Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veitkö vauvan näytille työpaikallesi?

Vierailija
18.11.2022 |

Minä vein aikoinaan ja ketään ei kiinnostanut. Olin pettynyt, sillä muiden työkavereiden vauvoista oltiin innostuneita.

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää. Ei sellainen tuntunut mitenkään ihanalta ajatukselta.

Vierailija
102/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vienyt ainuttakaan. En sekoita priva ja työelämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti niitä vauvoja on käyty esittelemässä työpaikoilla ? Ei ainakaan viime vuosituhannella, taitaa olla ihan viimeisiä keksintöjä että pitäisi mennä esittelemään, vauva on ihminen ei näyttely esine.

Vierailija
104/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
105/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, äitylit, että nämä täällä persehedelmistä puhuvat on enimmäkseen naisia vihaavia miehiä. Tämä palsta on paska paikka.

Työpaikalla vauvoihin kohdistuu lievää kiinnostusta, ja harva vastustaa niiden sinne tuomista. Joku ilman tahtoaan lapseton voi olla eri mieltä.

Antaa tuoda vaan, kunhan ei odota mitään lässytystä ja ihastelua. Sellaiseen en vain taivu, vaikka sosiaalinen paine on kyllä naisvaltaisella työpaikalla kova.

Terv. vela

Sama täällä, siksi olenkin vaihtanut miesvaltaiselle alalle, täällä tuota ongelmaa ei ole. Vai osaatteko kuvitella miehen, joka tulisi duuniin esittelemään vauvaansa?!? En minäkään.

Höpö höpö. Oma mies oli liikutttavan ylpeä vauvasta, ja esitteli häntä kyllä kaikille joita vähänkin kiinnosti (ja todennäköisesti myös monille, joita ei niin kiinnostanutkaan :D). Miten ankea näkemys, että miehet eivät tykkäisi vauvoista tai esittelisi jälkikasvuaan, näen paljon ylpeitä isiä vaunujen kanssa ja hyvä niin.

Vierailija
106/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta muiden lapset (ja olen siis nainen)

Vierailija
107/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä tapa käytössä Suomessakin? Ulkomailla olen tuota nähnyt ja häirinnyt kunnen tykkää lapsista yhtään. Sen on sitten ylpeä äippä/iskä myöhemmin jotenkin maksattanut kosken heidän pikku hirviötään lellitellyt.

Vierailija
108/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut ihanaa, kun on tultu vauvojen kanssa. Minäkin sitten esikoisen kanssa menin, eikä ketään kiinnostanut.

Ei menty toiste.

Saatiin rantavaate lahjaksi. 9.90 hintalappu ja vauva syntyi helmikuussa. Heinäkuussa oli armotta pieni.

Jätin tämän jälkeen osallistumisen muiden lahjoihinkin

Vierailija
109/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että veisin varta vasten. Olen tosin nykyään töissä kaupassa, joten kauppareissun yhteydessä saisivat halukkaat työkaverit ja vakiasiakkaat tulla tervehtimään, jos haluavat. Ensimmäisen raskauden aikana olin eri työpaikassa, ja en oikein koskaan päässyt kunnolla sisään työyhteisöön, niin en nähnyt syytä käydä siellä lapsen kanssa.

Vierailija
110/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein. Mutta eihän siitä ollut mitään hyötyä. Se ei osannut vielä mitään. Pakko oli itse tehdä työt. Paperipainosta meni kyllä vähän aikaa, mutta sitten nekin kastuivat.

Vierailija
111/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein töihin, kun oli tarpeeksi ikää.

Vierailija
112/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä yleensä käydään vauvan kanssa piipahtamassa ja niin kävin itsekin aikonaan.

Se tosin hieman ihmetyttää, kun jotkut tulevat ison tarvikekassin kanssa ja viipyvät monta tuntia - se alkaa jo olla häiriöksi.

Vierailija
113/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään vauvoja vastaan, mutta olen tosi huono puhumaan niitä perusasioita, kun itsellä ei ole lapsia. Eli jännitän jotenkin sitä, että en vaikuta kiinnostuneelta, jos en osaa jutustella äidin kanssa vauva-asioista.

Vierailija
114/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään vauvoja vastaan, mutta olen tosi huono puhumaan niitä perusasioita, kun itsellä ei ole lapsia. Eli jännitän jotenkin sitä, että en vaikuta kiinnostuneelta, jos en osaa jutustella äidin kanssa vauva-asioista.

Älä suotta stressaa, riittää kun kehut vauvaa sieväksi ja kysyt äidin kuulumisia. Ne "vauva-asiat" voit jättää suosiolla niille, keillä on itsellään lapsia.

Vierailija
115/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan veisi?

Vierailija
116/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei ole näyttelyesine. En vienyt. Enkä vienyt miehenkään työpaikalle.

Vierailija
117/145 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mikä on maailman homoin nimi?

- P ut1n 😄

Vierailija
118/145 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein v. 1972 ja kaikki toimistossamme olivat innostuneita katsomaan ja nuuhkimaan pikku nyyttiäni. Tykkäsivät vavan tuoksusta.

Vierailija
119/145 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ollut ihanaa, kun on tultu vauvojen kanssa. Minäkin sitten esikoisen kanssa menin, eikä ketään kiinnostanut.

Ei menty toiste.

Saatiin rantavaate lahjaksi. 9.90 hintalappu ja vauva syntyi helmikuussa. Heinäkuussa oli armotta pieni.

Jätin tämän jälkeen osallistumisen muiden lahjoihinkin

Työkaverit olivat ostaneet nätin nuttusetin ja he halusivat nähdä vaavelini, joten vein hänet sinne käymään. Kukaan ei näyttänyt nyrpeältä.

Vierailija
120/145 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vienyt. Minua ei kiinnosta työkavereiden perheenjäsenet, joten tuskin heitäkään minun. Ihan sama asia ku raahais puolison näytille.