Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veitkö vauvan näytille työpaikallesi?

Vierailija
18.11.2022 |

Minä vein aikoinaan ja ketään ei kiinnostanut. Olin pettynyt, sillä muiden työkavereiden vauvoista oltiin innostuneita.

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta muiden lapset. Miksi raskaana olevalle naiselle tulee kuvitelma että se hänen raskaus ja vauva olisi jotenkin spesiaalia muille kuin hänelle ja lapsen isälle ja ehkä isovanhemmille :D

Hahaha, vuoden vitsi 🤣 raskaana olevat ja vasta synnyttäneet naiset TIETÄÄ että ihmisiä, ihan tuntemattomiakin, todellakin kiinnostaa se raskaus ja vauva ja sitä vauvamahaa ja vauvaa pitää saada hipelöidä ja katsella ja kysellä ja neuvoa kaikkea epäasiallistakin. Oikeasti, loppuvaiheessa raskautta aspatyössä alkoi tympäistä se, että monet asiakkaat halusi jutella vauvoista sen asiansa hoitamisen sijaan. Jopa miehet. Ja hössöttää että voivoi älä nyt nouse jakkaralle ja kannattaako sinun nyt kantaa noita tavaroita. Kaikkia ei tietenkään kiinnosta ja se on kyllä kivempi se.

82/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En? Olisi vaan rääkynyt ja häirinnyt työkavereita.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän työpaikalle päästetä ketään, joka ei ole siellä toissä. Siis joko me firman työntekijät, poliisit virantoimituksessa, muut viranomaiset, kuten palotarkastaja.  Älytöntä raahata pentuja työpaikalle, vaikka olisikin sallittua. Mitähän sillä oikein tavoitellaan? Jotkut käyttävät lastaan itsensäpaljastuksen välineenä.

Kun monet ihmiset tykkää vauvoista ja oikein haluaa että se tuodaan näytille. Se on jännä ilmiö, vauvaa ois tulossa myös kotiin katsomaan sellaiset ihmiset joitten kanssa ei muuten edes olisi juuri tekemisissä. Joku vauvoissa on sellaista mikä kiinnostaa ihmisiä. Ja toki joissain tapauksissa halutaan ihan vaan seuran vuoksi käydä tervehtimässä työkavereita ja se vauva pitää sit ottaa tietysti mukaan. Monihan käy eläkkeelle jäätyäänkin joskus kahvilla vanhalla työpaikalla. Mutta se riippuu tosi paljon työpaikan ilmapiiristä ja tavoista ja siitä onko mahdollista edes käväistä siellä kahvilla ja onko ihmisillä työpäivän lomassa aikaa seurusteluun, eihän kaikkialla onnistu.

Vierailija
84/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte väkisin tuoda lapsenne näytille, laittakaa vaikka etukäteen spostia, että tuutte vauvan kanssa lounaalle paikkaan missä työporukka yleensäkin käy. Halukkaat voi sitten tulla treffaamaan teitä ja ne, joita ei kiinnosta, välttävät vaivaannuttavan tilanteen.

Totta, useimmiten siellä työpaikalla on niitä ihmisiä jotka ehdottomasti haluaa sen vauvan nähdä ja niitä joita ei kiinnosta. Kun laittaa etukäteen jollekin viestiä milloin ois tulossa, niin kiinnostuneet tietää olla paikalla ja ei-kiinnostuneet poissa :)

Vierailija
85/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat eivät kuulu työpaikoille!

Vierailija
86/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vienyt vauvaani näytille, kun ei ole ollut sellaista työpaikkaa johon olisi vauvan kanssa huvittanut mennä käymään silloin kun olivat pieniä.

Nykytyöpaikkani on tiiviimpi työyhteisö ja jos joku jäisi äitiyslomalle niin takuulla haluttaisiin että se tulee käymään vauvan kanssa sitten. Ylipäätäänkin tässä porukassa tykätään jos käy vierailijoita ja lapsirakkaita taitaa olla kaikki, eli lepertelijöitä riittäisi. Itsekin ajattelen että olisi kiva nähdä vapaalla olevaa työkaveria vauvoineen jos joku sellaisen saisi.

Vierailija
87/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein, kun pyydettiin. Minun luonani ovat sittemmin käyneet sairaalassa, kun olin hoidossa. Vierailtu on puolin toisin myös kodeissa. Ollaan kai sitten jotenkin tiivis työyhteisö ja vieläkin tapaan jo eläköityneitä työkavereita. Meillä on yhteistä historiaa vuosikausia.

Vierailija
88/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä veisin? Ei minua voisi vähempää kiinnostaa toisten lapset, lapsenlapset, lemmikit jne. En odota muiltakaan kiinnostusta omiani kohtaan.

Ei odoteta muilta kiinnostusta mihinkään. Mitäs turhaan. Ihmiset on niin rasittavia.

Vierailija
89/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vienyt vartavasten näytille, mutta jouduin ottamaan vauvan mukaan, kun kävin allekirjoittamassa jotain papereita. Kyllä työkavereita kiinnosti, oli myös niitä ärsyttäviä iholle tulevia lässyttäjiä, jotka eivät muuten kanssani ole mitenkään läheisiä.

Kaikenlaisia lässyttäjiä jotka yrittää, vaikka oikeastihan me ei kukaan välitetä toisistamme tippaakaan. Ihmiset on niin rasittavia. Ymmärtäis jo, toiset ihmiset ei kiinnosta.

Vierailija
90/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porsineen naisen suurinta saavutusta elämässä (ja sitä ainoaa) pitää toki esitellä.

KATSOKAA, OLEN SAANUT MUNAA (tai pistoksen)

Huomaathan, että äitisi on porsinut?

Heh, niin sinunkin!

Vierailija
91/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muut naiset tuo ja se on jotenkin tuskaista kun pitäisi muka kiinnostaa joku rääkyvä sinappitykki jota ei erota toisesta jos ne laittaa vierekkäin samoissa vaatteissa.

Hellanlettas, mistä moinen tympeys viattomia ihmistaimia kohtaan?

Vierailija
92/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porsineen naisen suurinta saavutusta elämässä (ja sitä ainoaa) pitää toki esitellä.

KATSOKAA, OLEN SAANUT MUNAA (tai pistoksen)

Olen aika vaikuttunut katkeruutesi tasosta

Vierailija
93/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä väärä käsitys ihmisellä, vai siaksiko olet äitisi ja itsesi päätellyt?

Vierailija
94/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, äitylit, että nämä täällä persehedelmistä puhuvat on enimmäkseen naisia vihaavia miehiä. Tämä palsta on paska paikka.

Työpaikalla vauvoihin kohdistuu lievää kiinnostusta, ja harva vastustaa niiden sinne tuomista. Joku ilman tahtoaan lapseton voi olla eri mieltä.

Antaa tuoda vaan, kunhan ei odota mitään lässytystä ja ihastelua. Sellaiseen en vain taivu, vaikka sosiaalinen paine on kyllä naisvaltaisella työpaikalla kova.

Terv. vela

Sama täällä, siksi olenkin vaihtanut miesvaltaiselle alalle, täällä tuota ongelmaa ei ole. Vai osaatteko kuvitella miehen, joka tulisi duuniin esittelemään vauvaansa?!? En minäkään.

Vierailija
95/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla, jossa oli alle 30 ihmistä - tuotiin vauvoja näytille.

Työpaikka, jossa satoja ihmisiä - ei.

Vierailija
96/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat eivät kuulu työpaikoille!

Pari entistä kollegaa jopa synnytti työpaikalla. Kai se riippuu työpaikasta voiko mennä vauvan kanssa visiitille vai ei?

Vierailija
97/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi viennyt, mutta pyysivät. Juotiin kahvit ja vastaanotin lahjat. Hyvin meni. Ne tuli katsomaan keitä kiinnosti.

Vierailija
98/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehet vie vauvojaan isyyslomalla näytille?

Vierailija
99/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jouduin menemään vauvan kanssa, kun täytyi käydä täyttämässä papereita päiväsaikaan. No, jotkut olivat ihan vilpittömästi iloisia ja hyviä työkavereita, mutta se jotenkin inhotti, että ne, jotka aiemmin ei tyyliin suostunut edes tervehtimään minua tulivat lässyttämään vauvalle...

Vierailija
100/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäni mankuu minua vieläkin mukaan työpaikalleen että voi esitellä "omaa vauvaansa".

T36