laatikot on jo tehty. Kohta tehdään pipareita ja torttuja.

Ja sähkönkulutus tykkää?

31/217 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muutama päivä sitten valmistaikinalevyistä ja luumuhillosta tähtitorttuja. 

Vierailija
32/217 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juhli joulua.

Mahtaa olla upea elämä.

Vierailija
33/217 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi pullo hehkuviiniä glögiä ja kossua..

Vierailija
34/217 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku paistettu joka lauantai siitä asti kun pakkasmötiköitä on ollut tarjolla. Syödään sitten tiistaille asti rosollin ja laatikoiden kera. Jouluna voi sitten vain todeta että eipäs tule ähkyä kun harjoittelee riittävästi ennen oikeaa suoritusta.

Vierailija
35/217 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä herkuista, mutta jouluun liittyviä lienevät riisipuuro ja luumutäytteiset tortut.  Torttuja ostin kuuden kappaleen pakkauksen, niistä yksi jäljellä. 

Seuraavalla kauppakerralla meinaan ostaa suklaakonvehtirasian. 

Vierailija
36/217 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glögiä, koskenkorvalla terästettynä.

Isäntä hääräilee piparin kimpussa.

Vierailija
37/217 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisipuuroa tulee syötyä silloin tällöin ympäri vuoden, ja pipareitakin aina välillä. Ihan niitä perinteisiä joulupöytäjuttuja ei syödä kuin jouluna, jos silloinkaan. 

Vierailija
38/217 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkua, joulutortun, no graavikalaa syön läpi vuoden. Ja konvehtirasioita joskus. Harvoin makeaa. En ole nähnyt laatikoita vielä myynnissä. 

Vierailija
39/217 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka vuosi 75 vuoden ajan nauttinut kaikkia mieleisiäni jouluherkkuja jouluaikaan. Joulu alkaa minulla itsenäisyyspäiväjuhlien jälkeen ja jatkuu loppiaiseen! Niin tänäkin vuonna kaikesta kaupallisesta hömpötyksestä huolimatta!

Vierailija
40/217 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein kuvottaa, kun liikkumaton ja ylipainoinen tyyppi haaveilee jo jouluaterioista. Vois hyvin jättää väliin ja lähtee vaikka lenkille.

No alappa mennä sitten hopi, hopi, äläkä siellä haaveile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi