Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veitkö vauvan näytille työpaikallesi?

Vierailija
18.11.2022 |

Minä vein aikoinaan ja ketään ei kiinnostanut. Olin pettynyt, sillä muiden työkavereiden vauvoista oltiin innostuneita.

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vienyt vartavasten näytille, mutta jouduin ottamaan vauvan mukaan, kun kävin allekirjoittamassa jotain papereita. Kyllä työkavereita kiinnosti, oli myös niitä ärsyttäviä iholle tulevia lässyttäjiä, jotka eivät muuten kanssani ole mitenkään läheisiä.

Vierailija
2/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä veisin? Ei minua voisi vähempää kiinnostaa toisten lapset, lapsenlapset, lemmikit jne. En odota muiltakaan kiinnostusta omiani kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion käydä näyttämässä työpaikalla, minulla on mukavat työkaverit. En jaksa ketään kotiini rotinoille kutsua.

Vierailija
4/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein vasta kävelevänä.

Vierailija
5/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistaakseni käynyt, mutta olimme siihen aikaan tiivis nuorten perheiden porukka töissä, joten tapasimme lapset (vauvat myös) mukanamme vapaa-ajalla useinkin. 

Vierailija
6/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työpaikalla ihan asiakkaan roolissa vauvan kanssa ja näytin häntä samalla.

Vierailija
7/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muut naiset tuo ja se on jotenkin tuskaista kun pitäisi muka kiinnostaa joku rääkyvä sinappitykki jota ei erota toisesta jos ne laittaa vierekkäin samoissa vaatteissa.

Vierailija
8/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, vastauksista päätellen tänään ei oo kuntouttavaa työtoimintaa. :D

Vierailija
9/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuoko, ketään ei kiinnosta tai jos kiinnostaa, niin tulee itse katsomaan. Jotenkin ärsyttävää.

Vierailija
10/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin ja perjantaipullokin on taidettu jo korkata. Kohta alkaa itkettää ja tulee äitiä ikävä. 

Vierailija
11/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vaivaannuttavaa, kun pitää esittää että kiinnostaa , ettei nyt ihan loukkaisi pentunsa esittelijää.

Vierailija
12/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen tunnut tietävän kun makaat palstalla aamusta iltaan

Vierailija
13/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin ja perjantaipullokin on taidettu jo korkata. Kohta alkaa itkettää ja tulee äitiä ikävä. 

Ihanaa kun paljastat vahingossa asioita omasta elämästäsi

Vierailija
14/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt molempien vauvojen kanssa työpaikalla, mutten niinkään esittelemässä niitä vaan moikkaamassa työkavereita. Vauvaa kun ei sattuneesta syystä voi jättää yksin kotiin vaikka lounaan ajaks.

Vierailija
15/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vienyt vartavasten näytille, mutta jouduin ottamaan vauvan mukaan, kun kävin allekirjoittamassa jotain papereita. Kyllä työkavereita kiinnosti, oli myös niitä ärsyttäviä iholle tulevia lässyttäjiä, jotka eivät muuten kanssani ole mitenkään läheisiä.

Todennäköisesti kohteliaisuudesta kävivät lässyttämästä, etteivät vaikuttaisi liian tylyltä vauvaa kohtaan. 

Vierailija
16/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, kun työkaverit tuo lemmikkejään ja lapsiaan käymään työpaikalla. Siis oikeasti on, en ole yhtään ironinen tässä. Varsinkin pienet, alle kouluikäiset lapset ja koirat on ihan parasta piristystä <3

Vierailija
17/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, äitylit, että nämä täällä persehedelmistä puhuvat on enimmäkseen naisia vihaavia miehiä. Tämä palsta on paska paikka.

Työpaikalla vauvoihin kohdistuu lievää kiinnostusta, ja harva vastustaa niiden sinne tuomista. Joku ilman tahtoaan lapseton voi olla eri mieltä.

Vierailija
18/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen vauvan? Ei minulla ole mitään vauvaa!

Vierailija
19/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri jäi juuri äitiyslomalle ja toivon, että hän tuo vauvan näytille aikanaan. Pidän työkavereistani ja pidän lapsista, joten mikä mukavampi tapa rikkoa työpäivän arkea kun päästä tapaamaan työkaverin vauva?

Vierailija
20/145 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rehellisiä ollaan niin mieluummin rapsuttaisin jonkun koiraa kun kuuntelisin jonkun pikkukallen huutoa töissä.